2013 m. balandžio 3 d., trečiadienis

MLM kompanijų produkcijos kainos turi atitikti pirkėjų perkamąją galią.



     


      Vakar su žmona buvau kompanijos FM Group produkcijos pristatyme. Kompanijos moterys pristatinėjo  visokius ten indų ploviklius, skalbimo priemones, stiklų valiklius ir t.t.  Tai grupė kompanijos prekių kuri vadinasi FOR HOME.
Prekės kaip prekės, viskas ten su jomis gerai. Didžiausią įspūdį man padarė kanalizacijos valymo priemonė. Kad įrodyti kaip ji veikia į stiklinę buvo įdėtas žiupsnelis plaukų.  Neilgai laukus šie plaukai pavirto dulkėmis. Buvo paminėta, kad kanalizacijos su bio valymu  šie milteliai nepažeidžia. O tai svarbu.
 Bet man rūpėjo kitkas. Girti kompanijos produkciją moka kiekvienas. Bet jei prekės tikrai geros ir kaina atitinka kokybę tai norinčių pirkti šią produkciją tikrai bus. O kadangi  šiame kompanijos ofise yra ir parduotuvė tai ji turi būti lankoma ir joje  turi būti perkama.
 Todėl man labiau rūpėjo ar populiari  FM parduotuvė, ar perkama joje. Ir ką jūs manot? Ogi perkama. Likus pusei valandos iki  parduotuvės uždarymo lankytojų-pirkėjų joje netrūko. Keisčiausiai, kad tuo metu  buvo beveik vien vyrai. O pirko jie tikrai žinodami ką. Pagrinde pirko  visokius valiklius ir kvepalus. Vienas iš jų atėjo su sąrašu, reik manyt, žmonos sudarytu.
Reziume. Kiekvienos kompanijos pagrindas yra turėti kuo daugiau klientų. O klientai atsiranda tik tuomet jei prekės yra geros, o kaina atitinka kokybę ir neprasilenkia su perkamąja galia. FM būtent ir yra tokia kompanija.  Tikram tinklininkui joje turi būti lengva dirbti. Nes tikras tinklininkas žino, kad  turėti daug lojalių klientų yra gerai. O kai lojaliems klientams suteikiama ne 1-2-3 procentų nuolaida, o visa 30, tai tokio proceso nelabai ir sustabdysi. O kai taip lengvai atsiranda klientai tai ir pakviesti distributorių į tokią kompaniją nėra sunku.

Komentarų nėra: