Puslapiai

2010 m. gruodžio 11 d., šeštadienis

Įgyvendinkim Kubiliaus partijos programą.


Dar šiais metais rašiau apie tai kaip Lietuviai gali užkariauti internetą ir išarti internetinius dirvonus: http://auriusd.blogspot.com/2010/01/vyrai-uz-ginklu-interneta-uzkariauti.html , o tuo pačiu pripildyti savo asmeninius ir valstybės aruodus (BVP).
Tai buvo šių metų pradžioj, o metų pabaigoj aš pradėjau įgyvendinti šią programą. Kiek man žinoma, Kubiliaus partija kažką minėjo apie tai, kad reikia gimdyti vaikus....gimdyti tai gimdyti, o kaip juos išmaitinti? Kaip ten sakoma: davė Dievas dantis, duos ir duonos. O, kadangi Dievas yra gyvenimas tai prašyti reikia gyvenimo. Tai va, aš prašiau ir man davė.
Man patinka tai, kad mano struktūroj atsiranda moterys, jaunos mamos, užsiimančios internetine veikla. Gudrios tos moterys (čia aš kaip vyras mąstau).
O jei rimtai, tai šiandien auginant vaikus ir būnant namuose truputį pabosta nes norisi pasižmonėti bent jau tuomet kai tie bambliai miega. Ir internetas, sutikite, daugeliui jaunų mamų yra vienintelis langas į pasaulį, į realų pasaulį. Galimas ir kitas langas tai TV ir žiūrėt kaip turtuoliai verkia, bet čia iliuzinis pasaulis.
Sakysim rusiškoje internetinėje erdvėja vienas iš Alionos Šerbuk (Аленa Щербюк) blogų yra skirtas mamoms ir vadinasi „Sėkminga mama“. http://www.uspeshnayamama.com/2010/12/blog-post.html Įkišau ir aš savo snapą. Įdomu ką tos bobos rašo. Nejaugi vien tik apie vaikus jos rašo? Jos rašo ir apie tai kaip palepinti savo vyrą ką nors skanaus pagaminant. Net visas skyrius užvestas „Gardūs receptai ir santykiai su vyrais“. Jos vyrą supranta kaip skrandį. Joooo, sudėtingas tas moteriškas pasaulis-gyvenimas. Nei velnio jos nieko nesupranta apie tuos vyrus. Bet mano, kaip vyro, galimybės pakeisti jų mąstymą yra labai ir labai ribotos. Aš galiu tik pasiskaityti.
Kaip ten bebūtų, jos gyvena savo gyvenimą, o man belieka tik savo gyvent.
Reikėtų kažkaip gražiai pabaigti šiandieninę mano rašliavą.
Mielos moterys, auginkit jūs tuos vaikus, mylėkit savo vyrus, per skrandį ar kitaip, kaip jums tik patinka, o kai užmigdysit vaikus ir vyrą, lįskit į internetą ir arkit to voratinklio dirvonus, pildykit savo šeimos ir Lietuvos aruodus....Kubilius jums tik ačiū pasakys.
Ne taip, kažkaip kitaip reikėtų pabaigti.
Antras bandymas.
Kai pasėsit išartuose dirvonuose ir kai pamatysit pirmuosius daigus eikit pas savo vyrus, apsivyniokit jiems aplink kaklą ir....težino tik tamsi naktis. Kubilius ir jo partija jums tikrai ačiū pasakys

Komentarų nėra: