2011 m. vasario 14 d., pirmadienis

Tinklinis marketingas-asmenybių mokykla

Tikrai taip ir tik taip. Maža to, tai dar ir žvaigždžių mokykla. Pasistengsiu tai įrodyti. Pagrindas rašyti šį straipsnį yra faktas kai NWA Lietuviškoje grupėje iš vienos struktūros vienas marketologas su visa savo grupe perėjo pas kitą sponsorių. Viskas vyko tvarkingai: jie parašė laišką Lenkijos ofisui ir tie leido. O, pasirodo leisti neturėjo teisės. Kalbama, kad už tokius dalykus gali net visą ofisą atleisti. Kaip ten bebūtų svarbu yra pats noras išeiti ne iš kompanijos, o iš sponsoriaus. Ir nors šis perėjimas man asmeniškai naudingas, nes perėjo į mano struktūrą, bet pirma mintis kuri man atėjo į galvą kai aš šitai sužinojau buvo labai paprasta. Jei aš būsiu neįdomus ir nieko žmonėms neduosiu, išeis ir iš manęs.

Va, kur šuo pakastas. Daugelis, deja šito nesupranta. Tas daugelis mąsto maždaug taip: jei jau aš pakviečiau į šią kompaniją tai man privalo būti ištikimi iki grabo lentos. Gyvenimas, deja kalba visai ką kita. Gyvenimas-Dievas tyčiojasi iš tokių kaip tik gali. O jis sako: jei turi daug tai dar ir aš pačiam duosiu, o jei esi tuščias, pasipūtęs, savim patenkintas tai ir tai ką turi tuoj neteksi.

Kaip ten bebūtų, tinkliniame marketinge perbėgimai vyksta ir tai yra natūrali šios industrijos dalis. Tikros asmenybės tokius dalykus priima kaip pamoką, o aukos skundžiasi, guodžiasi, skambina visais varpais ir ieško užtarimo.

Iš holistinio mąstymo pozicijų žmogus yra atsakingas už savo gyvenimą ir viskas ką jam gyvenimas duoda jis priima. O žmogus -auka viską neigia, piktinasi ir yra viskuo nepatenkintas.

Gerai, palikim tą holistinį mąstymą, tai atskira tema, o pakalbėkim apie tinklinio marketingo perbėgimų istoriją. O su ja aš susidūriau vos tik susipažinęs su tinkliniu marketingu.

Brigas Hartas 17 metų dirbęs Amway perėjo į Mona vie ir tapo labiausiai apmokamu distributoriumi, uždirbančiu apie 1 milijoną dolerių per mėnesį. Nikotą Gromyko iš Vision išmetė už tai, kad jis viešai pagyrė kitą kompaniją ir jos produkciją. Nikita perėjo į Vemma ir nesunkiai sukūrė komandą. Generolas visur yra generolas. Šiomis dienomis Amway daugelis ilgalaikių distributorių pereina į angliškąją liniją. Kalta pati kompanija, kad suteikia nevienodas sąlygas savo klientams. Taigi, perbėgimai vyksta įvairiomis progomis, bet perbėgimas arba noras pakeisti distributorių yra gera pamoka visiems.

Aš nesiruošiu svarstyti etinių šio fakto dalykų: gerai ar tai blogai..., kaip taip galima..., ir jam taip gali atsitikti... ir t.t. Išgaukim iš šio fakto pamoką. O pradėsiu aš nuo savęs.

Į Mona vie aš ne tiek dėl produkto, kiek dėl žmogaus, kuris mane pakvietė. Nes jis šeštadieniais ir sekmadieniais vedė pamokas visiems MLM distributoriams. Nemokamai, įdomiai ir naudingai. Ir kai jis įstojo į Mona vie daugelis jo klausytojų (ir aš) atėjo pas jį. Ir nors vėliau mūsų keliai išsiskyrė, bet ir šiandien šiam žmogui aš sakau ačiū, nes jis mane supažindino su dar įdomesniais žmonėmis. Ir praeiti metai asmeniškai man davė labai daug. Man kilo labai daug klausimų. O klausimas, kaip žinia yra pagrindinis sielos varovas. Ne atsakymas, o klausimas mus veda į priekį.

Tinkliniame marketinge produktas, marketingo planas ir net galimybė užsidirbti tai tik aisbergo viršūnė. Yra dar visa eilė priežasčių kodėl žmonės čia ateina, o svarbiausia iš jų yra asmeninis tobulėjimas, bendravimo įgūdžių įgavimas, kompiuterinių ir internetinių technologijų įsisavinimas, pagaliau kalbų išmokimas ir daugelis kitų dalykų vilioja žmones. Sponsoriaus užduotis yra suprasti ko žmogui reikia ir stengtis, kad jis tai gautų. Jei pats negali to duoti tai nukreipk pas tuos kurie gali.

Šiuolaikinis tinklinis marketingas tai komandinis darbas. Tai choras. O choras gali būti darnus arba ne. Jaketerina Bakitko suskaičiavo 35 profesijas kurias galima pritaikyti tinkliniame marketinge. Ir tai dar ne riba.

Sakysim kompanijoje NWA apart įprastų žinių reikalingų internetiniame tinkliniame marketinge: tinklapių darymas, blogų rašymas, internetinio puslapio platinimas, kalbų mokėjimas, reikalingi medikai mokantys ir galintys parinkti individualius maisto papildus, kvapų specialistai, dizaineriai.
O mokomiesiems filmukams kurti reikalingi kompiuteristai, skaitovai ir net aktoriai. (Teko man klausytis mokomųjų filmukų įgarsintų profesionalaus aktoriaus. Maloniai klausosi).

Kažkaip reikėtų pabaigti, o tai labai jau daug prikūriau.
Tobulėjimo prasme tinklinis marketingas yra neišarti dirvonai. Vystymosi galimybės-neribotos. Fantazijai pasireikšti....nėra žodžių.

P.S. Suprantama, jei žmonės kviečiami tik tam, kad pirktų ir atvestų kitus tai tinklinis marketingas ne tokiems.

1 komentaras:

Asta.Kaunas rašė...

mano manymu, kad žmonėms nedirbant, bėgant iš grupės ar keičiant sponsorių esmė yra atsakyti sau KODĖL? Nes tik tokiu būdu, mes išmoksim susikurti tvirtą tinklą, pasirūpinti savo žmonėmis bei palaikyti ateityje puikius tarpusavio santykius. Geros dienelės visiems :)