2011 m. gegužės 14 d., šeštadienis

Tinklinis marketingas yra verslas (II dalis)

Kiekvienas verslininkas gali antrą lentelės dalį užsipildyti pats. Ką jis pamatys? Kad išlaidos jo versle yra santykinai didelės. Pajamos dažniausiai sunkiai gaunamos. O neretai būna ir taip, kad išlaidos viršija pajamas. Pastovi rizika, nervai, sveikatos praradimas, nemigos naktys.... O galimybė vystyti verslą kitose šalyse lygi nuliui. O priklausomybė nuo išorinių faktorių yra maksimali. Mano draugai turėjo padėvėtų rūbų verslą, nuomavo patalpas, o už mėnesio toje gatvėje buvo daromas kapitalinis remontas. Gatvė patapo smėlio duobe. Ir visi miestiečiai vengė pro ją vaikščioti. Visų parduotuvių apyvarta toje gatvėje ženkliai nusmuko. Papildomos reklamos priemonės efekto nedavė. Rezultatas-parduotuvė uždaryta, skolos.
Todėl į tinklinį marketingą kviečiami tik verslininkai kurie supranta, kad šis verslas neturi didelių praradimų. Išlaidos minimalios, o efektas gali būti daug kartų didesnis nei paprastame versle.
Deja dažniausiai į šį verslą ateina žmonės su samdomų darbuotojų psichologija. O samdomas darbuotojas investuoti nenori, bet nori greitų pinigų-atlyginimo. Ir gaunasi šnipštas.
Ir prasideda kalbos, kad MLM tai kaka.
O iš tikro tai nei kaka nei caca, o verslas. Normalus, civilizuotas verslas. O šiandieninis MLM tai labiausiai civilizuotas verslas iš kurio mokosi net paprasta linijinė prekyba ar gamyba. Taškas.

Komentarų nėra: