Puslapiai

2011 m. birželio 18 d., šeštadienis

Žaliavalgystė

Tie kas norit būti normaliais žmonėmis niekada neužsiimkite tinkliniu marketingu. Prie gero tas reikalas nepriveda.

Nes tik dėka tinklinio marketingo aš susipažinau su holistiniu mąstymu, tik dėka tinklinio marketingo aš sužinojau apie žaliavalgystę. Aleksas Janovskis yra žaliavalgis.

Nes iki tol aš galvojau kaip ir visi, kad kai tik atsirado žmogus, iškart atsirado degtukai, puodai, keptuvės ir t.t. O pasirodo termiškai apdirbti maistą žmogelis pradėjo visai neseniai....nu gal prieš kokį 12 tūkstančių metų.
Promėtėjas davė ugnį amatams vystyti, o ne maistui virti ar kepti.

Termiškai apdirbtas maistas yra didysis žmogaus nuprotėjimas. Čia pagal Kurlovą.

Visi tie, kurie domisi natūraliu maistu galite pasiklausyti trijų paskaitų iš Grigorijaus Kurlovo paskaitų ciklo Еда, как путь (maistas kaip kelias). http://shkoladuraka.rpod.ru/?page=2

Tiesa, o kodėl aš apie tai rašau? Įsijungęs kompiuterį lrytas.lt randu straipsnį: „Termiškai neapdoroto maisto propaguotoja V.Butenko: „Žaliavalgiai E.coli nebijo!“ http://www.lrytas.lt/-13083280661308067758-termiškai-neapdoroto-maisto-propaguotoja-v-butenko-žaliavalgiai-e-coli-nebijo.htm

O mano žmona jau nusipirko bilietą į Butenkos paskaitą. Man pasisekė. Viską sužinosiu. O šią vasarą prie žalio stalo gersiu žalius kokteilius. Bet lašinių vis tiek turėsiu.

Taigi, tinklinis marketingas prie gero nepriveda. Tiesa, lyg tarp kitko, tinklinis marketingas prasidėjo nuo natūralių Kalifornijos vitaminų nes šio verslo pradininkas kažkada išgyveno Kinijos koncentracijos stovykloje dėka žolelių.

O šiaip mokslas šiandien atranda vis naujų ligų. Prieš 100 metų daktarai žinojo tik apie 4000 ligų, o šiandien jau daugiau nei 30000.

Arba, pasiskaitykit ką rašo kiti http://auriusd.blogspot.com/2011/06/man-patiko.html

Todėl tinklinį marketingą, kuris propaguoja sveikesnę gyvenseną reikėtų uždrausti. Nes yra pavojus sužlugdyti formacijos pramonę, ir visokius greito maisto restoranus.

P.S. Savo darže aš neturiu teisės išrauti nei vienos dilgėlės ar balandos. Bus daromi kokteiliai. Kaimynai kalba, kad esame netvarkingi, nes dilgėlės auga. Joooo...

2 komentarai:

atfatf rašė...

Man ir patinka žaliavalgystė, labai sveikai jaučiausiu kai valgiau žalią maistą. Gal kai tu turi savo daržą bus lengviau, nes aš kai gyvenu iš supermarketu, tai man nusibodo po pusės metų neįvairus maistas. Papasakok kaip sekės, gal ir man kaip nors išeis :)

Anonimiškas rašė...

Žaliavalgyste ir pati domiuosi jau gal koki 3 mėn. O susidomėjau kai perskaičiau vieną knygą... Bet pradėjus domėtis, supratau, kad žaliavalgystė gyvenant vidury miesto, pakankamai sudėtingas dalykas...Labai daug info radau www.zaliavalgyste.lt
Manau, kad pradžiai man užteks ir į savo racioną, įvesti įvairių natūralių sulčių kokteilių. O su laiku, kas žino, gal išbandysim ir tai...