Po Global One aferos, kurioje teko pačiam dalyvauti, aš labai rimtai susimąsčiau apie tinklinio marketingo perspektyvas ir savo asmeninį dalyvavimą šioje industrijoje.
O sudalyvavimas kompanijoje FM galutinai mane, kaip tinklininką, pribaigė.
Primenu, kad Global One yra, taip vadinama, internetinė MLM kompanija, o FM tradicinė, klasikinė.
Iš savo patirties galiu pasakyti, kad beveik visos internetinės MLM kompanijos yra"katė maiše". Niekas negali žinoti ar jos yra rimtos ir ar rytoj neužsidarys arba sustos, taip kaip tai atsitiko su Banners Broker.
Tradicinės MLM kompanijos kaip, kad yra FM, kaip ir patikimesnės, bet...
FM man parodė kokia yra stipri konkurencija tarp lygiagrečių linijų. O ši konkurencija netgi žiauri.
Ir tuomet aš sau pasakiau STOP. Tai nėra normalu. Tai negali būti normalu. Tai netgi gyvuliška.
Primenu, kad aš į tinklinį marketingą atėjau tikėdamasis, kad ši industrija didina užimtumą. Deja, net oficiali statistika kalba visai ką kitką.
Iš šios lentelės matyti, kad į MLM atėjo dešimt kartų daugiau žmonių, o bendra apyvarta padidėjo tik du kartus per pastaruosius dvidešimt metų. Uždarbis MLM kompanijose smarkai nukrito lyginant su ankstesniais laikais.
Tinklinio marketingo industrija smarkiai serga. Ši mintis ne mano. Šią mintį aš išgirdau iš Global One kompanijos prezidento, kuris bandė dėka marketingo plano kažką keisti. Bet...
Pasakyti, kad tinklinio marketingo industrija nieko nedavė, negaliu.
Aš kažkada šiame bloge rašiau, kad tinklinis marketingas yra tarpinė grandis tarp dabartinės ir ateities ekonomikos. Ir tai tikrai yra būtent taip. Nes, būtent, pasitikėjimo ekonomika gimė iš tinklinio marketingo.
Tai normalus reiškinys. Naujos bulvės išauga tik supuvus senajai, naujas daigas išauga tik supuvus sėklai.
Tai gamtos dėsnis.
PASITIKĖJIMO EKONOMIKA
Pabandysiu keliais žodžiais apibūdinti pasitikėjimo ekonomiką.
Bendra su tinkliniu marketingu yra tai, kad žmonės į šią industriją kviečiami, taip vadinamu, tinkliniu būdu. Tai nieko naujo. Tinkliniu būdu žmonės kviečiami į visokias partijas, klubus ir visokias kitokias organizacijas, kad ir į tas pačias religines bendruomenes. Pakviesti gali tik tas, kuris jau yra šioje organizacijose. Paprastai kviečiami žmonės kurie prijaučia vienai ar kitai šios organizacijos krypčiai. idėjai, minčiai.
Ekonominėje bendruomenėje su nauju nariu yra dalijamasi. Pavyzdžiui. Sakysim į kaimo bendruomenę priimamas naujas narys. Jis nieko neturi. Bet jei jis priimamas tai pamaitinamas, suteikiama šiluma, o jei reikia ir aprengiamas ir t.t.
Ekonominėje bendruomenėje veikia sinergetinis dėsnis, bet nėra jokios konkurencijos. Sakysim tinkliniame marketinge pakviesti pačio du žmonės automatiškai tampa konkurentais. (lygiagrečios linijos). Tuo tarpu normalioje bendruomenėje bendrai dirbdami nauji žmonės tik sustipriną šią organizaciją.
Objektyvios priežastys pereiti prie pasitikėjimo ekonomikos.
Pagrindinė priežastis yra daiktais perpildytas pasaulis. Kai daiktų trūko konkurencija buvo tikslinga. Kas padarys daugiau, greičiau ir užpildys rinką tas laimės. Kai daiktų-prekių daugiau negu reikia, konkurencija baigiasi. Aš, kaip klientas, nematau jokio skirtumo tarp Mersedeso ir Opelio. O tie kas tą skirtumą mato įsigis tai kas labiau patinka. O kai nebuvo nei Mersedeso nei Opelio tai buvo gerai bet kas.
Taigi, daiktai šiandien jau nėra tokie svarbūs. Šiandien svarbiausia yra gyventi pasitikint aplinkiniais ir būti užtikrintu dėl rytojaus. Šiandieninė ekonomika tokio gyvenimo neužtikrina. Bet pasaulyje yra žmonių kurie mąsto kitaip. Bet svarbiausia, kad jau yra sukurtas karkasas naujai ekonomikai, belieka tik prisidėti.
Taigi, mano blogas nuo šiol keičiasi. Jame bus kalbama apie pasitikėjimo ekonomiką.
O sudalyvavimas kompanijoje FM galutinai mane, kaip tinklininką, pribaigė.
Primenu, kad Global One yra, taip vadinama, internetinė MLM kompanija, o FM tradicinė, klasikinė.
Iš savo patirties galiu pasakyti, kad beveik visos internetinės MLM kompanijos yra"katė maiše". Niekas negali žinoti ar jos yra rimtos ir ar rytoj neužsidarys arba sustos, taip kaip tai atsitiko su Banners Broker.
Tradicinės MLM kompanijos kaip, kad yra FM, kaip ir patikimesnės, bet...
FM man parodė kokia yra stipri konkurencija tarp lygiagrečių linijų. O ši konkurencija netgi žiauri.
Ir tuomet aš sau pasakiau STOP. Tai nėra normalu. Tai negali būti normalu. Tai netgi gyvuliška.
Primenu, kad aš į tinklinį marketingą atėjau tikėdamasis, kad ši industrija didina užimtumą. Deja, net oficiali statistika kalba visai ką kitką.
Iš šios lentelės matyti, kad į MLM atėjo dešimt kartų daugiau žmonių, o bendra apyvarta padidėjo tik du kartus per pastaruosius dvidešimt metų. Uždarbis MLM kompanijose smarkai nukrito lyginant su ankstesniais laikais.
Tinklinio marketingo industrija smarkiai serga. Ši mintis ne mano. Šią mintį aš išgirdau iš Global One kompanijos prezidento, kuris bandė dėka marketingo plano kažką keisti. Bet...
Pasakyti, kad tinklinio marketingo industrija nieko nedavė, negaliu.
Aš kažkada šiame bloge rašiau, kad tinklinis marketingas yra tarpinė grandis tarp dabartinės ir ateities ekonomikos. Ir tai tikrai yra būtent taip. Nes, būtent, pasitikėjimo ekonomika gimė iš tinklinio marketingo.
Tai normalus reiškinys. Naujos bulvės išauga tik supuvus senajai, naujas daigas išauga tik supuvus sėklai.
Tai gamtos dėsnis.
PASITIKĖJIMO EKONOMIKA
Pabandysiu keliais žodžiais apibūdinti pasitikėjimo ekonomiką.
Bendra su tinkliniu marketingu yra tai, kad žmonės į šią industriją kviečiami, taip vadinamu, tinkliniu būdu. Tai nieko naujo. Tinkliniu būdu žmonės kviečiami į visokias partijas, klubus ir visokias kitokias organizacijas, kad ir į tas pačias religines bendruomenes. Pakviesti gali tik tas, kuris jau yra šioje organizacijose. Paprastai kviečiami žmonės kurie prijaučia vienai ar kitai šios organizacijos krypčiai. idėjai, minčiai.
Ekonominėje bendruomenėje su nauju nariu yra dalijamasi. Pavyzdžiui. Sakysim į kaimo bendruomenę priimamas naujas narys. Jis nieko neturi. Bet jei jis priimamas tai pamaitinamas, suteikiama šiluma, o jei reikia ir aprengiamas ir t.t.
Ekonominėje bendruomenėje veikia sinergetinis dėsnis, bet nėra jokios konkurencijos. Sakysim tinkliniame marketinge pakviesti pačio du žmonės automatiškai tampa konkurentais. (lygiagrečios linijos). Tuo tarpu normalioje bendruomenėje bendrai dirbdami nauji žmonės tik sustipriną šią organizaciją.
Objektyvios priežastys pereiti prie pasitikėjimo ekonomikos.
Pagrindinė priežastis yra daiktais perpildytas pasaulis. Kai daiktų trūko konkurencija buvo tikslinga. Kas padarys daugiau, greičiau ir užpildys rinką tas laimės. Kai daiktų-prekių daugiau negu reikia, konkurencija baigiasi. Aš, kaip klientas, nematau jokio skirtumo tarp Mersedeso ir Opelio. O tie kas tą skirtumą mato įsigis tai kas labiau patinka. O kai nebuvo nei Mersedeso nei Opelio tai buvo gerai bet kas.
Taigi, daiktai šiandien jau nėra tokie svarbūs. Šiandien svarbiausia yra gyventi pasitikint aplinkiniais ir būti užtikrintu dėl rytojaus. Šiandieninė ekonomika tokio gyvenimo neužtikrina. Bet pasaulyje yra žmonių kurie mąsto kitaip. Bet svarbiausia, kad jau yra sukurtas karkasas naujai ekonomikai, belieka tik prisidėti.
Taigi, mano blogas nuo šiol keičiasi. Jame bus kalbama apie pasitikėjimo ekonomiką.
3 komentarai:
Manau, jūsų blogui reikalingas geras seo
Jeigu truksta ziniu apie skaitmenine rinkodara galima perskaityti EASYSEO straipsni.
Jei netingite, paskaitykite apie Seo paslaugas šiame bloge. Man asmeniškai buvo įdomiausia paskaityti apie tai kaip išsirinkti seo profą ir kaip optimizuoti svetainės krovimosi greitį.
Rašyti komentarą