2011 m. balandžio 14 d., ketvirtadienis

MLM tai ne trumpalaikis meilės nuotykis, o ilgalaikiai vestuviniai santykiai.

Bet tai tokios vestuvės kai turėti haremą yra būtina. Būtent haremo dydis apsprendžia atskiro asmens potenciją. Tiesa, lytis čia nevaidina jokio vaidmens.
Kažkada prekių trūko, vėliau jų buvo pakankamai, o šiandien „imk nenoriu“. Pasaulis verčiasi aukštyn kojom. Buvo laikai kai bet ką parduot nebuvo problemos nes pirkėjas džiaugėsi galėdamas nusipirkti. Šiandien džiaugiasi pardavėjas, kad pardavė. Bet pardavėjas taip pat tobulėja. Oi kaip tobulėja, net gražu žiūrėti.


Kokį vaidmenį tinklinis marketingas įneša į gamybą, aš kažkur rašiau. Viršininko atlyginimas gali būti didesnis nei pavaldinių tik tam tikru santykiu: jei pavaldinys uždirba 1000 tai šefas gali uždirbti 2000, bet jei pavaldinys uždirba 10000 tai šefas gali uždirbti 20000. Tokiu būdu šefas suinteresuotas pavaldinio tobulėjimu, o ne spausti devintą prakaitą.

Prekeiviai svajoja kaip prisivilioti pirkėją visam gyvenimui arba, bent kartą užėjusį atsitempti antrą ir trečią kartą. Ir tuomet jie žiūri ką darų jų konkurentai, o tai ne kas kita kaip tinklinio marketingo kompanijos. O pasirodo, šitos, visų keikiamos ir ujamos prisivilioja savo klientus visam gyvenimui ir dar vaikus bei anūkus atsiveda. O koks nors paprastas distributorius iš Indijos kaimelio kartą pas jį atėjusį ir nieko nenusipirkusį atsivilioja po pusės metų su kita paslauga ar preke. Ir daro jis taip gudriai, kad linijinės prekybos atstovams belieka tik kopinti ir bapkes imti.

Jei aš būčiau dėstytojas kokios vadybos mokyklos tai visi studentai turėtų atlikti gamybinę praktiką kokioje nors MLM kompanijoje. Ir be Deimanto kategorijos jiems egzaminų neužskaityčiau.
Ateis dar teisybė. Nes jei nesugebi dirbti MLM kompanijoje tai kitur vargu ar sugebėsi.

Man patiko Aleksas Janovskis kai drėbtelėjo straipsnį, kad gerus vadybininkus reikia atleisti. Nes geri vadybininkai tai ketvertukininkai. O ketvertukininkai į savo komandą priima tik trejetukininkus. O tikri lyderiai nebijo į savo komandą kviesti gabesnius už juos pačius.

Į šoną nuklydau. Apie ką aš čia?
Taigi pasižiūrėkite kaip gabus jaunimas ruošia kompanijų vadovus internetinio marketingo pagrindų naudojant autoresponderį. http://www.marketingoguru.lt/seminarai/
Ir moko firmas bei kompanijas ištikimybės klientams-meilės meno.

Komentarų nėra: