Tikrai. Man tikrai nusibodo rašyti
apie tinklinį marketingą. 3,14.
(3,14 yra skaičius konstanta π.
Žinomas skaičius, žinoma konstanta. Internete tai reiškia
keiksmažodį, o tiksliau keiksmažodžio praleidimą).
Kol
dar nebuvo Lietuviškų kompanijų, o tik visokios Amway, AGEL, ir
t.t. tai žmonėms reikėjo aiškinti, motyvuoti. Bet šiandien kai
jau atsiranda Lietuviškos kompanijos ir mūsų verslininkai puikiai
supranta, kad šis prekybos būdas yra kelis kartus geresnis ir
pigesnis, aiškinti apie šios prekybos sistemos privalumus-
nusibodo. Nusibodo nes tai laiko gaišinimas.
http://auriusd.blogspot.com/2010/02/mociutes-kletele.html
Sakysim
tokia kompanija kaip family-oriented aš esu vis labiau patenkintas.
Prekės paprastos kaip dvi kapeikos, pristatymas iki durų,
pristatymas nemokamas, užsisakau cukraus nes tekainuoja tik 3,59
lt/kg ir kai pamatau, kad moteris iš siuntų pristatymo kompanijos
tysia iki durų 10-15 kg. siuntinį, man kaip vyrui net nepatogu. Tuo
tarpu Lietuviai registruojasi į šią kompaniją ir nedrįsta
pirkti. Pas mane jau keli šimtai tokių apmirusių sielų, o pas
Mindaugą ko gero jau ir tūkstančiai. Ir kai praeitą savaitę
pakalbėjau su kompanijos vadovybe ir sužinojau, kad vadybininkų
padėjėjų yra tik keli, o vadybininkas tik vienas-Mindaugas, aš
net nustebau.
Šiandien
tai vienintelė kompanija Lietuvoje duodanti klientui tokias
nuolaidas (4 procentus duoda iš kart) ir dar po 1 litą nuo
kiekvieno pakviesto žmogaus. O aš jau gaunu 5 procentų nuolaidą
ir kas mėnesį didėja suma nuo mano ir mano komandos pakviestų
narių.
Reikia
būti paskutiniu lochu, kad nepasinaudoti tokia galimybe.
Patyrusiam
marketologui, turinčiam savo autoresponderyje kelis šimtus ar net
kelis tūkstančius email. adresų, tokia kompanija yra tik žaidimas.
Jis nesunkiai surenka komandą ir jau kitą mėnesį gali maitintis
už dyką, o dar vėliau ir užsidirbti.
Bet
yra kita medalio pusė. Patyręs marketologas nenori vargintis dėl
Lietuvių. Jam iki lemputės tie durniai Lietuviai. Jis geriau turės
reikalus su tarptautinėmis kompanijomis ir geriau kalbėsis su
Džoniu iš Amerikos, arba Ivanu iš Rusijos, bet tik ne su Lietuviu.
Ir gauna šis patyręs marketologas įplaukas iš Amerikos, Rusijos,
Vokietijos, kviečiasi į savo komandą kolegas iš Indijos ir iki
lemputės jam ši Lietuva su savo Lietuviais. „deržanto banko
milijono į plevanto na zakono“.
Tokia
yra realybė, daugeliui nematoma realybė.
Yra
ir kita realybė. Įkišau snapą pas Burgį, burgis.lt Truputį
pasikapojau. Gavau per snapą: „Pasižiūrim Auriaus tinklaraštį
– randam MLM…
Žmogus
dirba darbą, kuris negali būti mėgstamas. Tos veiklos pamatas –
melas; joks normalus žmogus negali pamėgti tokio darbo“.
3,14
Ir
nieko daugiau ta tema aš nekalbėsiu.
O
kas norit sužinoti tinklinio marketingo paslapčių ir kaip dirbti
per internetą ateikit, nusipirkit eilinių prekių kurias perkate
kiekvieną dieną, aš nuo jūsų gausiu 1 litą. Man užtenka. Bet
už tą 1 lietą aš Jus apmokysiu ir jei labai norėsit išvesiu į
tarptautinius vandenis. http://family-oriented.lt/r/supermarketas
4 komentarai:
Gal ir taip, kad specialiai ignoruoji lietuvius, ir su jais nedirbi. Tiesiog kai turi su kuo palyginti, žinai, kad lietuvis- veislė ypatinga. Štai ateina rusas į komandą, gal naujokas. Akys didelės, visko klausia, nori mokytis. Nebijo kompo pamaigyti. Domisi, ieško, dalyvauja. Kas, atsiradus naujai kompanijai, padaro saito vertimus, slaidus, konferencijas, pritaiko atskirą sistemą ? Rusai. Nei viens nemoka angliškai (nacionalinis ypatumas :) ), bet ima, ir padaro. Nes NORI. Nes REIKIA. Lietuviai apie tai girdėt negirdėję, bet ne tai bėda. Bėda, kad girdėti nenori. Geriau nutaisius intelektualų veidą postringauti, kad MLM negali patikti, nes patikti negali....
O man patinka. Kodėl ? Todėl kad galvą keičia.
P.s. : Jokiu būdu ne apie visus, turiu ir labai gražių išimčių :)
Edit 1 sakiny : Gal ir NĖRA taip...
Šiandien po susitikimo su family administracija supratau kaip reikia su lietuviais dirbti. Kreipkis Evelina, pasakysiu.
dx edge
Rašyti komentarą