Puslapiai

2017 m. balandžio 6 d., ketvirtadienis

Blaivus požiūris į tinklinį marketingą, MLM (Įvadas)





Tinklinis marketingas, MLM, partnerystės programos ir visokios kitokios veiklos kurios naudoja  tinklo dėsnius, mane domina vieninteliu rakursu: užimtumo prasme.
 Ar didina tinklinis marketingas užimtumą ar ne? Po 2008 metų krizės MLM kompanijų apyvarta padidėjo ir didėja kas metai. Specialistai skaito, kad ir toliau didės nes darbo mažės.
 O darbo, įprastine prasme mažės ir tam yra objektyvios priežastys. Patys to norim. Civilizaciją mes tam ir kūrėm, kad palengvinti darbą. Ko norėjom tą turim.
 XX amžiuje pati populiariausia specialybė buvo vairuotojas. Jei neapsirinku apie 25%  darbo rinkos užėmė būtent ši specialybė. Šiandien jau einama link to, kad netgi ši specialybė gali būti automatizuota. Ateina naujovė, kuri ištuštins automobilių stovėjimo aikšteles
 Taigi, per ateinančius 10-15 metų tradicinių darbo vietų ženkliai sumažės. Keisis mūsų tiek buitis, tiek būtis. Reikia ieškoti, o dar geriau kurti naujas užimtumo formas.
 Tiesa visos eilės šalių vyriausybės jau kalba apie bazinio minimumo išdalinimą visiems visuomenės nariams. Bet ar to pakaks?
 O čia dar vienas  straipsnis apie tai kas mūsų laukia: Šių profesijų atstovai darbo neteks pirmieji
Arba: Suskaičiavo: robotai darbo vietas šienaus milijonais

Ir dar. Šiandien tiek Indijoj, Kinijoj ir kitose rytų šalyse žemės ūkyje dirbama pagal 19 amžiaus technologijas. Jei įvesti 21 amžiaus lygį tai bedarbių armija padidėtų vien tik iš Kinijos apie 500 milijonų. Bet ateinančios kartos, kurios gimusios randa išmaniąsias technologijas, tikrai nedirbs pagal 19 amžiaus technologijas. Taip, kad per artimiausius 20-25 metus visam pasauly bedarbių skaičius ženkliai išaugs.

O kai bedarbių skaičius padidėja, žmonės pradeda ieškoti kitų užsidirbimo būdų ir natūraliai ateina į tinklinio marketingo struktūras.
 Ar tinklinis marketingas gali  užtikrinti užimtumą, sukurti darbo vietas? Apie  tai sekančiose dalyse.

Komentarų nėra: