Kad
susigaudyti kokiame pasaulyje gyveni, esi priverstas ieškoti. Taip, nejučia,
atsiduri kelyje. Su kuo tokį kelią galima palyginti? Ėjimas per pelkę, tiktais
toks įvaizdis man atrodo labiausiai įtikinamas.
Ėjimas per pelkę tai žengimas nuo vieno kupsto
iki kito. Tiesa, kai pamatai sekantį kupstą, kai pamatai kur toliau žengti nes
tai ant ko šiuo metu stovi jau grimzta.
Taip ir
su tiesa: surandi vieną tiesą, pasidžiaugi nauju atradimu, apsipranti, bet ilgainiui
jauti, kad kažko trūksta. Esi priverstas ieškoti naujo kupsto, nes jauti, kad
tas ant kurio stovi jau skęsta.
Visų
pirma, tiesos ieškojimas yra giliai vidinis poreikis. Niekas neverčia jos
ieškoti. Išoriniam pasauliui geriau, kad neieškotum. Jam ramiau. Ieškoti tiesos
verčia pats gyvenimas. Ko gero, kitaip ir būti negali.
Čia buvo teorija. Praktiškai esi priverstas
pasiaiškinti kodėl gyveni. Juk gali ir negyventi. Gali nieko nedaryti, nieko neieškoti.
Bet gi skęsti. Atrasta tiesa netenkina,
neatsako į naujai iškilusius klausimus.
Pastaraisiais metais mano ieškojimai yra surišti su internetu. Jame randi
naujas idėjas, kurios ilgainiui pasensta ir vėl esi priverstas ieškoti. Nu ir
ieškai, o kur dingsi. Gyventi tai reikia.
O pradėjau aš nuo forumų. Kai atradau forumus,
pasinėriau su didžiuliu azartu. Vėliau atradau kabalą. Pasinėriau. 2008 metais
atėjo krizė, kurią teko išgyventi nes netekau darbo pirmomis krizės dienomis.
Dar vėliau suradau tinklinį marketingą. Pasinėriau,
giliai pasinėriau. Pamačiau pasaulį kitu kampu. Tinklinis marketingas atvedė į
internetinius universitetus. Tapau, ne vieno tokio universiteto, laisvu
klausytoju. Supratau, kad tokių kaip aš yra daug. Į savo gyvenimą pradėjau
žiūrėti kitaip. Ieškojau kas dar žiūri kitaip. Keista, bet savo aplinkoje tokių
mažuma. Jie kažkaip susikoncentravę
kitoje pasaulio pusėje: Amerikoje, Ukrainoje, Rusijoje, Izraelyje, Anglijoje,
Airijoje.
Šiandien aš stoviu ant dviejų kupstų. Ir, rodos, tvirtai. Tinklinis marketingas,
kaip praktinė veikla ir holistinis mąstymas,
kaip pasaulėžiūra.
Tinklinis marketingas mane domina, kaip
dabartinė, masinė užimtumo forma. Nes kitokio masinio užimtumo artimiausiu metu
aš nematau. Tai sritis, kuri aktyviai vystosi ir atsiranda naujų, įdomių
kompanijų ieškančių, kad kuo daugiau žmonių galėtų dalintis pelnu kartu su
visais.
Holistinis
mąstymas, kaip mąstymo ir pasaulio pajautimo būdas padedantis nemeluoti pačiam
sau.
Taigi, tai du stambūs kupstai pelkėje kurie,
kiek tik aš netikrinau, neskęsta.
Nes tinklinis marketingas šiandien jau pereina
į socialinį marketingą, o holistinis mąstymas savo prigimtimi yra vientisas
apjungiantis save ir pasaulį kaip visumą.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą