Puslapiai

2010 m. gruodžio 29 d., trečiadienis

Makroekonomikos pabaiga. Tinklinio marketingo pradžia.



Mane sužavėjo šis straipsnis, o tiksliau šis sakinys: „Valdžios institucijoms tenka kovoti ne tik su valiutos krize, bet ir bankų krize, o taip pat makroekonomikos teorijos krize.“
Ir tai sako Sorosas, jei neapsirinku tai tas pats žmogus, kuris iš šitos makroekonomikos, iš šitos dirbtinos karvės tešmens, per vieną naktį prisisiurbė gero ir riebaus pieno.
Bet grįžkim prie makroekonomikos, kurios atradėjas yra Keinsas. Ar ne jis savo laiku kalbėjo, kad reikia mažinti darbo laiką, bet vėliau sugalvojo tą dirbtinę karvę-makroekonomiką.
Bet ir čia dar ne viskas. Prisiminkime Marksą. Juk Marksas, o tiksliau jaunasis Marksas pradėjo nuo susvetimėjimo, o tik vėliau perėjo prie ekonomikos kaip šio susvetimėjimo pagrindinės priežasties analizės ir parašė savo kapitalinį veikalą „Kapitalas“. Apie Marksą šiek tiek plačiau. Gal būt nedaugelis žino, kad tarybiniais laikais jaunasis Marksas, o tiksliau jo kūriniai apie susvetimėjimą nebuvo spausdinami. Jaunąjį Marksą galima buvo rasti tik bendruose raštų tomuose. O kas skaitydavo tuos bendrus raštus? Beveik niekas. Pirmą kartą jaunasis Marksas atskiru leidiniu Lietuvių kalboj buvo išverstas tik Gorbačiovo laikais. Susvetimėjimas buvo didelis nepatogumas CCCP.
Reziume: tiek jaunasis Marksas, tiek Keinsas jaunystėje analizavo tikrąsias žmonių santykių priežastis, pirmasis per susvetimėjimą, o antrasis per užimtumą, laisvalaikį ir naujų poreikių kūrimą. Apie tai aš dar rašysiu, čia mano arkliukas.
Bet šio straipsnio perliukas yra ši pastraipa: „Po to, kai buvo įvestas euras, komerciniai bankai galėjo savo vyriausybės obligacijas refinansuoti pasinaudodami Europos centrinio banko nuolaidų langu, o priežiūros institucijos buvo įsitikinusios, kad vyriausybės obligacijos yra nerizikingos investicijos. Todėl palūkanų normų skirtumai įvairiose šalyse sumažėjo, o silpnesnės ekonomikos šalyse prasidėjo nekilnojamojo turto bumas, sumažinęs jų konkurencingumą.“ 
O tiksliau reklama po žodžiais „nerizikingos investicijos“. Čia reklamuojasi MLM kompanija „Forever Living“. Kompanija kuri gamina produktus iš alijošiaus.
Tai naujos eros pradžia. MLM kompanijos normaliai, civilizuotai reklamuojasi per visas, masines, informavimo priemones.
Ta proga privalau reklamuoti ir kompaniją NWA, kurioje taip pat yra produkcija iš alijošiaus ALOE VERA. Ši produkcija pigesnė, kaip ir viskas kompanijoje NWA, o produkcija iš alijošiaus te sudaro tik 1/13 dalį visos NWA kompanijos produkcijos, o vėliau bus tik 1/36 dalis.
Kreipimasis į kolegas ekonomistus. Jei šiame mano straipsnyje randate kokių nors netikslumų, pataisykit, pakomentuokit, nes aš viską rašau iš atminties. Kaip ne kaip tai mano asmeninis dienoraštis. Ačiū.

3 komentarai:

Asta.Kaunas rašė...

Aš taip pat manau, kad NWA kompanija dar ilgai bus pirmaujanti jau vien dėl šiuo metu esančios produkcijos gausos ir asortimento. O kai prie tinklo prisijungs visos 36 kompanijos, kiekvienas čia galės patenkinti visus savo poreikius ir ypatingus norus.

Aurius rašė...

Kompanija NWA mano ypatingų norų neišpildys, bet padės pagrindą pildyti ir vystyti tuos, ypatingus norus. :P O tai įvyks tuomet kai dėka šios kompanijos susikursiu pagrindą-pasyvias pajamas.
O kozirių kompanija tikrai turi. Produkcija nebrangi, marketingo planas klasikinis. Beveik kiekvienas po pusės metų darbo gali važinėtis automobiliu, kurį duoda kompanija.

Anonimiškas rašė...

Pirmiausia mane žavi šioj kompanijoj esanti prekių gausa ir prekės čia dauguma kasdieninio naudojimo ir pigesnės, bet kokybe jos niekuo nenusileidžia nuo brangesnių, juk kas jau kas bet vokiečiai savo prekių ir paslaugų sferoje gerą vardą yra užsitarnavę. Ir šioje kompanijoj ką nusipirkti ras tiek mama auginanti vaikus, tiek sportininkas, tiek šunų, kačių ir arklių augintojai profesionalūs ir mėgėjai, tiek mėgstantys prabangą ir išskirtinumą.Taigi tai kompanija turinti ką pasiūlyti įvairaus socialinio sluoksnio žmonėms...