Trumpai charakterizuokim ekonominę situaciją.
Žemės ūkio darbo našumas pakilo tiek, kad užimtų žmonių skaičius gali būti tik ...20%
Pramonės našumas taip pat pakilo ir joje dirbančiųjų užtenka 20%.
Lieka aptarnavimas, logistika, švietimas, medicina ir t.t
Kaip ten bebūtų 20% žmonių lieka už borto, o pensininkų daugėja.
Logiškas sprendimo būdas būtų mažinti darbo laiką, kad daugiau žmonių galėtų būti užimti. Manau, kad tas ir bus daroma.
Ir, vis tik šią nišą sėkmingai gali užpildyti tinklinis marketingas.
Gal kai kam pasirodys, kad aš propaguoju tinklinį marketingą....iš dalies taip, bet aš nematau kitos išeities esamoj ekonominėj situacijoj, kaip užimti žmones, kaip išlaikyti pensininkus.
Aš propaguoju nuosaikų požiūrį į tinklinį marketingą. Ir manau, kad tai laikinas reiškinys žmonijos ekonomikos istorijoj. Tas laikinumas gali užtrukti 50-100 metų. Bet, kad tinklinis marketingas plėsis, tai faktas. Atmetus visas evangelizacijas ir kitus neigiamus dalykus vykstančius šioje srityje pakalbėkim apie tai ką duoda MLM žmogui.
Žemdirbiai gyveno ir gyvena bendruomenėmis, vieni kitiem padeda. Pramonė žmogų sugadino, jis susvetimėjo. Kažkaip žmogų reikia atstatyti. Žiūrim ką turim. Paskutiniu metu norint ką nors parduoti reikia būti menininku. Pardavimas -menas. Atsiranda pardavimo vadybininkai, o tai ne kas kita kaip geri psichologai, motyvatoriai-vienaip ar kitaip geri žmonių santykių specialistai. MLM lygiai tas pats. Geras šios srities specialistas yra visų pirma geras žmogus, geras psichologas, motyvatorius. Bet ir tai dar ne viskas. Jei jis nori išlaikyti ir plėsti savo struktūrą (tuo pačiu savo asmeninius pinigus) jis turi mokėti realiai padėti savo žmonėm. Jei to nėra tampi MLM bomžu.
Todėl tinklinis marketingas yra evoliucijos procesas žmoguje.
Todėl nėra ko stebėtis, kad daugeliui jis nepriimtinas, nes beveik visi nenori palikti esamą komforto zoną. Bet, kadangi gyvenimas meta lauk iš šios komforto zonos tai vis daugiau žmonių supranta ir renkasi, esamu laikotarpiu, teisingai.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą