2011 m. gegužės 6 d., penktadienis

Amway. Skaičiai. Liūdna statistika.

Siaubingai liūdna statistika: http://vz.lt/2/straipsnis/2011/05/06/Dar_viena_tarptautine_milzine_planuoja_atstovybe_Lietuv

Kame tas liūdnumas? 2010 apyvarta 9,2 milijardo Jav dolerių, o Europoje tik 1,2.
Ką tai sako? Kompanija nemoka dirbti. Priežastis paprasta. Amerikoje prekių asortimentas susideda iš daugiau kaip 20000 vienetų, o Europoje tik 8000, o Lietuvoje, Rusijoje ir kitose post sovietinėse šalyse tik apie 2000.
Va čia ko gero ir yra pagrindinė to priežastis. Amerikonai yra tiek pasipūtę, kad Europos neskaito normalia šalimi (kontinentu).
Amerikonų arogancija... tai anekdotas. Ne vienas, tas kuris dirba internete, su ja susidūrė.


kitas momemtas, kuris mane nuliūdino tai info, kurią ko gero turi tik Amway distributoriai:


o dar gera vieta: “Dabar Lietuvoje turime 7,5 tūkst. vartotojų, jie jau yra užsiregistravę ir perka prekes iš Lenkijos “Amway”.

O vos ne kas antras pasakoja “oj rinka jau perpildyta, jau čia visi žino, biznio čia nepadarysi su šitais produktais” :) ekspertai.

O tai niko Aleliuje komentas šiame straipsnyje: http://atf.blogas.lt/alticor-amway-lietuvoje-274.html#comment-2951

Per 20 metų ir tik 7,5 tūkstančio žmonių visoje Lietuvoje?
Kai pas mano sponsorę iš NWA jau per 9 mėn. daugiau kaip 700 narių!!!


Tai parodo, kad Amway nemoka dirbti. Kai internetinis tinklinis marketingas egzistuoja daugiau kaip 10 metų, o Amway dar iki šiol dirba 20 amžiaus lygmenyje, išskyrus atskirus susipratusius distributorius.

Ką tai sako? Amway komandą kviečiu mokytis dirbti šiuolaikiniais metodais.

Komentarų nėra: