Puslapiai

2011 m. birželio 28 d., antradienis

Šiandien rizikuoja tas, kas turi vieną darbą.

Tiksliau rizikuoja tas, kas turi tik darbą, t. y. samdomą darbą. Ir galiu pasakyti žiauriai rizikuoja.
Asmeniškai aš nesu toks drąsus. http://alexyanovsky.com/ru/2011-05-23-09-51-52/266--qq.html
Sakysim aš praeitą savaitę įstojau į kompaniją http://family-oriented.lt/
Kompanija kurią rekomenduočiau kiekvienam lietuviui. Kodėl? Todėl, kad ten eilinis supermarketas ir prekių kaina iš esmės nesiskiria nuo kitų parduotuvių kainų. Šiandien pasižiūrėjau...ogi jau 15 žmonių prisiregistravę ir pusė iš jų aktyvūs. Jei tokiais tempais varysim tai rudeniop aš maitinsiuos nemokamai. Tai minimalus mano tikslas. O ko ne investicija.

O dabar linksmiau. Jei būčiau bomžas tai prisiubagaučiau pinigų, nueičiau į miesto biblioteką kur yra internetas, užsisakyčiau sau maisto iš šios parduotuvės ir dar pakviesčiau naujų narių ir po kokio mėnesuko kito maitinčiausi sau nemokamai ir iki lemputės, kad esu bomžas. Ir dėčiau aš ant visų socialinių garantijų ir pensijos.
Jooo šiandien aš bomžo be loptopo neįsivaizduoju.

Kas norit rimčiau ir kritiškiau pasižiūrėti lietuviškos internetinės maisto ir kitokių prekių parduotuvės kainas prašau. http://family-oriented.lt/r/aurius.d
Rekomenduoju supermamom, mano oponentėm, kad neklyktumėt, kad MLM tai apgaulė.

Ir dar apie socialines garantijas ir pensijas. Visais laikais pensija „senatvės aprūpinimas“ rėmėsi gerais santykiais su žmonėmis; vaikais, anūkais, kaimynais ir t.t. Šiandien mes šį reikalą patikėjom valdžiai. Nėra ko skųstis. Vaikai ir anūkai suinteresuoti, kad kuo ilgiau gyventume, o valdžia, kad kuo greičiau numirtume.

Šiaip aš labai rimtai apie tai. Nes dabartinė sistema yra tokia, kad greitesnis mirimas padeda šiai sistemai.

Nes kur taip matyta, kad didėjant civilizacijai ilginamas darbo amžius. Nes žmogus kūrė civilizaciją tam, kad mažiau dirbti ir aprūpinti pilnavertę senatvę.
O viskas kol kas yra priešingai. Susimąstykit hebra.

ARBA JŪS SU MANIM, ARBA PRIEŠ SAVE.

Komentarų nėra: