Puslapiai

2010 m. gruodžio 9 d., ketvirtadienis

NEGYVENK KITŲ GYVENIMŲ, O TIK SAVO.


Iš dešimt Dievo įsakymų pats pirmas rodos skamba taip: nemylėk kitų Dievų, o tik mane vieną. (rašau iš atminties).Viskas būtų gerai jei mums kas nors paaiškintų kas yra Dievas. Tiesa aiškintojų lyg ir netrūksta, bet.... Man visą laiką nedavė ramybės pačio Dievo savęs apibūdinimas kai Mozė kalbėjo su degančiu krūmu. Ir kai Mozė paklausė: a kaip tave apibubinti, kaip vadinti. Gavo atsakymą verčiantį iš koto. ESU KURS ESU.
Kai aš pradėjau kapstytis tai suvokiau, kad esu tai aš ir tik aš o aplink mane tai mano gyvenimas.

Tuomet pakeičiu tą neaiškų žodį Dievas žodžiu Gyvenimas ir suprantu, kad turiu gyventi tik savo gyvenimą ir mylėti tik savo gyvenimą. O tai kas yra tuomet kitų žmonių gyvenimas? Vau, o tai ir yra mano gyvenimas.
Mano gyvenimas visada su manim. Ką aš beveikčiau ką bedaryčiau jis visur ir visada su manim. Kartais mano gyvenimas tokių šposų man iškrečia, kad norisi jo kažkaip atsikratyti, bet jis visada su manim. Tuomet supratau, kad gyvenimas mane moko, nepaliaujamai moko, kiekvieną minutę moko. Gyvenimas man pateikia situacijas ir per šias situacijas mane moko. O kai pabandau apgauti gyvenimą....Kaip galima apgauti gyvenimą? Galima negyventi savo gyvenimo, o gyventi kitų gyvenimus. Va čia, pats įdomumas.
Sakysim praeitais metais Norfos kažkokia didelė šiška pasiuntė e. laišką pavaldiniams, kad mol jei jūs neišspausite iš savų darbuotojų dar daugiau tai būsit pakeisti.
Bandau išversti tai į normalią Biblinę kalbą. Hren jum jūsų gyvenimas, man nerūpi jūsų gyvenimas, o dabar gyvensit mūsų norfišką gyvenimą. Nu ir ką? Nu ir priverstas žmogelis gyventi ne savo gyvenimą. Iš pradžių sunku, bet vėliau priprantama, nes jo pavaldiniai taip pat gyvena ne savo gyvenimą, o tą kitą, primestą. Nu o savo gyvenimą numalšinama gal kokiu kitu šlakeliu degtinės....apraminama, kad nesišakotų. Bet gyvenimas nepasigeria.
Gyvenimas baudžia kai gyveni ne savo gyvenimą, žiauriai baudžia, net atima tą gyvenimą kurį turi.
Biblija šaiposi iš žmonių aniem net nesuprantant. Vat Jėzus, o ką jis kalba? Kas turi daug gyvenimo bus pridėta, o kas mažai net tas bus atimta.
Verčiu. Jei gyvenate ne savo gyvenimą tai bus ir tas ką savo turite atimta, o jei gyvenate savo gyvenimą bus dar pridėta.
Sakysim žmogus padaro gerą darbą, kažkam padeda. Nu ir kudakuoja kaip višta padėjus kiaušinį, kad va žiūrėkit koks aš geras. Žiniasklaidoj tokių baikų pilna. Jėzus apie tai kalba paprastai; nekudakuok jei tai tikrai geras darbas bus atlyginta. Aš suprantu Jėzų, jam nu labai sunku buvo išaiškinti žmonėms paprastai, o tik per naudą. Suprantama, kodėl? Nes ir tuomet žmonės nemokėjo gyventi savo gyvenimo. Nes ir tuomet žmonėms buvo reikalinga savi reklama.

Tad kas yra mano gyvenimas, kas yra mano Dievas kurį turiu mylėti?
Mano gyvenimas yra visa kas man pateikiama. Ant lėkštutės pateikiama, tik mokėk pasiimti. Mano gyvenimas yra tie žmonės su kuriais man leidžiama susitikti. Sakysim kiekvienas tinklinio marketingo asas prisimena kaip pradžioj gyvenimas jam pamėtėdavo ne tuos žmones kurių jis norėtų. Paprastai visi nori, kad ateitų tokie kurie prisijungtų prie jo kompanijos ir pirktų, pirktų...pirktų ir kviestų kitus ir anie pirktų.... A hren tau. Gyvenimas šaiposi ir pateikia visokių, bet ne tokių kokių nori. Ir jei savo gyvenimo neatsisakai tai jis pamažu pačiam šnabžda; keiskis, keiskis....keiskis....būk protingesnis...būk geresnis...keiskis....galvok apie tai kuo jiems gali padėti, nes jie tai ir esu aš, Tavo Gyvenimas.
Anokia čia paslaptis, kiekvienas asas, kuris atėjo į tinklinį marketingą ir jam nesisekė, jei tik nepalūžo ir neatsisakė savo gyvenimo, o pripažino savo gyvenimą....jam buvo pridėta daug daugiau nei sugebėjo tikėtis.
O dabar kalbėsiu paprastai, be filosofijų. Taigi, kas pasikeitė? Žmonės pasikeitė? Tikrai ne. Jie tokie pat kokie ir buvo. Jis pats pasikeitė. O kai jis pats pasikeitė tai ir atsirado tie žmonės kurie jį suprato. O ir jis pats išmoko atpažinti savo gyvenimo žmones.
Nori keisti gyvenimą keisk save. Padėk žmonėms kurie atėjo į Tavo gyvenimą. Ai, jei paprastai: mylėk savo gyvenimą. Nes jei nemylėsi tai gyvenimas Tave pats privers, o jei negyvensi savo gyvenimo tai... žiūrėk TV, žiūrėk kitų gyvenimus. :) Bet nesiskųsk.

3 komentarai:

Kita rašė...

Sakyčiau, čia puikiai apibendrinta tai, ką paskutiniu metu supratau. Tik kad aš nelabai mėgstu krikščioniškų terminų, bet kažkaip ir į tai jau nusispjaut. Nebemaišo :)

Šiaip kažkuo mane sudominai. Ne savo blogu, nors šis įrašas (kol kas vienintelis, kurį skaičiau) ir įdomus, bet savo reiškimusi forumuose. Atrodo, tarsi stengtumeisi nepritapti. Visai kaip aš. :D

Aurius rašė...

Nu, kad aš nieko nesistengiu. Kaip mąstau, taip rašau. O mano mąstymas yra ieškojimas....klausimų kėlimas pačiam sau.

Unknown rašė...

As su tavimi visiskai Auri sutinku del tu gyvenimu-dievu.As pats dar tik 2 men su broliu MLM i ka ziurime rimtai,nes produktai nerealus-100%,bet va zmones vadinami draugai,mano kitaip nes jau dabar tureciau partneriu vietoj 18 kokiu 118,va taip va ir suzinai kiek tu istiesu turi tikru draugu kurie su tavimi.....