Puslapiai

2010 m. gruodžio 16 d., ketvirtadienis

Junkis prie lyderių, junkis prie...


Tai frazė, kuri dažnai nuskamba iš, taip vadinamo, MLM lyderio.
Bandysiu ją išversti iš holistinio mąstymo pozicijų.
Vertimas: jūs ne lyderiai, jūs netobuli, junkitės prie mano lyderių, prie tobulų nes aš esu prie jų prisijungęs.
Šitie žmonės turi tam tikrų pasiekimų MLM srityje, bet top -500 jų nerasta.
Tuomet aš pasiraitojau rankoves ir pradėjau ieškoti tų, kurie...
Susiradau Aleksą Janovskį iš Niujorko ir klausiu; o iš ko man mokytis būti lyderiu ir būti tobulu?
O jis manęs klausia; o ką tu veikei šiandien dieną; ką sutikai, su kuo bendravai?
Šiandien ryte aš eidamas į darbą išnešiau šiukšles prie konteinerio pamačiau smirdintį bomžą, vėliau sėdau į prigrūstą troleibusą, o ten du girti iš pat ryto tipai vos stovėjo ant kojų ir svyravo...aš norėjau nuo jų pasitraukti ir užmyniau moteriai ant kojos...ši mane aprėkė, darbe šefas išsikvietė ant kilimo ir apkaltino, kad vakar aš nepadariau... Šiandien man buvo labai sunki diena.
-Visi šie žmonės, kuriuos tu šiandien sutikai yra tavo mokytojai,- taip man atsakė Aleksas.
-???
O tu tiems žmonėms, kuriuos sutikai ačiū pasakei? - toliau mane kamantinėjo Aleksas.
-Ne, o už ką? Kaip man jiems pasakyti ačiū?
-Jiems gal ir nebūtina, bet gyvenimui, o jei nori Dievui, pasakei?
-Ne.
-Kai pasakysi, gausi sekančią pamoką, o jei nepasakysi irgi gausi, gal net blogesnę, žiauresnę,- rėžė man Aleksas.
-Ačiū Aleksai.
-Ačiū Tau už klausimą, -atsakė man Aleksas.
_???

Tokia buvo mano pirmoji lyderystės pamoka. Šiandien sakau ačiū jau tvirtai. Sakau ačiū tiems, kurie skaito mano blogą ir tiems kurie neskaito, kurie kritikuoja mane forumuose.
Ačiū visiems, o dabar važiuoju į Panevėžį. Turiu skubėti, o dar sniegą reikia atsikasti.

2 komentarai:

Mindaugas rašė...

Tai jei aš prijungsiu lyderį, busiu didesnis lyderis už jį, pagal tokio lyderio mastymą? Išdidumas jam to neleis padaryti.
Tą matau dažnai, man pasiūlo prisijungti prie naujų kompanijų, nupiešia save kaip didžiausius lyderius. Tada papasakoju apie savo, domisi, mato, kad uždirbtų čia daugiau, tačiau kaip jis jungsis prie manęs, paprasto žmogelio.
Aš dėl to nepergyvenu, čia tik jiems blogiau, o aš geriau busiu laisvas, nei pateiksiu save kaip išaukštintos kompanijos lyderį.
www.mindaugo.lt

scania gti rašė...

Sąvoka „lyderis“ - reiškia hierarchinę sistemą. Ten, kuri vieni eina paskui kitus. Būtent MLM be to niekaip. Ten pinigai iš hierarchijos :D
Savotiška ironija :D
Na, tai nieko blogo - retas kuris gali be ... lyderio :D