Puslapiai

2011 m. spalio 18 d., antradienis

Į kur aš vedu?


 Kažkada buvo cunamis Indijos vandenyne. Visi gyviai pabėgo prieš ateinant bangai, o žmonės liko. Tame nėra nieko antgamtiško. Žmogus kaip ir gyvūnas turi šį gamtos pajautimą. Nes jis yra tobulesnis nei gyvūnai. Jis viską turi.
Savo laiku Grigorijaus Kurlovo klausiau; tai ką Dievas žiurkę myli labiau nei žmogų? Žiurkę kaip ir perspėja, o žmogaus ne?
Šiandien supratau, kad taip klausti buvo negalima, bet klausimas užduotas, o atsakymas pamažu braunasi.
Civilizuoto žmogaus problema yra per didelė koncentracija į proto lavinimą. Netgi nesveikas požiūris į tai. Net labai nesveikas. Protas vystomas, o kūnas pamirštamas.
Pasekmės žiaurios. Kai nejaučiamas savas kūnas tai per protą galima įkišti ką tik norima. Žmogus visiškai nejaučia kas jam naudinga, o kas žalinga.
Žmogus visiškai neturi vidinių atramos taškų, o tik išorinius. O kadangi išorinius teturi, tai juo galima labai puikiai manipuliuoti. O manipuliuotųjų pilni pakampiai. Tai ir masinės informacijos priemonės, reklama ir kiti socialiniai žaidimai. Sociumas užgožia maksimaliai visas žmogaus sritis.

Sakysim, kad ir baikos su Sauliumi Stoma. Nu vyras jis kaip vyras. Viskas ten su juo tvarkoje. Jei jaunom panom domisi, vadinasi viskas gerai. Bet mes žaidėm su jo sociumu. Mes žaidėm su jo socialiniu statusu. O tiksliau sociumas žaidžia su žmogumi. Čia tik banalus pavyzdys, bet taip vyksta visur. Sociumas pradeda diktuoti sąlygas žmogui. Jis jau seniai diktuoja.

Paskutiniu metu aš lyg ir apleidau blogą. Aš neapleidau, o neradau formos kaip išdėstyti savo naują kokybę. Aš lyg ir nerašau apie TM, o klaidžioju po visokius ten holistinius mąstymus ir t.t.

Pakalbėkim apie TM ir apie ekonomiką. Apie ką šiandien kalba ekonomistai? Kaip vystyti ekonomiką, kaip visiems duoti darbo kaip... dirbti... dirbti ir dirbti.
O dabar pasižiūrėkime iš šono ir atsakykime į kelis klausimus? Pasaulyje jau yra 1 milijardas automobilių. Kelių sistema Europoj ir kitame civilizuotame pasaulyje yra gan gerai išvystyta. El. tiekimo linijos išvedžiotos visur kur tik galima. Gamybos pajėgumai nenusakomi. Vakar sugalvotas naujas gaminys, šiandien jį gamina visi kas netingi, rytoj jau jį turi visi kas nori.

Buvo laikas kai reikėjo tiesti kelius, el. tinklus, naftotiekius ir kt. Šiandien jau viso to nereikia. Į ką tai panašu? Žmonija vaikystę, paauglystę išaugo. Šiandien žmonija (ekonomine prasme) yra suaugęs organizmas. Reikalinga tik palaikyti normalų funkcionavimą. Bet jei mes toliau kišim į šį organizmą ko nereikia tai turėsim:
Kodėl aš esu TM propaguotojas ir atstovas? Kodėl aš TM neduodu daugiau kaip 100 metų? Kodėl aš TM laikau tarpine ir būtina grandimi pereinant į normalią ekonomiką? Ir kodėl aš TM laikau būtina grandimi žmogaus evoliucijai?

Todėl, kad TM dalinasi pelnu ir verčia žmones normaliai bendrauti. Nes fizinė žmogaus evoliucija kaip ir baigėsi. Toliau sekantis žingsnis-dvasinė.

Užteks šiandien.  

Komentarų nėra: