Puslapiai

2011 m. birželio 6 d., pirmadienis

Močiutės klėtelė 3

Iš padų iškrisit. Mano svajota kompanija „Močiutės klėtelė“ jau Lietuvoje. Prekės- pigiau grybų. Marketingo planas-yra. Uždirbti galima. Minimalus apsipirkimas 105 litai. Viskas, taip sakant, lietuviškai.
Nu...iki mano močiutės klėtelės šiai kompanijai dar ….švelniai tariant ...toli, bet...
Tarp mūsų kalbant, man šią kompaniją siūlė jau seniai, bet kadangi niekas su manim žmoniškai nebendravo tai aš ir dėmesio nekreipiau.
Bet kai man paskambino kolega ir paklausė ar aš esu šioje kompanijoje. Ir kai atsakiau, kad ne...
Tu, ką ...pyp...visai Lietuvai skiedi, kad kurtum „Močiutės klėtelę“, o kai ji atsirado dar neįstojai?
A nu ka marš greitai.

Jei ką, tai čia žmogiška kalba. ...su šluota per kuprą....taip sakant...
O kur aš dingsiu? Nubindzinau. Prisireginau, paskambinau žmonai...sakau reginkis ir pažiūrėk ar ten viskas gerai, ir ar pigu, ir ar galima sutaupyti...


Kadangi mano ekspertas pasakė, kad ten viskas gerai, tai dabar galiu visai Lietuvai sakyti:
pirkit prekę lietuvišką, palaikykit lietuvišką MLM.


Lietuviškos variacijos; regintis galima nemokomai, o kai prisireginsit pamatysit prekių asortimentą ir kainas, ir marketingo planą.
Va taip, …..lietuviškai.

Marš visi regintis: http://family-oriented.lt/r/aurius.d

1 komentaras:

Mindaugas rašė...

Tikrai vertas dėmesio MLM, aš jau nuo pirmo mėnesio turėjau nedidelį, bet pliusą, kai kituose MLM pirmi mėnesiai gilus minusas ir prakės, kurių taip galbūt net nepirktum.
Kitaip sakant be rizikos galima išbandyti, sutaupyti ir užsidirbti.