2011 m. kovo 24 d., ketvirtadienis

Naujas blog'as

Taigi, atsidariau naują blogą, kuris vadinasi MLM DŽIAZAS.
Kodėl MLM, kodėl džiazas, ir kodėl aš taip sugalvojau?
Savaime suprantama,kad tokios mintys normalioj aplinkoj neateina. Tokios mintys man atėjo tik klausant gero šveicariško ir lietuviško džiazo Ukmergės tarptautiniame būgnų ir perkusijos festivalyje.
Kas yra džiazas aš, tiesą pasakius, nesuprantu. Man visai nesuprantama, kaip geri džiazmenai džiazuoja. Gal todėl, kad nesuprantu aš ir kaifuoju klausydamas gero džiazo.
Bet kažkaip tą džiazą aš suvokiu? Nu pav. pasirenka džezmenai temą „Šalia kelio karčiama“ Melodija visiems žinoma, nuvalkiota. Bet kai geri džiazmenai padaro iš to šedevrą, kai pakelia iki transcendentinių aukštumų...ne gaila ir numirti.
Prie ko čia MLM ir prie ko čia džiazas? Stogas man pavažiavo? Ar ką?
Pastaruoju metu labai daug klausiausi visokių mokytojų ir mokyklų apie tinklinį marketingą, apie tai kaip pakviesti žmones, kaip juos įtikinti, kaip kalbėti telefonu, kaip kalbėti per skype, kokius rekrutuojančius laiškus rašyti ir taip toliau ir taip toliau ir taip be galo.
Supratau viena, kad visi MLM asai žmones moko bendrauti. Nes žmonės užmiršo bendrauti. Jie nežino kas tai yra ir kam to reikia. O xren bendrauti. Televizorius yra, radijas yra. Supermarkete ir nebylys gali sėkmingai apsipirkti. Į darbą nuvarei, griovį nuo tvoros iki pietų iškasei....a xren bendrauti? Vaikus darželis auklėja. Kaip auklėja? O kaip jiems patinka taip ir auklėja.
Apie moteris nekalbėsiu. Anom dar vaikai, vaikų ligos rūpi, vyrai...dar rūpi. O vyrams kas? Atėjai griovį nuo tvoros iki pietų...iki darbo pabaigos iškasęs, paėdei, o jei dar alaus, na ir TV valdymo pultelis... Va taip mes ir gyvenom.
Man tokį gyvenimą. Numirčiau. Tiesa radijo automobilį neturiu. O kam? Žmona yra. Atsisėda dešinėje ir įsijungia. O kaip bangas perjungti? O jei spėju įsiterpti tai kitą temą užvedu....nu taip dar kokiam šimtui kilometrų....ir neišjungsi...nebent jei spėsi kitą temą pakišti. Ji pas mane bendraujanti. Mokyti tikrai nereikia. Žinių radijui iki Jos toli. Oi kaip toli dar...
Nukrypau. Žmoną mat prisiminiau.
Dabar madingas automatizuotas tinklinis internetinis marketingas. Mane prajuokino statistika.
Palyginkit. Paprastam tinkliniame marketinge iš šimto gyvai prakalbintų žmonių, penki prisijungia ir gal net dirba. Čia blogiausiu atveju. Asai šį procentą sugeba padidinti kelis kartus. Automatizuotam tinkliniame marketinge iš 10000 jei pavyksta 5 prikalbinti tai labai gerai. Mat automatizuotas tinklinis marketingas yra specialiai skirtas tiems...nu tiems nebendraujantiems. Jiems taip ir sakoma...įsigyk programą ir galėsi nebendrauti, o tik bapkes skaičiuoti.
Turiu nuvilti, o ir MLM asai kalba, kad toks marketingas, deja neefektyvus. Todėl visi asai tą ir veikia, kad moko bendrauti.
Verčiant į muzikos kalbą, jie moko do, re, mi...
Nusigyveno pasaulis. Dviračiu važiuot kiekvienas moka, automobiliu taip pat, kompiuteriu naudotis moka, o bendraut reikia mokyti.
Rusiškai tai vadinasi „priplili“ atplaukėm.

O aš sakau: ne bendraut žmones reikia mokyti, o save suprasti, savo norus pažinti, savo siekius išgryninti. Ad se ipsum. Būti pačiu savimi žmogus užmiršo. Būti pačiu savimi jo niekas nemokė. A xren jis kam toks reikalingas? Pramoniniai epochai tokie nebuvo ir nėra reikalingi.

Padžiazuokim. Tema. Berniukas smėlio dėžėj tampo mergaitę už kasų. Kas netampė, arba kurios netampė...pusė vaikystės šuniui ant uodegos. Bet mes tai protingi, supramtam kodėl tampo ir kodėl provokuoja tą tampymą. Nu gerai. Iki meilės čia dar toli, bet norai ...norai tai aiškūs. A ne?
Vėl nukrypau.

Tinkliniame marketinge prekės, marketingo planas, pinigai- tai tik griaučiai...karkasas. Tinklinis marketingas tai ne išnešiojamoji prekyba, kai įsiūliau, įkišau, įgrūdau ir jau kietas. Tinkliniame marketinge galima įsiūlyti, įkišti įgrūsti, bet tik vieną kartą. Automatas tinkliniame marketinge atlieka tą patį vaidmenį kaip ir įkišamoji prekyba.

Padžiazuokim. Brig Hart (Brigas Hartas), Mona vie lyderis. Nedidukas, ryžas, šlakuotas, su akiniais. Gal net aš patrauklesnis už jį, nors ir ne....ai, už velnią gal ir aš gražesnis.
Gyvas, atviras, paprastas kaip dvi kapeikos, užkalbins valytoją ir prezidentę. Ir ta ir ana bus patenkintos ir pamalonintos. Ir tai ir anai jis pasiūlys tai ką gali. Ir abi sutiks. Nu kuri atsispirs tokiam vyrui? Nu ne kaip vyrui ( jis turi gerą ir gražią žmoną), o jo verslui, jo sultims. O ką? Valytoja...kaip ir viskas aišku- sutiks pakeisti gyvenimo būdą. Na o prezidentė? O ką ji veiks pasibaigus kadencijai? O jei tikrai mėgsta bendrauti...tai kodėl ir ne? Jis visiškai nesuka galvos...kas su juo sutiks, o kas ne. Iki lemputės. Jis turi daug gyvenimo ir tuo dalinasi. Apsčiai turi. Tiek prezidentei tiek valytojai gera matyti gyvą gyvenimą.

Jurijus Semionovas iš Izraelio ieškojo naujos kompanijos. Parašė Brigui Hartui laišką. Gavo greitą ir šiltą atsakymą. O dabar skaitykit. Va taip. Šitų slunkių aš į savo komandą nepriimčiau.

Užteks. Reziume. Nieko amžino nėra. Tinklinis marketingas taip pat nebus amžinas. Nu gal dar 100 metų. Naujame blog'e kalbėsiu ir apie tinklinę istoriją, kuriai gal kokie 5000 metų.
Naują blog'ą versiu į kelias kalbas.

Kaip bus taip bus. Pagyvensim, pamatysim.

Komentarų nėra: