Puslapiai

2011 m. spalio 13 d., ketvirtadienis

Auriaus Universitetai (I dalis)


 Aš jau seniai žadėjau pateikti savo bloge savo išsilavinimo, išsimokslinimo, apsimokslinimo šaltinius. Iš kart sakau, kad mano universitetai turi spragų...baltųjų dėmių ar kaip ten jos vadinasi. Pav. neišmokau gramatikos ir stilistikos. O nerašyt negaliu.
Pirmas mokytojas-dėstytojas padaręs man įspūdį buvo Klaipėdos Politechnikumo specialybės dėstytojas Pikšrys (vardo neprisimenu). Technikume aš mokiausi pramonės įmonių elektros įrengimų specialybės. PĮEĮ-13. 13 geras skaičius jei ką.
Taigi, trečias kursas Pikšrio egzaminas (bandau kalbėti to meto žargonu), mane pravaro, bet leidžia perlaikyti. Perlaikymo neišlaikiau. Pravalas. Bet dėstytojas suraito man trejetuką į žurnalą (kad gaučiau stipendiją 30 rb.), o į įskaitų knygutę nepasirašo. Turėjau ateiti į keletą individualių pamokų. Na ir ką? Pasimokiau aš pas jį individualiai, išmokau Omo dėsnį, o ketvirtame kurse jau mokiausi vien tik penketais ir ketvertais ir gavau padidintą stipendiją.
Pikšrys buvo inžinierius ir į pedagogiką atėjo jau būdamas garbaus amžiaus. Dėstė įdomiai, pateikdavo įdomių atsitikimų iš gamybos ir t.t.
Bet visas įdomumas prasidėjo kai grįžau iš armijos ir įstojau į KPI Klaipėdos fakultetą.
Pirmas kursas ir įdomiausias mokslas...iš padų iškrisit...TSKP istorija.
Dėstytojas Tytmanas (vardo neprisimenu). Pirma pamoka. Cituoju iš atminties;
  • hebra, jei jūs galvojate, kad kai Leninas darė revoliuciją kalbėjo apie socializmą, apie komunizmą ir apie kitas aukštas materijas? Nei velnio. Jis surinko Kalmikų gaują, pasodino juos ant arklių, parodė kas yra caca, o kas kaka ir pasakė: nugalėsite kaka, gausite žemės. „I zavertelas sviska s pliaskoi“.
    Kita paskaita. 26 TSKP suvažiavimo medžiagą turėjo dėstyti. Cituoju.
  • Hebra, jei Brežnevas rūpinasi kaip įdarbinti pensininkus, tai žinokite, kad pas mus reikalai prasti. Toliau nuosekliai ir logiškai aiškino kodėl pas mus reikalai prasti.
    Kiek man žinoma jis buvo saugumietis. Pasižymėjo tuo, kad gatvėje visada ką nors skaitydavo. Klaipėdoj tokį žmogų matyti buvo …. vienintelis toks ir tebuvo.
    Anekdotas apie jį. Jo pačio sukurtas.
  • Jei mane išmestų į kokią negyvenamą salą ir ten nebūtų ką skaityti tai numirčiau. Nu nors ką, nu nors kokią konservų dėžutę, kad paskaityt galėčiau...ir tai jau būtų gerai.   

2 komentarai:

Evelina rašė...

Ech, tie pedagogai... :) Kai kurie įstringa visam gyvenimui.

Aurius rašė...

Tai papasakok apie savus, įstrigusius.