Puslapiai

2010 m. gruodžio 29 d., trečiadienis

Holistinio mąstymo mokykla


Čia mano dovana naujųjų metų proga mano blogo skaitytojams. Priimkit.
Tai 2010 metų mano geriausias atradimas. Tai nėra vienintelė tokia mokykla, teko susipažinti ir su Eduardo Pinto paskaitomis, bet ši man patiko labiausiai. Tiesa, ji yra rusų kalba. Grigorijus Kurlovas gali atvažiuoti ir į Lietuvą ir pravesti dviejų dienų treningus. Jis man tai pažadėjo. Ieškau norinčių ir suprantančių. Jokios komercijos. Man įdomu, o gal ir dar kai kam.
Mane asmeniškai sudomino filosofinė šių paskaitų dalis, bet praktinė yra nemažiau įdomi, o naudinga tai tikrai. Šiuo metu jis praveda vebinarus per internetą. Gali „ateiti“ visi kas tik nori.
Filosofinė paskaitų dalis gan sudėtinga ir neparuoštam žmogui gali būti nepriimtina. O gali ir apversti aukštyn kojom visą iki šiol nusistovėjusį mąstymą. Mane asmeniškai verčia iš koto tik nežinau gal iki šiol stovėjau ant galvos, o dabar, pagaliau, atsistosiu ant kojų.
Trumpas įvadas ir pagrindiniai šios mokyklos principai.
Sakysim, kad viskas prasidėjo nuo didžiojo BUM ir dabar viskas kažkur juda: galaktikos, planetos, žmonijos istorija, civilizacija, automobiliai keičiasi, kompiuteriai tobulėja ir t.t. įsivaizduokim, kad šis judėjimas tai upė...tėkmė...srautas. Žmogus ir jo gyvenimas yra taip pat pajungti šiam judėjimui.
O kas tuomet yra liga, problema, nelaimė ir pagaliau krizė? Pelkė, bala, prūdas...smirdintis vanduo visai šalia upės-gyvenimo tėkmės. O iš čia logiškas ir paprastas sprendimas: pelkę reikia sujungti su upe kanalu, ko pasekoje bus išplautas smirdintis vanduo ir pati pelkė. Ir viskas.
Kaip tai atrodo praktiškai? Labai paprastai. Bet pirma pasiklausykit paskaitų.
O, kad tokiu būdu galima išsigydyti beveik visas ligas tai neabejoju. Šiuose vebinaruose rasite tokias temas: maistas kaip kelias, liga kaip kelias, vidiniai ir išoriniai atramos taškai, juoko terapija, juokas plonomis sienelėmis, na o moterys ras ir kaip pajaunėti.
Bet mane labiausiai domina ekonomika. Kur jinai teka ir kur nukreipti srautus, kaip sujukti savo balą su šiandien vykstančiais procesais.
Tikrai rekomenduoju ir būtų malonu jei kas pasidalintų įspūdžiais.
P.S. jei kas tikrai susidomėjo tai patarimas klausytis iš pradžių t.y. 2010.06.16

Komentarų nėra: