Pastaruoju metu bandau analizuoti tinklinio marketingo stovį
Lietuvoje. Peržiūriu ką veikia seni mano kolegos, bandau susigaudyti
kokios kompanijos populiarios daugiau, kurios mažiau. Randu naujų
neigiamų straipsnių apie MLM, teigiamų, pompastiškų. Dalis, buvusių
aktyvių MLM dalyvių pasitraukė iš šios srities. Iškyla nauji lyderiai.
Šiek tiek liūdna, kad Lietuvoje beveik nevystomas MLM-2.
Kas nežino kas tai? MLM-2 tai paprasta elektroninė komercija pritaikyta tinkliniam marketingui. Ji kažkiek skiriasi nuo paprastos elektroninės komercijos, kai prekės ar paslaugos realizuojamos per internetą. Skirtumas labai ir labai nežymus. O nauda yra didžiulė nes padeda atrinkti tik tuos klientus kurie susidomėjo, atmesdama visus likusius. Tam nereikia didelio kompiuterinio raštingumo, užtenka paprastų žinių nes yra programos, yra mokymai youtube. Yra Lietuvoje žmonių kurie gerai šią sritį išmano, bet jie, kaip taisyklė, dirba angliškose arba rusiškose rinkose. Su lietuvaičiais neprasideda. Yra kaip yra.
KOKIA PATI DIDŽIAUSIA TINKLINIO MARKETINGO AR MLM BĖDA?
Pompastika ir neprofesionalumas. Daugelį tai atstumia.
Pompastika kyla iš neprofesionalumo. Nes profesionalas žino, kad tinklinis marketingas, MLM yra toks pat verslas kaip ir visi kiti. Tai verslas kuris turi savo nišą kuri gali didėti, ar mažėti, bet ji yra. Tinklinio marketingo, tiesioginių pardavimų rinka didėja. Sausa statistika rodo šios industrijos kilimą.
Aš prisimenu savo mokytojo Antono auksinius žodžius: TINKLINIS MARKETINGAS, MLM, TIESIOGINIAI PARDAVIMAI YRA TOKS PAT VERSLAS KAIP IR VISI KITI VERSLAI. TAŠKAS. Nėra ko nei pridėti nei atimti.
Taigi, kadangi tai toks pat verslas kaip ir visi kiti tai tam reikia žinių, gebėjimų ir kūrybos. Kai įgyjamos žinios bei gebėjimai, gimsta kūryba.
O kai kas nors gimsta žmogus išgyvena šventę...tyliai išgyvena.
Šiek tiek liūdna, kad Lietuvoje beveik nevystomas MLM-2.
Kas nežino kas tai? MLM-2 tai paprasta elektroninė komercija pritaikyta tinkliniam marketingui. Ji kažkiek skiriasi nuo paprastos elektroninės komercijos, kai prekės ar paslaugos realizuojamos per internetą. Skirtumas labai ir labai nežymus. O nauda yra didžiulė nes padeda atrinkti tik tuos klientus kurie susidomėjo, atmesdama visus likusius. Tam nereikia didelio kompiuterinio raštingumo, užtenka paprastų žinių nes yra programos, yra mokymai youtube. Yra Lietuvoje žmonių kurie gerai šią sritį išmano, bet jie, kaip taisyklė, dirba angliškose arba rusiškose rinkose. Su lietuvaičiais neprasideda. Yra kaip yra.
KOKIA PATI DIDŽIAUSIA TINKLINIO MARKETINGO AR MLM BĖDA?
Pompastika ir neprofesionalumas. Daugelį tai atstumia.
Pompastika kyla iš neprofesionalumo. Nes profesionalas žino, kad tinklinis marketingas, MLM yra toks pat verslas kaip ir visi kiti. Tai verslas kuris turi savo nišą kuri gali didėti, ar mažėti, bet ji yra. Tinklinio marketingo, tiesioginių pardavimų rinka didėja. Sausa statistika rodo šios industrijos kilimą.
Aš prisimenu savo mokytojo Antono auksinius žodžius: TINKLINIS MARKETINGAS, MLM, TIESIOGINIAI PARDAVIMAI YRA TOKS PAT VERSLAS KAIP IR VISI KITI VERSLAI. TAŠKAS. Nėra ko nei pridėti nei atimti.
Taigi, kadangi tai toks pat verslas kaip ir visi kiti tai tam reikia žinių, gebėjimų ir kūrybos. Kai įgyjamos žinios bei gebėjimai, gimsta kūryba.
O kai kas nors gimsta žmogus išgyvena šventę...tyliai išgyvena.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą