2011 m. gegužės 14 d., šeštadienis

Tinklinis marketingas yra verslas (III dalis)

Kodėl tinklinis marketingas netampa verslu?

Už lango pavasaris. Visi gyviai čiulba, ulba, kukuoja, gandrai snapais kalena, varlės klykia, katinai mano kiemo kampus žymi, automobilio ratus ženklina-visas svietas skelbiasi, kad yra gyvas ir nori tą gyvybę dar didinti. Pagal surašymo duomenis lietuvių belikę tik 2,7 milijono, o likusieji apimti depresijos, sodybos pustuštės.
Jei taip ir toliau bus tai gandrai iš Afrikos daugiau čia neskris. O ką čia veikti?
Truputį kaimiškos lyrikos pavariau. Skiriu tiems, kurie ant asfalto dulkių užaugę.
Verslo kalba kalbant visi gyviai reklamuoja save. Kas neturi jėgų klykti tas ir neklykia. O jei neklykia tai miršta, dvesia, pastimpa.

Į tinklinį marketingą ateina bedvesiantys žmogėnai ir kviečia skystu balseliu tokius pačius. Jokios gyvybės.

Tinklinis marketingas, MLM- yra ekonominės sistemos viena iš gyvybės formų ir turi teisę egzistuoti, o ir egzistuoja ir nieko neklausia.
Linijinė prekyba šiandien baigia išsisemti. Faktas. Linijinė prekyba praranda savo gyvybę. Jei aš neturėčiau kačių savo sodyboj tai mane užpultų pelės. Pagaliau tų pelių privistų tiek,kad joms pačioms būtų bloga.

Naminės antys yra gerai nes jas bet kada gali pasigauti ir į puodą. Laukinė yra gražu, bet ją daug sunkiau pasigauti. Visos laukinės, pilnos gyvybės antys palieka Lietuvą, o pasilieka tik storos, aptukusios, užkalkėjusiais smegenimis. O tarp storų, aptukusių, laukinė antis atrodo kaip ružava karvė tarp žalmargių. Šiuolaikinio tinklinio marketingo atstovai yra tos laukinės antys pilnos gyvybės ir sveikatos. Jos net sveikesnės už tas kurios išskrido į Airiją, Ameriką, nes tos išskridusios, viso labo, ieško tik dar sotesnio maisto ir geresnio šeimininko.

Užteks tos kaimiškos lyrikos.

Daugelis tinklinio marketingo kompanijų ir distributorių neturi sistemos. O tiksliau paprasta MLM sistema jau nepasiteisina (pažįstamų sąrašas, šalti kontaktai), o naujos neturi.
Bet apie tai ketvirtoje dalyje.

Komentarų nėra: