2010 m. sausio 27 d., trečiadienis

Apie MLM bomžus ir ne tik

Tinklinio marketingo statistika yra tokia: 5% gauna pinigų ir iš to gyvena, 10% gauna kažkokius pinigus, o likusieji yra tinklinio marketingo bomžai. Čia Artūro mintys. Realybėje reikia manyti yra panašu. Teisingumo dėlei reikia pasakyti, kad nemaža dalis žmonių yra paprasčiausi vartotojai ir tas tinklinis marketingas jiems visai nerūpi. Sakysim, kad tai yra kažkur 50%. Lieka 35% kurie bando kažką daryti tinkliniame marketinge, bet aniem nesigauna.
Man visiškai neįdomūs tie, kuriems nesigauna. O gaunasi tik dviejų rūšių marketologam. Vieni iš jų dirba pilnu automatu ir siuntinėja skelbimus, laiškus ir t.t. milijoniniais tiražais, o kita dalis ( o jie ir yra patys sėkmingiausi) dirba su žmonėmis, bendrauja, padeda, yra draugiški, linksmi ir laimingi.
Sakysim, viena labiausiai sėkmingų mokyklų yra Brigo Harto. Šios mokyklos pagrindas yra padėti pakviestiems žmonėms per pirmus tris mėnesius pasiekti konkrečių rezultatų.
Tampa suprantama, kodėl tokia didelė dalis tinklininkų yra MLM bomžai. Jie paprasčiausiai nenori bendraut, jie tingi bendraut, nemoka, nesupranta. Bet gi tai nieko nuostabaus, juk didžioji dalis yra išeiviai iš pramoninės epochos.
Bet kokiame pasaulio krašte bet kuri kaimo bendruomenė bendrauja tarpusavy: vieni kitiem padeda, rūpinasi, gina bendrus interesus. Pramoninės epochos gyventojai gyvena savo vištidėse, dirba tik savo darbą, jei susergi, atvažiuoja greitoji, gaisras -gaisrinė, policija, elektrikas, santechnikos ir t.t. Viskas surūšiuota, sutvarkyta, viskas sudėta į lentynėles.
Pramoninės epochos pradžioje gerą daiktą parduoti problemos nebuvo, bet buvo problema pagaminti daug daiktų. Atsiradus konvejeriniai, robotizuotai, kompiuterizuotai gamybai pagaminti nebuvo jokios problemos, bet parduoti tapo sunku.
Šiandien parduot sugeba tik tie, kurie moka atsižvelgti į pirkėjo poreikius ir moka būti geri, malonūs ir diplomatiški, kurių emocinis intelektas yra aukštas. Ir visai nesvarbu, ar tai yra turgaus prekeivis, ar rimtos kompanijos pardavimų vadybininkas.
Tinklinio marketingo specialistui reikia mokėti rūpintis žmonėmis ir mokėti jiems padėti. O tai daro tik penki procentai visų tinklininkų. Jie ir turi rezultatus.

1 komentaras:

Optimalus sprendimai rašė...

Sveiki Aurimai,

Man visada rašant komentarą norisi kažką pridurti, bet šį kartą aš netiriu Jums ką pasakyti , kaip pritarti ir palaikyti Jūsų išsakytas mintis.

Jūs visiškai teisingai pasakėte apie MLM bomžus. Aš pavadinčiau kitaip, tai žmonės norintys užsidirbti , bet laukiantys , kad jiems kas nors uždirs iš šios struktūros, nes patys savo " aktyvumu" nesirūpina , kad jų rezultatai augtų.

Žinoma MLM versle pagrindinė priežastis viena- trūkumas teisingai ir logiškai komunikuoti su žmonėmis. Suprantama , kad šį komunikavimą galima daryti įvairiai: gyvai žiūrint žmogui į akis, per Skepe, el.p pagalba.

Visa esmė MLM versle siekiant rezultatų yra tame , kaip tu turėdamas naudingą informaciją ją sugebi teisingai perduodi kitam žmogui , kad jis susidomėtų ir prie tavęs jungtųsi į tavo kuriamą komandą. Tu privalai jo akyse būti profesionaliu konsultantu -lyderiu. Šios savybės turi būti pas MLM narį. Jis privalo parodyti savo charismą.

Aš tokiems žmonėms norintiems išmokti šio NETWORK meno galiu padėti, nes teikiu tokias paslaugas. Kas susidomėjote susipažinkite su vykdomu projektu :
http://www.ismokuzsidirbti.weebly.com

Galite susisiekti Skepe: Mastytojas777

Baigiant mielieji skaitytojai , galiu pasakyti, kad iš MLM "bomžo" galima padaryti profesionalų ir net labai aktyvų žmogų pažadinant jo viduje esančia charismą, žinoma jei jis tik pats to panorės.

Visiems MLM nariams linkiu kuo geriausios sėkmės . O šį tinklinį marketinginį verslą Lietuvoje reikia propaguoti , nes tai mūsų ateitis tam, kad joje galėtume gerai ir turtingai gyventi, kad nebūtume mūsų kritusios ekonomikos bomžais būdami bedarbiais..)))