Puslapiai

2012 m. sausio 13 d., penktadienis

Pokalbis su Vyteniu Andriukaičiu Facebook.


  • Sausio 9 j.
    Aurius Dačkus
    • Labas Vyteni, priimk į draugus LSDP atkuriamosios konferencijos dalyvį. Daug nekalbėsiu. Nesu partijos narys, bet širdyje likau socialdemokratas. Esu ekonomistas ir mane nuo studentavimo laikų domina futurologija, o konkrečiai užimtumas. Ateities užimtumas. Mes su kolegomis ruošiame kreipimąsi į partijas. Tuo tikslu aš paruošiau straipsnį savo bloge. 
      Straipsnyje užmiršau paminėti, kad Ukrainoje yra MLM televizija, Rusija turi internetinę televiziją šia tema ir t.t. 
      Susipažinimui mano straipsnis:http://auriusd.blogspot.com/2012/01/uzimtumas-darbas-nedarbas-kaip-rasti_09.html
      Mano bloge populiariausių straipsnių saraše yra ir straipsniai apie pensijas ir kt. 
      Likau socialdemokratu nors tu ką  Nors imk ir stok į partiją. 

      http://auriusd.blogspot.com/2009/05/kopijuota-is-forumo-klaselt-tinklinis.html
      Siūlau paskaityti šį straipsnį nes jis savo laiku buvo nešamas per internetą ir daugelio cituojamas. Man jis išliko labai mielas ir artimas. O ar jis atitinka socialdemokratines pažiūras? Nežinau.
      Iš anksto dėkoju už atsakymą.
  • Vytenis Povilas Andriukaitis
    • Auriau, miela malonu! Bendrausime, palaikysime socialdemokratiją, tikiu, ir už interneto ribų!
  • Aurius Dačkus
    Prieš 14 val.
    Aurius Dačkus
    • Vyteni, man atsakymo reikia. Man reikia žinoti ką galvojama apie masinį žmonių užimtumą. Yra daug darbų. Visiems trims milijonams. Ar partijos žino kuo užsiima eilinis Amerikonas, Indas ir kt ą gali ir Lietuvis. Visa eilė šalių turi TV laidas šioms temom, o Lietuva tik šoka.
    • Ar jums žinoma kiek mūsų emigrantų apsitryne užsieny dirba per internetą kartu su mumis. Jie ten būdami tai suprato.


      Mano komentaras. 
      Vytenis Andriukaitis net nesiteikė perskaityti ir įsigilinti ką aš rašiau.  
      O ką aš sakiau. Politikai yra užimti. Gauna algą. Ir iki lemputės jiems masinis žmonių užimtumas ir kitos problemos. O aš dar galvojau,kad pirmą dalį rašiau juokaudamas. Pasirodo,kad pataikiau.
      http://auriusd.blogspot.com/2012/01/uzimtumas-darbas-nedarbas-kaip-rasti.html
        


       

Komentarų nėra: