2019 m. gruodžio 29 d., sekmadienis

Tradicinis tinklinis marketingas neturi ateities.

Žiauru?
Žiauru.
 O ko jūs norėjot? Aš žinau, kai kas norėtų, kad aš liaupsinčiau tinklinį marketingą. Bet to nebus.
 Aš kalbėsiu žiaurią tiesą apie tinklinį marketingą. Žiaurią.
Pradedu.
 Tinklinis marketingas, MLM, yra visiškai normalus prekybos būdas: teisėtas, pripažintas, užimantis tam tikrą nišą rinkoje.  O toliau kalbame faktais.
2017 metų duomenimis tinkliniame marketinge yra  apie 150 milijonų distributorių. Čia turima galvoje tie kurie oficialiai deklaravo savo pajamas. Realiai jų yra daugiau. Bet tai reiškia, kad jie ne tiek uždirba, kad privalėtų deklaruoti savo pajamas.
Tinklinio marketingo metinė apyvarta 2017 duomenimis yra 189 milijardai  dolerių. Daug? Nemažai. Bet tai nesudaro nei 1% visų prekių ir paslaugų apyvartos pasaulyje. Opa.
 Šitos tiesos nei viena MLM kompanija savo distributoriams nesakys. Nei naujokams, nei profesionalams.
 Aš bandžiau daryti neoficialią apklausą. Skaičiai  buvo padidinti dešimtims kartų. Vos ne 40%.
 O dabar pats svarbiausias dalykas.
 Kodėl tinklinio marketingo kompanijų metinė apyvarta nesiekia nei 1% visos pasaulio prekių ir paslaugų apyvartos?
 Atsakymas matosi paveiksliuke kuris yra apačioje šio teksto.
Tinklinis marketingas stovi ant trijų banginių: Wellness industrija (maisto papildai), kosmetika ir švaros bei higienos prekės (muilas). Prekiaujama dar ir kitais dalykais: knygomis, drabužiais IT technologijomis, bet nelabai pasiteisina.

Komentarų nėra: