Puslapiai

2010 m. spalio 15 d., penktadienis

Katė ir pelė

Mergaitės, nu jūs kaip katės, matot tik dvi spalvas ir dar pilką. Aš visai neseniai susimąsčiau kodėl Dievas pelę sukūrė pilką? O kad katė spalvų nemato tai kam vargintis. :bigsmile:
 Dar kartą kartoju, kad pasaulį mes turime tokį kokio norime. Aš vaikystėje norėjau  bendrauti su visu pasauliu ir šiandien per internetą bendrauju. Aš norėjau skristi į kosmosą...skrisiu jei tas noras nepraeis. Aš norėjau surasti kompaniją kuri atitiktų visus mano norus- suradau.
 Nu ne taip kalbu. aš panorėjau, kad tokia kompanija būtų ir ji buvo sukurta specialiai man. :)
Va taip. Gerai pavariau.
 Man patinka žaisti. Ne stebėti krepšinį ar futbolą, bet pačiam žaisti. Ne krepšinio ir futbolo aš nemėgstu, bet žaisti su vaikais man patinka..... ir vėl ne tai varau....man patinka kiekviename iš mūsų atrasti vaiką ir su juo žaisti. Tinklinis marketingas tai tas žaidimas kuris man nenusibosta.
 Maisto papildai tinkliniame marketinge tai lietuviškam artojui. Man netinka. Nei pro kur. Tokios kompanijos manęs nedomina, nedomins ir per amžių  amžius  amen joms. A vot kompanijos su fantazija man tinka....penki balai. Kompanijos su fantazija kuriamos specialiai man. Jos nori, kad aš sužydėčiau visomis vaivorykštės spalvomis...nu kaip povas.  Mėgstu būt spalvotas.
 Sakysim Mona vie...asajos uoga vyno butely. Man tinka. Asajos uoga plastmasiniam  butely, čia ne man. Nėra to efekto. O vat vyno butely...pats tas.
Fantazuokim. Sakysim, ar galiu aš su tokiu vyno buteliu nueiti į vaikų darželį ir pavaišinti vaikus kokio nors bamblio gimtadienio proga? Galiu. O jei aš juos pavaišinsiu per pietus...nu  ir ką.
Kaip manot, auklėtojos su jais susitvarkys per pietų miegą kai jie miegot nenorės ir pagalvėm mušis prigavę energijos iš asajos uogos?
Va taip.
O kaip manot į senelių namus aš galiu nueiti su tokiu vyno buteliu ir pavaišinti? O kai  tie seneliai prisigers...energija sukils ir jie prisimins visas savo jaunystės nuodėmes..
Va taip.
 Tinkliniame marketinge man labai...nu labai nepatinka  kažkam kažką siūlyt. Negaliu pakęst. Siūlyti papildus, siūlyti verslą...Tragedija. man  tai tikra tragedija. Niekad to nedariau ir tikrai niekad nedarysiu.
Bet man patinka žaisti. Žaisti žmonių smalsumu. Kaifuoju kai tą darau.
 Ar kas nors matė kaip katė žaidžia su pele? Artistė...tikra artistė. Kai pelė guli leisgyvė ir po to pamažu atsigauna....katė apsimeta, kad nemato...ir net leidžia  truputį jai pajudėti... katė nemato spalvų, bet moka žaistu su tuo ką turi. Su kaifu žaidžia.
 Kuo moterys skiriasi nuo kačių. Spalvas tai jos visas mato ir dar daugiau nei Dievas sukūrė,  o ir žaidžia jos su vyrais  gal net geriau nei katės su pelėmis. Nu bet čia tarp mūsų...kas tai supranta.
Taigi, pasičiumpu aš asajos uogų sultis vyno butely ir varau į Fitnes klubą....rodos taip dabar vadinami tie sporto klubai...net nežinau. Pumpuoja ten visi raumenis...kas lieknėja, o kas storėja...geria mineralinį iš plastmasinių bambalių. O aš pasiimu   asajos uogų sultis vyno butely...atsidarau...įsipilu į...geriau vyno taurę...ir geriu...sportuoju. Katė mano kiekvieną pelės judesį...tik apsimeta, kad nemato. Žvilgsniai pamažu krypsta į mane...o aš ką...sportuoju.
Kaip manot, ar atsiras tie kurie paklaus ką aš geriu?  Maža to, atsiras netgi tie kurie manim pasipiktins. Pelė visada piktinasi kate. A ne?
 Sankryža piko metu reguliuojama policininko, aš vairuoju auto, geriu  asajos uogų sultis iš vyno butelio....tiesiai iš butelio. Policininkas man parodo lazdele į dešinę.....Kaip katė pribaigs šią pelę...jos reikalas.

Komentarų nėra: