2011 m. gegužės 14 d., šeštadienis

Tinklinis marketingas yra verslas. (V dalis)

Kažkada rašiau apie Artiomą Nesterenko: http://auriusd.blogspot.com/2011/05/kaip-uzsidirbti-tinkliniame-marketinge.html
Artiom Nesterenko elgėsi kaip verslininkas. Tuo metu, tomis sąlygomis jis darė tai kas buvo labiausiai reikalinga. Šalti kontaktai buvo vienintelė išeitis jo situacijoje. Jis tai darė nedvejodamas.
Kodėl daugelis to nedaro? Nedaro nes neturi vidinių atramos taškų. Kas yra vidiniai atramos taškai šioje situacijoje? Kokie yra vidiniai atramos taškai šiandien? Ir apie tai kažkada rašiau: http://auriusd.blogspot.com/2010/12/ekonomika-kaip-kelias-vidiniai.html , o ir pridėjau http://auriusd.blogspot.com/2010/12/tinklinis-marketingas-negali-vystytis.html
Reikia pagilinti.
Šiandien turėti vidinius atramos taškus tai jausti pasaulio pulsą. O tiksliau, jausti pasaulį po savim. Jausti pasaulį kaip savo dalį. Vau, nu ir pavariau. Deja tai yra tiesa. Gal būt sunku suvokti, bet...
pabandysiu kažkaip išreikšti ką turiu galvoj.

Nuo seno gentims vadovavo dvasiniai lyderiai. Tikri dvasiniai lyderiai. Jie mokėjo, o tiksliau jautė pasaulį kaip savo dalį. Jie nebuvo atskirti nuo pasaulio. Nebuvo atsiskyrę. Takoskyra įvyko vėliau, kai atsirado oficialios religijos. O industrija žmogų visiškai atskyrė nuo visumos. Genties dvasininkai buvo mokytojai padėję žmogui atrasti atramos taškus.

Ką turim šiandien? Šiandien neužtenka įkišti, įgrūsti prekę. Reklama vis mažiau tampa efektyvi. Reikia bendrauti su žmogumi, gilintis į jį. http://auriusd.blogspot.com/2011/04/mlm-tai-ne-trumpalaikis-meiles-nuotykis.html
Šiandieninė prekė nėra jau tiek reikalingas daiktas kaip anksčiau. Prekė tik priedėlis bendraujant su žmogumi.
Kažkas šaiposi, kad daugeliui tinklinis marketingas, seminarai tai tik tusovka. Taip. Tai tiesa. Mes galim šaipytis, bet įžvelkime kitą šio reikalo pusę.
ŽMOGUI REIKIA VIDINIO RYŠIO SU PASAULIU PER KAŽKĄ... MLM, ar kt. Čia jau nesvarbu.
Užteks šiam kartui. Tema mane vilioja. Kapstysiuos toliau.

Komentarų nėra: