2010 m. gruodžio 29 d., trečiadienis

Tinklinis marketingas negali vystytis nestiprindamas žmogaus vidinius atramos taškus. (II dalis)



Kaip ir rašiau anksčiau, tinklinio marketingo kompanijos yra tokios pačios kaip ir visos kitos. Kiek gali manipuliuoti tiek manipuliuoja: gali kelti kainas-kelia, gali žaisti marketingo planais-žaidžia, gali daryti visokius šou-daro ir t.t. ir taip be galo. Kai kurios kompanijos gali išmesti savo distributorių vien dėl to, kad jis perka ir kitos MLM kompanijos prekes. Suprantama išmetami tik jau sukūrę grupes. Silpni niekam neįdomūs.
Bet lazda turi du galus. Stiprūs distributoriai išeina į kitas kompanijas su savo struktūrom, o šiandien, internetiniame amžiuje, jie gali išeiti su milžiniškom struktūrom.
Konkurencija stiprėja ir viskas eina tik pirmyn gyvenimo upe.
Bandau viską analizuot iš holistinių pozicijų.
Pradžioj tinklinio marketingo kompanijose vidinių atramos taškų distributoriui beveik turėti nereikėjo. Jis turėjo išorinius, kuriuos duodavo jo kompanija: geras originalus produktas, galimybė užsidirbti, skatinimo priemonės-visokie titulai, rangai....viskas liuks. Amway ir visos kitos, (copy past) tuo žaidė ir dar žaidžia. Bet konkurentai nesnaudžia, linijinė gamyba ir prekyba žaidžia taip pat ir muša kainas. Todėl kritika, kad MLM kompanijose aukštos kainos yra pagrįsta. Bet galimybė turėti pasyvias pajamas, užtikrintą pragyvenimą iki mirties ir perduoti šio verslo tęstinumą vilioja milijonus žmonių ir tai traukia kaip medus.
Vystantis konkurencijai išorinių atramos taškų nepakanka, o tenka stiprinti vidinius. Ir distributoriai yra ruošiami taip pat kaip aukšto lygio vadybininkai. Stiprinami jų vidiniai atramos taškai.
Pardon, bet reikia atiduoti duoklę ir kitoms investicijoms kurios iš esmės masiškai tapo galimos tik XX amžiaus antroje pusėje: forex, franšizė jau nekalbant apie nekilnojamą turtą, akcijas ir kt.
O vidinių žmogaus atramos stiprinimo tarnybų šiandien prūdais: pozityvus mąstymas, alfa lyderis, Kiosaki piniginis kvadratas, filmas Sekret ir taip be galo. Šio proceso niekas sustabdyti jau negali. Ledai pajudėjo.
Bet šiandien ekonominio gyvenimo upė atsitrenkia į naujas kliūtis, kurios vadinasi KRIZĖ.
Vyksta didžiulė kova tarp tų kurie dar gali manipuliuoti išorinėmis jėgomis ir tarp tos, kol kas dar, mažos masės žmonių kurie jau turi vidinius atramos taškus.
Upės nesustabdysi, bet pristabdyti galima iki tol kol atitekės naujo vandens. Tuomet vandens masė pramuš kliūtis.
Manau, kad artimiausiu metu šį spektaklį tikrai matysim.
Užteks šiandien. Einu miegot. Rytoj turėčiau pagimdyti trečią dalį.
P.S. Nenustebsiu jei nebūsiu suprastas nes remiuosi Grigorijaus Kurlovo paskaitomis apie vidinius ir išorinius atramos taškus.

Komentarų nėra: