2011 m. liepos 16 d., šeštadienis

Kas bendro tarp tinklinio marketingo, žvejybos ir grybavimo

Tuo tikslu pasižiūrėkim į mėgėjišką žvejybą ir grybavimą iš statistinės pusės.

Visų pirma norint grybauti ir žvejoti reikalingi tam tikri įrankiai ir apranga. Grybauti su basutėmis, šortais neisi, o reikalingi guminiai batai ir kažkokia apranga. Reikalinga ir apranga apsisaugoti nuo lietaus ir t.t. Kašikas, peiliukas ir dar pavalgyti bei atsigerti.

Žvejybai taip pat reikia įrankių ir aprangos. O tai tam tikros išlaidos. Išlaidos gali būti minimalios, bet jos yra būtinos.

Išėjimas į mišką ar prie upės, kad ir su priemonėmis dar negarantuoja, kad rasime grybų arba pagausime žuvies.

Norint surasti grybų reikia nueiti ta tikrą kelią. Paprastai kuo daugiau vaikštai tuo daugiau randi> Nieko nepadarysi: tokia statistika.

Žvejojant taip pat kartais reikia keisti vietas...pavaikščioti kol randi „gerą vietą“. Nieko nepadarysi...tokia statistika.

Lygiai tokia pati statistika galioja ir MLM. Taip kaip ne visi vienodai prisirenka grybų, taip ne visiems vienodai sekasi MLM. Grybų ne visi randa dėl to, kad nepažįsta miško, o gal ir su regėjimu sunkiau, taip ir MLM ne visi turi tam reikalingų gebėjimų.

Nieko baisaus. Mišką galima pažinti ir žinoti kur grybai auga. O žmones taip pat galima pažinti.
Apie žvejybą nekalbu. Žinau tik viena....žuvis irgi reikia pažinti ir žinoti ko jos nori.

Komentarų nėra: