2014 m. sausio 11 d., šeštadienis

Aš palieku tinklinį marketingą (MLM) ir kuriu PASITIKĖJIMO EKONOMIKĄ.

Po Global One  aferos, kurioje teko pačiam dalyvauti, aš labai rimtai susimąsčiau apie tinklinio marketingo perspektyvas ir  savo asmeninį dalyvavimą šioje industrijoje.
 O sudalyvavimas kompanijoje FM galutinai mane, kaip tinklininką, pribaigė.
 Primenu, kad Global One yra, taip vadinama, internetinė MLM kompanija, o FM tradicinė, klasikinė.
Iš savo patirties galiu pasakyti, kad beveik visos  internetinės  MLM kompanijos yra"katė maiše". Niekas negali žinoti ar jos yra rimtos ir ar rytoj neužsidarys arba sustos, taip kaip tai atsitiko su Banners Broker.
Tradicinės MLM kompanijos kaip, kad yra FM, kaip ir patikimesnės, bet...
FM man parodė kokia yra stipri konkurencija tarp lygiagrečių linijų. O ši konkurencija netgi žiauri.
Ir tuomet aš sau pasakiau STOP. Tai nėra normalu. Tai negali būti normalu. Tai netgi gyvuliška.
Primenu, kad aš į tinklinį marketingą atėjau tikėdamasis, kad ši industrija didina užimtumą. Deja, net oficiali  statistika kalba visai ką kitką.
Iš šios lentelės matyti, kad į MLM atėjo  dešimt kartų daugiau žmonių,  o bendra apyvarta padidėjo tik du kartus per pastaruosius  dvidešimt metų. Uždarbis MLM kompanijose smarkai nukrito lyginant su ankstesniais laikais.

Tinklinio marketingo industrija  smarkiai serga. Ši mintis ne mano. Šią mintį aš išgirdau iš Global One kompanijos prezidento, kuris bandė dėka marketingo plano kažką keisti. Bet...
Pasakyti, kad tinklinio marketingo industrija nieko nedavė, negaliu.
 Aš kažkada šiame bloge rašiau, kad tinklinis marketingas yra tarpinė grandis tarp dabartinės ir ateities ekonomikos. Ir tai tikrai yra būtent taip. Nes, būtent, pasitikėjimo ekonomika gimė iš tinklinio marketingo.
Tai normalus reiškinys. Naujos bulvės išauga tik  supuvus senajai, naujas daigas išauga tik supuvus sėklai.
Tai gamtos dėsnis.
                                       

                                               PASITIKĖJIMO EKONOMIKA

Pabandysiu keliais žodžiais apibūdinti pasitikėjimo ekonomiką.
Bendra su tinkliniu marketingu yra tai, kad žmonės  į šią industriją kviečiami, taip vadinamu, tinkliniu būdu. Tai nieko naujo. Tinkliniu būdu  žmonės kviečiami į visokias partijas, klubus ir  visokias kitokias organizacijas, kad ir į tas pačias religines bendruomenes.  Pakviesti gali tik tas, kuris jau yra šioje organizacijose.  Paprastai kviečiami žmonės kurie prijaučia vienai  ar kitai šios  organizacijos krypčiai. idėjai, minčiai.
 Ekonominėje bendruomenėje su nauju nariu yra  dalijamasi. Pavyzdžiui. Sakysim į kaimo bendruomenę priimamas naujas narys. Jis nieko neturi. Bet jei jis priimamas tai pamaitinamas, suteikiama šiluma, o jei reikia ir aprengiamas ir t.t.
 Ekonominėje bendruomenėje veikia sinergetinis dėsnis, bet nėra jokios konkurencijos. Sakysim  tinkliniame marketinge  pakviesti pačio du žmonės automatiškai tampa konkurentais. (lygiagrečios linijos). Tuo tarpu normalioje bendruomenėje bendrai dirbdami  nauji žmonės tik sustipriną šią organizaciją.


                         Objektyvios priežastys pereiti prie pasitikėjimo ekonomikos.

 Pagrindinė priežastis yra daiktais perpildytas pasaulis. Kai daiktų trūko konkurencija buvo tikslinga. Kas padarys daugiau, greičiau ir užpildys rinką tas laimės. Kai daiktų-prekių daugiau negu reikia, konkurencija  baigiasi. Aš, kaip klientas, nematau jokio skirtumo tarp Mersedeso ir Opelio. O tie kas tą skirtumą mato įsigis tai kas labiau patinka. O kai nebuvo nei Mersedeso nei Opelio tai buvo gerai bet kas.
 Taigi, daiktai  šiandien jau nėra tokie svarbūs. Šiandien svarbiausia yra gyventi pasitikint aplinkiniais ir būti užtikrintu dėl rytojaus. Šiandieninė ekonomika tokio gyvenimo neužtikrina. Bet pasaulyje yra žmonių kurie mąsto kitaip. Bet svarbiausia, kad jau yra sukurtas karkasas naujai ekonomikai, belieka tik prisidėti.

 Taigi, mano blogas nuo šiol keičiasi. Jame bus  kalbama apie pasitikėjimo ekonomiką.




2 komentarai:

Bett rašė...

Manau, jūsų blogui reikalingas geras seo

Internet Guru rašė...

Jeigu truksta ziniu apie skaitmenine rinkodara galima perskaityti EASYSEO straipsni.