Puslapiai

2010 m. vasario 3 d., trečiadienis

Kaip sėkmingai ištekėti?

Palikim tą MLM-emą- niekur jis nedings. Kadangi mano blogą, žinau, kad skaito moterys ir merginos, tai šį įrašą skiriu joms: mylimosioms, gražiosioms, nuostabiausioms, o kartais pikčiausioms, rūsčiausioms,..bet kur mes be jų? O yra moterų, kurios nori ištekėti ir duoda skelbimus, o tų skelbimų niekas neskaito. Tinginiai tie vyrai...net skelbimų neskaito.
Pačios pagalvokit, ar gali toks skelbimas ką nors sudominti?
 "Aš esu trisdešimt trejų metų baškirė, turiu tris vaikus, dirbu medicinos seseris stomatologijos kabinete. Ieškau vyro, gali būti rusas, ukrainietis nebūtinai baškiras."
Artūras parašo jai sekantį skelbimą:
"Esu 33 metų moteris, trijų vaikų motina, baškirė. Aš bet kokiam vyrui duosiu tai, ko neduos jokia kita, atsidavimą. Aš žiūrėsiu į tave kaip į Dievą, nes mano tėvai ir mūsų rytietiška kultūra išmokė mane vyrui nusilenkti, kad vyras man yra šventas. Aš būsiu tau ištikima, tu būsi man dievas, būsi pats mylimiausias vyras mano gyvenime, aš dulkes nuo tavęs nupūsiu, mano mylimasis, ir jokia kita moteris tau šito neduos, nes aš išauklėta visai kitaip ir mano kultūra visai kita, nei tavo aplinkos moterų.
Ir kaip jūs manot, ar skambino jai vyreliai: nepamylėti, nesulaižyti, nepagirti, vieniši, nuskriausti ir t.t.
Po dviejų savaičių jai skambino iš viso pasaulio ir ji ištekėjo už vokiečio, ir iš gūdžios Rusijos išvažiavo į Vokietiją.

Komentarų nėra: