2011 m. lapkričio 8 d., antradienis

Prieštaravimai tinkliniame marketinge (I dalis)



Prieštaravimai tinkliniame marketinge

Ne paslaptis, kad tinklinį marketingą daugelis užmeta dėl to, kad susiduria su prieštaravimais.
Iš tikro prieštaravimas yra visiškai natūralus šios planetos vadinamos žeme dėsnis. Tai natūralus gamtos dėsnis.

Šiame laiške aš bendrai, teoriškai pakalbėsiu apie prieštaravimą, o sekančiuose atskleisiu tipinius prieštaravimus sutinkamus tinkliniame marketinge.

Iš tikro prieštaravimas yra visiškai natūralus gamtos dėsnis.

Veiksmas lygus atoveiksmiui. Jei neapsirinku tai šį dėsnį atrado Niutonas. Jeigu veiksmas bus silpnas tai stumiamas daiktas net nepajudės, bet jei veiksmas bus stiprus tai daiktas pajudės iš vietos tiesiogiai proporcingai stūmimo jėgai. Pajudės, bet prieštaraus. Visada prieštaraus, visada bus trinties jėga, svorio-masės jėga kurią reikės nugalėti.

Aerodinamikoj oro pasipriešinimas yra lėktuvo skridimo pagrindas....ką čia lėktuvo...žvirblis....uodas skrenda tik dėka oro pasipriešinimo.

Dramaturgijoje.... juk tik prieštaravimų dėka galimi dialogai. Ir priklausomai nuo prieštaravimų menininkas kuria: dramas, komedijas, tragedijas, trilerius... ir t.t.

Sportas. Lietuva krepšinio šalis-pasaulinio lygio. Ar mums būtų įdomu žiūrėti jei ji žaistų prieš kokią nors Antarktidos pingvinų komandą, kuri yra pradinukė krepšinyje. Iš nuobodulio numirtume. O kai žaidžia su lygiaverte komanda....oi kiek alaus išgeriama. Ir iš nevilties ir iš džiaugsmo.

Trinties jėga yra vienas didžiausių prieštaravimų gamtoje. Kaip žmogus ją įveikė? Ratas. Ratas yra visos civilizacijos variklis. Vežimo ratas, karietos ratas, krumpliaračiai, diržų perdavimo sistema ir t.t.

Automobilis. Šiandien įprasta nieko nestebinanti transporto priemonė, o 125 metai atgal, 100 metų atgal ar buvo taip? Juk to meto automobilis baidydavo arklius, keldavo triukšmą. Buvo bandoma įstatymiškai apriboti šios keistos transporto priemonės greitį ir judėjimo tvarką.
O, kadangi pirmieji automobiliai buvo labai ir labai netobuli: gesdavo, triukšmą kėlė ir t.t. Tai jie buvo vos ne pajuokos objektas. Arkliu tempiamam karieta buvo kelis kartus tobulesnė ir greitesnė transporto priemonė.
Ir tik šių prieštaravimų dėka šiandien mes turime greitą, kompaktišką, saugų, patogų ir galingą netgi paprastą eilinį, serijinį automobilį.

Todėl kai mes susiduriame su prieštaravimais kai kviečiame žmones į tinklinį marketingą yra visiškai normalu ir sveika. Ir šie prieštaravimai vysto tinklinio marketingo industriją ir mus, šios industrijos atstovus.

Būtent dėl šios priežasties atsiranda vis naujesnės, tobulesnės kompanijos, naujesni geresni marketingo planai ir tobulėja marketologai ir jų darbo metodai.

Iš tikro prieštaravimai yra dviejų rūšių: tai atviras neigimas ir paslėptas klausimas. Dažniausiai pasitaiko prieštaravimai savyje turintys paslėptą klausimą. Yra priskaičiuota apie 26 paslėptus klausimus. Šiuos paslėptus klausimus pateiksiu sekančiuose laiškuose, o šiandien pabandysiu bendrai, teoriškai pakalbėti apie prieštaravimų esmę tinklinio marketingo industrijoje.

Atviras neigimas. Kai žmogus pasako kategoriškai, kad jis nenori turėti reikalų su šia industrija. Toks atviras neigimas yra sutinkamas retokai.
Pav. Jei aš savo žmonai pasakysiu, kad mokykis vairuoti automobilį, ji kategoriškai atsakys-NE.
Jei man kas nors pasiūlytų ateiti į kokį nors gėjų vakarėlį, aš kategoriškai pasakysiu ne. Be ginčų.
Jei žmogus turi darbą, turi verslą ir yra užsiėmęs jis pasakys ne. Su tuo reikia sutikti.

Bet dažniau yra sutinkamas paslėptas klausimas. Pav. Čia reikia būti pirmam. Toks atsakymas jau rodo, kad žmogus žino kas yra tinklinio marketingo industrija ir turi tam tikrą supratimą apie ją. Nes jis nepasakė kategorišką NE, o samprotauja. Mūsų tikslas padėti vystyti jo samprotavimus. Nes paslėptas klausimas yra maždaug toks: jei aš dabar pradėsiu ar galiu kažką pasiekti šioje industrijoje.


Taigi, prieštaravimai ir jų įveikimas yra judėjimas pirmyn.

Kaip ir minėjau prieštaravimai yra dviejų rūšių:
1. atviras neigimas-atsisakymas
2. paslėptas klausimas.
Todėl yra svarbu mokėti teisingai nustatyti prieštaravimo esmę ir mokėti adekvačiai reaguoti.

Kitaip sakant reikia turėti šarvus kurie susideda iš trijų dalių.

1. supratimas kas yra prieštaravimas
2. žinojimas priežasčių kodėl žmonės prieštarauja
3. teisingas atsinešimas į prieštaravimą

Ir, reikia neužmiršti, kad žmonės prieštarauja dėl inercijos ir dėl to, kad neturi žinių energijos.

O čia jau Niutono dėsnis. Kai objektas gauna energijos ir ta energija yra stipresnė nei inertiška masė tai objektas įgauna pagreitį ir pradeda judėti nors ir prieštaraudamas.

Reziume: kai automobilių kūrėjai susidūrė su visa eile prieštaravimų, jie tobulino savo žinias ir šiandien mes turime automobilį pakankamai komfortišką ir greitą, ir tylų, ir saugų.
O tinklinio marketingo atstovai išmokę adekvačiai reaguoti į prieštaravimus žengia pirmyn lengvai ir grakščiai, o prieštarautojai susiduria su galingomis žiniomis ir energija ir... pajuda iš vietos. 

inmedia24.com/audio/priestaravimas1 šios pamokos audio įrašas kol dar neišėjau iš Inweb24

Komentarų nėra: