2013 m. vasario 22 d., penktadienis

Patirties perdavimas tėvo vaiko principu. Tinklinis marketingas. (VI)



 Egzistuoja tinklinis marketingas ir be džiaugsmo jei dirba profesionalai. Jei mokama profesionaliai pristatyti prekes, verslo niuansus, toks tinklinis marketingas tikrai  egzistuoja. Bet  su džiaugsmu geriau. Būtent  toks paprastas bendravimas ir emocijų perteikimas padeda šimtams ir tūkstančiams žmonių užsidirbti  šioje industrijoje nuo pirmųjų dienų  neturint jokios patirties ir gebėjimų pardavimuose. Sveikas nuoširdumas, va toks  sėkmės pagrindas. Todėl šioje industrijoje nuoširdiems ir paprastiems  dažnai sekasi daug geriau nei protingiems ir išsimokslinusiems.  Nes tradicinis mokslas  duoda mums ne tiek žinių kiek kompleksų. Gal duoda ir žinių, bet kompleksų daugiau.
Nes žinios  be praktikos  augina kompleksus.

Tinklinis marketingas ta prasme yra pati natūraliausia  praktinė mokykla. Tai kaip  tėvų ir vaikų santykis. Kur „Tėvas“ tai sponsorius, o „vaikas“ distributorius-būsimas "tėvas".

 O kokia yra tradicinė  viršininko-darbdavio ir pavaldinio- samdomo darbuotojo santykiai? Tiesiai šviesiai kalbant tai vergo ir vergvaldžio santykiai.  Lietuvoje tai beveik tikrai taip.  Bizūną pakeičia  kiti prispaudimo mechanizmai: grėsmė netekti darbo, išnaudojimas, psichologinis  spaudimas ir kt.

Bet mums  tai nerūpi. Mums svarbu išsiaiškinti kokie žmonės  surenka didžiausias komandas  ir kodėl jie uždirba daugiausiai.  Ir net ne žmonės mums rūpi, o pats principas.

O principas paprastas:  tėvai perduoda visa kas geriausia savo vaikams. Tik taip žmonija vystysi į priekį ir kūrė gerovę, kūrė civilizaciją.
 Apie tai aš rašiau, oi kaip seniai.
 „Ir dar apie pensijas. Tūkstantmečiais pagrindinis žemės gyventojas buvo valstietis. Kaip jis mąstė?
Jis žinojo viena, kad atlyginimą (derlių) jis gaus jei investuos: suars, pasės, prižiūrės, nupjaus, iškuls, suveš į aruodus. Ir dar jis žinojo, kad atlyginimas-derlius ne visada gali būti didis (liūtys, sausros ir kt).
O kaip jis mąstė apie pensiją (vartoju XX amžiaus terminologiją). O jis žinojo, kad norint turėti aprūpintą senatvę jam reikia gimdyti vaikus, juos auklėti pagal Bibliją ir tik tuomet jei gerai išauklės jis turės gerą aprūpintą senatvę.“ Čia ištrauka iš straipsnio: http://auriusd.blogspot.com/2009/05/kopijuota-is-forumo-klaselt-tinklinis.html

Čia yra pats sveikiausias ir  natūralus  žmonių tarpusavio santykis. Kiekviena šeima  norėjo būti sveika, auginti vaikus, juos gerai išauklėti (perduoti jiems visą savo patirtį).

O kai šie, natūralūs principai pernešami į verslą ir kai  „viršininkas“ ne spaudžia ir reikalauja, o  globoja,  padeda ir moko, o tiksliau rūpinasi, kad uždirbtum tai suklestėjimas garantuotas tiek „vaikui“ tiek „Tėvui“.

Šis principas taikomas ne tik tinklinio marketingo kompanijose, bet ir linijinėje vadyboje. Kai skyriaus ar padalinio viršininkas negali uždirbti daugiau kaip tam tikru procentu nei jo pavaldinys. Pav.  jei pavaldinys uždirba 1000 tai viršininkas gali uždirbti tik 2000, bet jei 10000 tai atitinkamai 20000 piniginių vienetų.  Taip šiandien dirba pažangiausios verslo struktūros.
 Bet ir čia dar ne viskas.  Pietų Rusijoje yra privati vidurinė mokykla kurioje mokytojų nėra daug, o žinias kitiems vaikams perduoda vyresni. Pasirodo tai veikia labai ir labai gerai, o moksleiviai vidurinės mokslą pabaigia  būdami 15-16 metų.  O jų žinios  sutvirtėja kelis kartus nes mokymas kitų labiausiai užtvirtina pačio „mokytojo“ žinias. Pasirodo yra mokyklų kurios neaugina kompleksų. :)


Pasirodo  viskas veikia daug tikslingiau kai veikia pagal  natūralius gamtos dėsnius.  Nieko naujo po šia saule arba visa nauja  tai seniai užmiršta sena.

Sekančiame straipsnyje  analizuosiu kokių žinių ir gebėjimų suteikia  tinklinis  marketingas ar bet koks kitas namų-internetinis verslas.

Komentarų nėra: