Puslapiai

2012 m. sausio 3 d., antradienis

Naktiniai sapaliojimai

Jei jūs galvojate, kad tinklinis marketingas yra prekės ir paslaugos, tai labai apsirinkat. Nes prekių ir paslaugų šiandien pilna. Kai kas prekes išmeta vos nusipirkęs.
Tinklinis marketingas yra klausimas. ir kada išmokstate klausimus užduoti sau, tai išmokstate juos užduoti ir kitam. O čia jau kaučingas. o kai užduodate klausimą kitam, tai tas klausimas tampa varomąja jėga. Nes ne atsakymai mus varo į priekį, o klausimai.
Ar galima skraidyti? Žmogus užsidavė klausimą. Kai užsidavė tai ir nuskrido.
Ar galima pasiekti mėnulį?
Ar galima man būti turtingam?
... O ką reikia daryt, kad būt turtingam?
Kokių būna klausimų? Linksmų.
Kai man buvo kokie 4 metukai motina tampydavosi pas drauges. patys supraskit...vaikas iš kokono išsirito...galima tampytis. O apie ką jaunos moterys kalbasi? Kaip manot? Apie bernus, apie kavalierius. O jei aš būčiau ištekėjus už to, o jei už ano, tai kaip viskas būtų ir t.t. Moteris, pasirodo, ir gi klausimai varo į priekį.
O keturių metų bamblys mislija: o jei mano tėvas būtų tas kitas, tai ar aš būčiau aš, ar kažkas kitas? Aš šituos, savo vaikystės klausimus, prisiminiau kai skaičiau Jasperso filosofijos įvadą.
Gal kas norit sužinoti atsakymą? klauskit.
kodėl Lietuvių vaikai, moksleiviai, studentai nedrįsta užduoti klausimų? Klauskit, atsakysiu.
Tiesa, kokia turi būti tikroji pedagogika? Tikrąją pedagogiką uždavė gamta-Dievas. Kai vaikas nuo trijų metukų pradeda klausti, va čia ir yra tikroji pedagogika. Reikia tik sugebėti atsakyti į jo klausimus. Nes jo klausimai yra jo paskirtis šiame gyvenime.
o dabar atsakykit. Ar daugelis vaikų turi galimybę užduoti klausimą kai tėvai dirba?
TINKLINIS MARKETINGAS JAUNOM MAMOM YRA TAM, KAD ATSAKYTI Į VAIKO KLAUSIMUS. Bent jau bandyt atsakyt.
Užteks šiam kartui.

Komentarų nėra: