Puslapiai

2012 m. kovo 29 d., ketvirtadienis

SOCIUMO SISTEMINĖ ANALIZĖ (Įvadas)


Prisipažinsiu, šį darbą aš ruošiausi rašyti jau seniai, bet vis kažkaip nebuvo preteksto.
Šiandien jau negeliu nerašyti. Priežastis- Garliavos įvykiai.

Būtent Garliavoje yra akivaizdžiai matoma sociumo ir žmogiškumo kova. Šiandien Garliavoje sprendžiasi Žmogiškos Lietuvos išlikimas.

Kaip atsitiko, kad sociumas pradėjo jaustis visagaliu. O vargšas žmogus su savo žmogiškumu turi teisintis sociumui dėl savo veiksmų ir gerų, bei taurių siekių?

Kaip atsitiko, kad sociumas diegia žmogui vienos lyties santuokas ir baigia vargšą žmogų įtikinti, kad tai natūralu? O jei ko ir neįtikina tai priverčia susitaikyti. Pas sociumą gi toks galingas ginklas-mokslas. Oi, ne bet koks mokslas, o objektyvus. Čia jums ne...

Sociumo karas prieš žmogų prasidėjo ne vakar, ne prieš šimtą metų ir net ne prieš tūkstantį.

Sociumą žmogus susikūrė pats. Iš pradžių kaip kažką tauraus žmogiško ir gero. Reikia pripažinti, kad iš pradžių jis toks ir buvo. Šiandien sociumas jau kitoks, bet jo gebėjimas pateikti save kaip gėrį, grožį, taurumą yra labai rafinuotas.

Ar žinot kuo velnias skiriasi nuo Dievo? Velnias niekada nemeluoja. Jis viskam pritaria ir sako tiesą....tik truputį ją pasuka. Pav. Dievas sutvėrė pasaulį per šešias dienas prieš šešis tūkstančius metų. Juk pritarė tam sociumas -velnias. Atsirado mokslas kuris kelis šimtus metų kovojo dėl šios tiesos. Mokslas laimėjo. Velnias-sociumas labai gražiai perėjo į mokslo pusę ir dabar žmogus jau tiki mokslu.

O kaip sociumas išsikovojo teisę į privatinę nuosavybę? Ir išsikovojo iki tokio lygio, kad šiandien meškerės žvejys mėgėjas neįmerks prie ežero.

Kaip įvadui užteks. Pabaigai.

Žmogau, niekas kitas čia nekalts, kad mes sociumui leidom vadovauti. Mes to patys norėjom ir galvojom, kad bus gerai. O kur mes padarėme klaidą. Oi ne, klaidas. Kur mes pražiopsojom?

Daug kur mes pražiopsojom. Apie tai bandysiu analizuoti šioje straipsnių serijoje.

1 komentaras:

Anonymous rašė...

Aš didžiuojuosi ir džiaugiuosi, kad galiu čia pasidalinti šiuo nuostabiu, nuostabiu ir nepaprastu liudijimu, tiesiog negaliu patikėti, kad mano buvęs žmogus yra čia su manimi, maldaujantis už visus savo blogus darbus, pasakojantis, kaip jis visą laiką jautėsi tuščias jis buvo toli, paliko mane ir mane labai įskaudino po skyrybų, įvykusių prieš kelis mėnesius. Ir visas šis stebuklas įvyko iškart po to, kai paprašiau daktaro EGWALI pagalbos, šiandien esu laimingiausia moteris pasaulyje, sakyčiau, kad vėl turėčiau šalia savo buvusįjį. Tai stebuklas man ir mano šeimai, ir amžinas malonumas bei linksmumas. Dabar esu tokia laiminga ir nežinau, kaip išreikšti savo dėkingumą ir dėkingumą daktarui EGWALI. Aš labai rekomenduoju jį, jei jums reikia skubios pagalbos, nes tai garantuota, patikėkite manimi.
Siųskite jam el. Laišką šiandien /dregwalispellhome@gmail.com arba per
„WhatsApp“: +2348122948392