Puslapiai

2013 m. kovo 10 d., sekmadienis

MLM karalių mokykla



Geriausias MLM mokytojas kurį teko sutikti man asmeniškai  buvo ir kol kas yra Antonas Jerochinas. (Ерохин Антон.) Aš su juo susipažinau kai  įstojau  į INWEB24. Ši kompanija užsiima  tinklapių konstruktoriumi, autoresponderiu, konferencijų kambariais ir kitomis  darbui internete reikalingomis priemonėmis. Kaip kiekviena rimta kompanija ji turi ir savo akademiją. Pagrindinis akademikas yra Antonas.  Bet Antonas  teikia ir atskiras  pamokas visiems MLMčikams, bei moko individualiai. Tikrai  rimtas dėstytojas, toks klasikinis, metodiškas. Bet kokią problemą surūšiuoja ir išdėsto papunkčiui. Man, kaip ir daugeliui, jis patinka.
 Vakar gavau laišką iš Antono kuriame jis kviečia į naują pamokų ciklą: MLM Karalių mokyklą. Skamba visai neblogai.
 Verčiu:
 Jei Jūsų neglumina žodis Tinklinis marketingas...
Jei Jus domina tik pinigai...
Jei Jums nesvarbu kokioje kompanijoje dirbti...
Jei  Jūs pasiruošęs kiekvieną dieną dirbti po 5-6 valandas...
Jei Jūsų negąsdina 10000-20000 dolerių per mėnesį...

Tuomet Jūs čia neatsitiktinai
Norite aš Jus padarysiu MLM-Karaliumi
Tuomet atidžiai skaitykite programą:
1.       Programoje dalyvaus  tik 10 žmonių, taip, kad bus konkursas.
2.       Dirbsite tik su ta kompanija kurią aš jums pasakysiu. ŠI SĄLYGA YRA BŪTINA.
3.       Jei Jūs darysite viską ką aš Jums sakysiu tai 10000-20000 dolerių uždirbsite jau po 8-9 mėnesių.
4.       Norėdami gauti  pirmą mėnesį 500 dolerių  būkite pasiruošę registruotis Internetinėje kompanijoje.
5.       Įdėjimai į reklamą bus nuo 3000 iki 8000 rublių. (Nuo 100 iki 260 dolerių).


Taigi ši programa  tik tiems kas nebijo uždirbti 10000-20000 dolerių per mėnesį.
Kaip  atrodys mokymai:
1.       Apmokymus vesiu aš. Tuo tikslu ryšį palaikome kiekvieną dieną.
2.       Jūs gaunate iš manęs veiksmų planą kiekvieną dieną ir pradedame dirbti.
3.       Dirbsime įvairiais metodais, jokių apribojimų. Statistika  turės būti vedama labai tiksliai ir atsakingai.
4.       Aš parodau, mokau, patariu iki tol kol  išmoksite profesionaliai.

Iš kart susitariam:
Su manim nereikia ginčytis...
Jokių filosofijų ir išvedžiojimų...
Aš sakau Jūs darote.

Va taip. Ir kaip jums tokia Tinklinio marketingo žvaigždžių mokykla?

Komentarų nėra: