2012 m. spalio 26 d., penktadienis

Tiesos paieškos



 Kad susigaudyti kokiame pasaulyje gyveni, esi priverstas ieškoti. Taip, nejučia, atsiduri kelyje. Su kuo tokį kelią galima palyginti? Ėjimas per pelkę, tiktais toks įvaizdis man atrodo labiausiai įtikinamas. 
Ėjimas per pelkę tai žengimas nuo vieno kupsto iki kito. Tiesa, kai pamatai sekantį kupstą, kai pamatai kur toliau žengti nes tai ant ko šiuo metu stovi jau grimzta.
 Taip ir su tiesa: surandi vieną tiesą, pasidžiaugi nauju atradimu, apsipranti, bet ilgainiui jauti, kad kažko trūksta. Esi priverstas ieškoti naujo kupsto, nes jauti, kad tas ant kurio stovi jau skęsta.

 Visų pirma, tiesos ieškojimas yra giliai vidinis poreikis. Niekas neverčia jos ieškoti. Išoriniam pasauliui geriau, kad neieškotum. Jam ramiau. Ieškoti tiesos verčia pats gyvenimas. Ko gero, kitaip ir būti negali.
Čia buvo teorija. Praktiškai esi priverstas pasiaiškinti kodėl gyveni. Juk gali ir negyventi. Gali nieko nedaryti, nieko neieškoti. Bet gi skęsti. Atrasta tiesa  netenkina, neatsako  į naujai iškilusius klausimus. Pastaraisiais metais mano ieškojimai yra surišti su internetu. Jame randi naujas idėjas, kurios ilgainiui pasensta ir vėl esi priverstas ieškoti. Nu ir ieškai, o kur dingsi. Gyventi tai reikia.
O pradėjau aš nuo forumų. Kai atradau forumus, pasinėriau su didžiuliu azartu. Vėliau atradau kabalą. Pasinėriau. 2008 metais atėjo krizė, kurią teko išgyventi nes netekau darbo pirmomis krizės dienomis. Dar vėliau suradau  tinklinį marketingą. Pasinėriau, giliai pasinėriau. Pamačiau pasaulį kitu kampu. Tinklinis marketingas atvedė į internetinius universitetus. Tapau, ne vieno tokio universiteto, laisvu klausytoju. Supratau, kad tokių kaip aš yra daug. Į savo gyvenimą pradėjau žiūrėti kitaip. Ieškojau kas dar žiūri kitaip. Keista, bet savo aplinkoje tokių mažuma. Jie kažkaip  susikoncentravę kitoje pasaulio pusėje: Amerikoje, Ukrainoje, Rusijoje, Izraelyje, Anglijoje, Airijoje.
 Šiandien aš stoviu ant dviejų kupstų.  Ir, rodos, tvirtai. Tinklinis marketingas, kaip praktinė veikla ir holistinis mąstymas,  kaip pasaulėžiūra.  
Tinklinis marketingas mane domina, kaip dabartinė, masinė užimtumo forma. Nes kitokio masinio užimtumo artimiausiu metu aš nematau. Tai sritis, kuri aktyviai vystosi ir atsiranda naujų, įdomių kompanijų ieškančių, kad kuo daugiau žmonių galėtų dalintis pelnu kartu su visais.
 Holistinis mąstymas, kaip mąstymo ir pasaulio pajautimo būdas padedantis nemeluoti pačiam sau.
Taigi, tai du stambūs kupstai pelkėje kurie, kiek tik aš netikrinau, neskęsta.
Nes tinklinis marketingas šiandien jau pereina į socialinį marketingą, o holistinis mąstymas savo prigimtimi yra vientisas apjungiantis save ir pasaulį kaip visumą.

Komentarų nėra: