Puslapiai

2020 m. vasario 20 d., ketvirtadienis

Pasiūlymas Easy-bizzi






Trumpas pasiūlymas:
 Pasiūlymo esmė pritraukti patį smulkiausią verslą.
Yra verslų ant tiek  mažų ir lokalių, kad jie negali nieko pasiūlyti Marketplace.  Bet, mano galva, mes galime pasiūlyti paprasčiausią elektroninę parduotuvę ir jie gali prekiauti kuo nori kaip paprastoje parduotuvėje. Vienintelis dalykas, kad prekiaujama otonais (kas padidins Otonų apyvartą), o savo pakviestus klientu įtraukia į bendrą marketingo planą. Tokiu būdu savo prekes ji pardavinėja tiesiogiai kaip ir pardavinėjo, bet jo atsivesti klientai dar apsiperka ir  bendroje parduotuvėje pagal marketingo planą.




 Išplėstinis pasiūlymas:
Ilja, man patiko  pačio viena paskaita kurioje išdėstėt tinklinio marketingo vidinę virtuvę, apie tai, kad ši industrija neužima nei 1% rinkos. Bet tam, kad ji pasiektų  bent 10% mano  giliu įsitikinimu MLM turėtų prekiauti vietiniu maistu ir kitomis lokaliomis prekėmis.
Mano galva Easy-bizzi tam turi   tiek technines galimybes tiek vidinį potencialą.
Ką aš turiu galvoj? Yra labai daug smulkių verslų kurie nepajėgūs pasiūlyti savo produkcijos Marketplace. Nes jų gamybiniai pajėgumai yra menki. Jie gali prekiauti tik lokaliai.  Čia buvo pirma. O antra yra  gan daug mažų firmų kurios prekiauja per internetą maisto prekėmis: pieno, mėsos produktais, ekologiškomis daržovėmis ir vaisiais, ekologiškais kiaušiniais ir t.t. Jų verslas gali būti tik lokalus. Nes Lietuvoj yra vienokie produktai, Šveicarijoj, Rusijoj kitokie ir t.t. Kita svarbi priežastis yra ta, kad šie ypač  ekologiški produktai negali būti toli transportuojami, o tik vietinėje  rinkoje nuo kelių iki kelių šimtų kilometrų.
Mano pasiūlymo esmė yra sekanti. Easy-bizzi sukuria elektroninę parduotuvę (gal net kelių rūšių pagal sudėtingumą) ir  šią parduotuvę nuomoja klientams. Parduotuvės naudotojas išstato savo prekes ir kviečiasi  savo klientus kurie statomi pagal marketingo planą. tokiu būdu jie perka prekes tiesiogiai šioje parduotuvėje, atsiskaito Otonais. Bet  pakviesti  žmonės  jau stovi bendrame marketingo plane ir matydami, kad čia dar yra visa eilė kitų prekių Marketplace, jas perka pagal bendrą marketingo planą.
 tokiu būdu smulkus prekiautojas pardavinėdamas tiesiogiai savo prekes gauna savo vienkartines pajamas, bet tuo pačiu  statosi žmonės pagal marketingo planą ir apsipirkdami Marketplace duoda papildomas pajamas pagal marketingo planą. O Easy-bizzi  ženkliai padidintų savo klientų ratą. Tai kažkas panašaus į prekybos centrą kuriame šalia pagrindinio supermarketo prisiglaudžia visa eilė smulkių parduotuvių ir kitokių paslaugų tiekėjų.
 Tokia būtų  mano pasiūlymo esmė. Būtų malonu pakalbėti plačiau, bet manau, kad tai reikėtų padaryti per internetines susisiekimo priemones.









2020 m. sausio 31 d., penktadienis

Vektorinė psichologija. Įvadas 2.

Taigi, vektorinė psichologija ko gero vienintelė psichologija kurios išklausę ir ją supratę žmonės, jai kažkuo serga ar turi problemų, pasveiksta ir išsisprendžia tarpusavio santykių problemas.
 Natūraliai iškyla klausimas kodėl?
 Paprastai gyvenime mes vaidiname tam tikrus vaidmenis. Esame, tėvai, vaikai, viršininkai, pavaldiniai, policininkai, pardavėjai ir t.t. Ir paprastai kasdieniniame gyvenime kreipiamės vienas į kitą pagal vaidmenis. Vienus vaidmenis mums apsprendžia sociumas, kitus amžius. Sakysim su vaiku mes bendraujame vienaip, o su senu, vos paeinančiu, žmogumi kitaip.
 Bet, pasirodo mes turime dar vienus vaidmenis, kuriuos mums nuo neatmenamų laikų padovanojo gamta. Mes esame bendruomeniniai gyvūnai, panašiai kaip, sakysim bitės. Juk ne visos bitės yra darbininkės, o yra ir žvalgai ir sargai ir avilio darbininkai ir t.t.
 Ar pirmykštėje santvarkoje visi vyrai eidavo į medžioklę? Ne. Nes kažkas turėjo saugoti namus-urvą su moterimis ir vaikais. Kas eidavo į medžioklę, o kas saugodavo namus? Ar pastebėjote, kad  vieni iš mūsų yra liekni, grakštūs, judrūs, lankstūs, o kiti kresnoki, kreivom kojom, pilnapadžiai ir visokie kitokie. Nu kokie iš jų medžiotojai kur reikia greitai bėgioti ir būti mikliais? O namus saugoti jie yra tikrai pajėgūs nes skubėti niekur nereikia, o stiprios rankos, galingi pečiai yra privalumas.
 Arba. O kas pirmykštę bandą saugojo naktį? Gal galvojat, kad kažkas buvo paskiriamas budėti? Tikrai ne. Nes mes nebuvom nei tokie jau protingi, nei civilizuoti. Pasirodo dalį mūsų gamta apdovanojo labai gera klausa. Bet ir čia dar ne viskas. Šiuos žmones gamta dar  apdovanojo tokia savybe kaip nemiegoti naktimis. Nes 95% visų mūsų saulei nusileidus aprimstame ir norime miego, o turintys gerą klausą kaip tik tuo metu yra gan  aktyvūs. Jie įsiklauso į garsus ir lengvai diferencijuoja pav lapelio šlamėjimą nuo šakelės traškėjimo po sėlinančio tigro kojomis. O kritiniu momentu pažadina bandą.
 Taigi, kaip supratot vektorinė psichologija išsamiai atsako į klausimą kodėl mes, žmonės, esame tokie skirtingi.

2020 m. sausio 30 d., ketvirtadienis

Vektorinė psichologija. Įvadas. 1

Kas yra vektorinė psichologija aš trumpai apibūdinsiu pateikdamas konkretų, realų pavyzdį.
 Moteris išklausė vektorinės psichologijos kursą, o tai maždaug 140-160 valandų. 14-16 paskaitų kurių kiekviena vyksta mažiausiai 8 valandas. Paskaitos mūsų krašte transliuojamos naktį, nes vyksta iš Niujorko. Aš jas išklausiau 2017 metais ir turiu pripažinti, kad klausytis sunku nes pavargsti ir norisi miego. O įrašyti paskaitų negalima. Šių paskaitų iniciatorius  skaito, kad jų galima klausyti tik gyvai.
 Taigi moteris išklausė paskaitų ciklą ir kaip ir nieko neįvyko. Nu išklausė, išklausė. Tiek tos bėdos. Gyvena kaip gyveno  toliau. Kaip ir niekas nepasikeitė.
 Bet vieną dieną jos vyras grįžta iš eilinio patikrinimo poliklinikoje ir praneša, kad aritmija (širdies ritmo sutrikimas), kuria jis sirgo eilę metų daktarai jam "nuėmė". Ta prasme, jo širdis plaka normaliai, be jokių sutrikimų.
 Staiga jinai pastebėjo, kad jos 8-9 metų sūnus nustojo mikčioti. Jis mikčiojo, ne tai, kad labai stipriai, bet užsikirsdavo.
Ir dar. Ji turėjo odos problemų. Nejučia ji pastebėjo, kad jos oda tapo normali, sveika. (aš nieko nenusimanau apie odos problemas todėl apsiriboju bendrais samprotavimais).
 Staiga ji prisiminė, kad prieš kažkiek laiko išklausė vektorinės psichologijos paskaitas, kurios buvo kalbama apie visas šias problemas. Ji suprato kodėl pasveiko jos vyras, sūnus ir ji pati. Jai nieko nebeliko kaip  tik išsižliumbti tyliai vienai kamputyje. Artimiausiu metu ji išvažiavo su vyru atostogų ir atšventė dar vieną medaus mėnesį po 10 bendro gyvenimo metų.
 Atkreipiu dėmesį, kad ji nepraėjo  jokių psichoterapinių kursų, negulėjo metų metais ant kušetės pas psichologą, o tik nuoširdžiai išklausė paskaitas. Ir pasveiko, bei pasveiko su ja bendravę aplinkiniai.
 Be abejo iškyla klausimas: o tai kas per stebuklas ta vektorinė psichologija jei žmonės patys išgyja tik su ja susipažinę.
 Atsakymas labai paprastas. pasirodo gamta mums kaip kolektyviniams  gyvūnams suteikė tam tikrus vaidmenis. Juk gamta kažkaip reguliuoja vyriškos ir moteriškos lyties gimstamumą. Nuo žmogaus tai nepriklauso. Taigi, pasirodo, ta pati gamta mums gimstant priskiria tam tikrus vaidmenis.
 Apie tai ir kalba ši psichologija.

2020 m. sausio 28 d., antradienis

Vadas ir psichinė tautos sveikata.

Mano bendraamžiai dar prisimena slogius Brežnevo laikus. Vėlesni Andropovo ir Černenkos laikai tą slogumą tik padidino. Bet kai iš kažkur atsirado Gorbačiovas, slogumas staigu dingo. Atsirado kažkokia viltis, kažkas naujo nes naujas lyderis kalbėjo visiškai kitaip, atsirado nauja, iki tol negirdėta, terminologija. O ir vadas buvo jaunas, energingas, teikiantis vilčių kažkam naujo.
 Vėlesni laikai, kurie mums atnešė Sąjūdį, dar labiau prasklaidė miglas ir pagerino psichologinį klimatą.
 Maždaug nuo 1992 metų Lietuvą vėl užplūdo slogi nuotaika, kuri neprasisklaido iki šiol. Paskutiniai 10 metai mus vėl nukėlė į slogius Brežnevinius laikus.
 Koks turi būti tikras vadas? Kokiomis savybėmis jis turi būti apdalintas?
 Vadų mes turim, gal nelabai išvystytų, bet turim. Bet, kad taip parodyti, deja neturiu ką. O štai kino filmuose tokių yra.
 Geriausias visų laikų filmas atskleidžiantis kas yra tikras vadas ir kaip jis sprendžia žmonių problemas yra "Skrydis virš gegutės lizdo", Milošo Formano režisuotas filmas, gavęs visus Oskarus ir ten visokius kitokius prizus.
 Suprantama, kad geriausia vadai dabartiniame sociume galimi tik psichiatrinėse ligoninėse, bei kalėjimuose. Ką  darysi, tenka mokytis iš  ten.
 Šio filmo analizė vektorinės psichologijos požiūriu: https://www.yburlan.ru/biblioteka/film-proletaja-nad-gnezdom-kukushki-v-svete-raznicy-zapadnogo-i-rossijskogo-mentalitetov

2020 m. sausio 10 d., penktadienis

Kaip tampama prostitute?




Aš jau senokai ruošiuosi per vektorinės psichologijos prizmę išanalizuoti filmo Malena pagrindinę heroją kurią vaidina Monika Beluči.
Mane ne tiek domina pats filmas kiek labai įtikinamai atskleistas prostitutės tapimo faktas.
Monikos herojė yra akių vektoriaus moteris. Apatinis vyraujantis jos vektorius yra odos. Akių vektoriaus žmonės, tiek vyrai, tiek moterys visai nesižavi fiziologija ir seksas jiems mažiausiai rūpi. Kažką užmušti, net vabalėlį šitie žmonės taip pat nėra pajėgūs. Jiems visko gaila ir viskas kas fiziologiška jiems šlykštu.
Filme tai nėra akcentuota, bet pats faktas, kad ji ilgai gyvenanti be vyro jokių naujų sekso partnerių neieško. O ir nereikia. Jos toks vidus. Ji estetė, išsilavinusi, romantiška, turinti skonį, tiek apsirengime, tiek muzikoj.
Kad suprasti kas yra akių vektoriaus moteris nusikelkime į pirmykštę santvarką ir pasižiūrėkim kokį vaidmenį jai suteikė gamta.
Tarp mūsų yra žmonių kurie turi labai gerai išvystytas akis. Pav. šviečiant saulei į akis krūmų fone lengvai pamato leopardą. Daugeliui tai neįvykdoma užduotis. Mokslininkai skaito, kad akis yra į išorę išnešti smegenys. Nes akyje yra kažkur apie 10 milijonų receptorių, o į smegenis išeina tik apie milijoną kanalų. Kitaip sakant akis pati apdirba informaciją ir į smegenis siunčia jau dalinai apdorotą.
Kita jos ryški savybė yra ta, kad ji bijo mirti. Ji labai bijo mirti. Yra tarp mūsų tokių kurie mirti nebijo todėl tokie lengvai žudo ir lengvai miršta. O akių vektoriaus žmonės mirties, o kaip minėjau, visko kas fiziologiška bijo. Taip gamta padovanojo mums dienos sargą. Šitie žmonės yra labai emocionalūs. Kitaip ir būti negali nes reikalinga greita reakcija.. Plačiau apie šį vektorių čia: https://www.yburlan.ru/biblioteka/zritelniy-vektor
 Šie žmonės turi gerą regimąją atmintį. Todėl tai buvo pirmieji dailininkai. Ir dar. Pirmieji dailininkai buvo moterys, nes akių vektoriaus vyriška dalis paprasčiausia neišgyvendavo. Patys pagalvokit, jei jis negali nieko užmušti, tai koks jis medžiotojas.
 O moteriška šio vektoriaus dalis eidavo kartu su vyrais medžioti, kita dalis saugodavo namus.
 Bet jos nemėgo visa moteriška bandos dalis. Labai dažnai jos būdavo su siaurais klubais todėl akivaizdžiai, ne gimdymui skirtos. Pavojaus metu kitos moterys ją stumdavo į šalį arba grobuoniui, nes gelbėdavo savo vaikus. Tam, kad visą laiką būti dėmesio centre jos pirmos pradėjo puoštis ir kvėpintis. Šokis ir muzika taip pat jų išradimas. O jau jų gailestingumas! Taigi, jos lydėdavo karius į karą, medžioklę. Taip jos  tapo medžiotojų mūzomis, o jei pasisekdavo tai net vado.
 Grįžkim prie filmo. Pagrindinė filmo ašis yra  visų moterų neapykanta pagrindinei herojai. Ji išsilavinusi (galima spręsti pagal tai, kad jos tėvas yra lotynų kalbos mokytojas), turinti skonį, o kas svarbiausia graži. Ją lengvai bet kas priimtų į darbą, bet nepriima nes bijo savo žmonų. Ji priversta badauti. filme tai akivaizdžiai parodoma.
 Pagaliau ateina momentas kai nėra kito pasirinkimo, o tik kvepėti visiems vyrams. Filme tai pati gražiausia scena.
 O tai ir yra tikrosios prostitucijos šaknys. Analogiškai elgdavosi ir pirmykštės akių vektoriaus moterys. Kai kurios tapdavo vado mūzomis. toms pasisekdavo ir mamuto kąsnį gaudavo visada. 

2020 m. sausio 6 d., pirmadienis

Kodėl mums vis sunkiau pragyventi iš atlyginimo, o tuo labiau iš pensijos?

Apie tai kodėl vis sunkiau ir sunkiau pragyventi iš atlyginimo ir kokios šio reiškinio objektyvios priežastys taikliausiai ir objektyviausiai priežastis įvardino Ilja Laurs šiame 16 min. video. 
 Galite pasižiūrėti video, bet pagrindines tezes aš išrašiau žemiau. 


4min. 10sek. Nuo 1950 iki 2000 metų vieno žmogaus sukuriama vertė padidėjo tris kartus.
Nuo 5 min iki 8 minutės kalbama apie tai ką jau šiandien daro dirbtinis intelektas.
8 min 30 s. Ilja kalba apie tai, kad pradedant 1970 metais (kompiuterio atsiradimas) atlyginimas padidėjo labai nežymiai, o darbo našumas padidėjo tris kartus. Kitaip sakant, vertė sukuriama tris kart didesnė, bet atlyginimai neauga.
9 min. Darbo našumo prieaugį atsiima kapitalas.
9 min 15 s. Vakar biurgeris kainavo 1,1$, o šiandien 1,3$ kaip ir viskas tvarkoj, bet, kad vakar pagamino 10 biurgerių, o šiandien 1000 ir skirtumas mokamas ne darbuotojui, o kapitalui, šitą ne daug kas suvokia.
9 min 40 s. Visas našumas, beveik visas, atitenka investuotojui, o ne darbuotojui.
10 min 30 s. 2027 metais žmogaus tiesiog nėra, nes beveik visą darbą atliks dirbtinis intelektas ir robotizuota technika.
11 min. Naujos gerovės  sukūrimo greitis didėja ir beveik viskas atitenka kapitalui, t.y. investuotojams. 

 Taigi, šis video aiškiai parodo XX amžiaus pabaigos ir XXI amžiaus pradžios pagrindines problemas.
 Todįl šioje Facebook grupėje mes nagrinėsime veikiančius, maksimaliai patikimus pajamų gavimo būdus. tuo tikslu  bus pateikiama informacija apie  veikiančias kompanija, bendruomenes ir parodoma kaip bus galima užsidirbti papildomų pinigų.
 O dabar atgal į Facebook grupę. https://www.facebook.com/groups/738103703347187

2019 m. gruodžio 29 d., sekmadienis

Tradicinis tinklinis marketingas neturi ateities.

Žiauru?
Žiauru.
 O ko jūs norėjot? Aš žinau, kai kas norėtų, kad aš liaupsinčiau tinklinį marketingą. Bet to nebus.
 Aš kalbėsiu žiaurią tiesą apie tinklinį marketingą. Žiaurią.
Pradedu.
 Tinklinis marketingas, MLM, yra visiškai normalus prekybos būdas: teisėtas, pripažintas, užimantis tam tikrą nišą rinkoje.  O toliau kalbame faktais.
2017 metų duomenimis tinkliniame marketinge yra  apie 150 milijonų distributorių. Čia turima galvoje tie kurie oficialiai deklaravo savo pajamas. Realiai jų yra daugiau. Bet tai reiškia, kad jie ne tiek uždirba, kad privalėtų deklaruoti savo pajamas.
Tinklinio marketingo metinė apyvarta 2017 duomenimis yra 189 milijardai  dolerių. Daug? Nemažai. Bet tai nesudaro nei 1% visų prekių ir paslaugų apyvartos pasaulyje. Opa.
 Šitos tiesos nei viena MLM kompanija savo distributoriams nesakys. Nei naujokams, nei profesionalams.
 Aš bandžiau daryti neoficialią apklausą. Skaičiai  buvo padidinti dešimtims kartų. Vos ne 40%.
 O dabar pats svarbiausias dalykas.
 Kodėl tinklinio marketingo kompanijų metinė apyvarta nesiekia nei 1% visos pasaulio prekių ir paslaugų apyvartos?
 Atsakymas matosi paveiksliuke kuris yra apačioje šio teksto.
Tinklinis marketingas stovi ant trijų banginių: Wellness industrija (maisto papildai), kosmetika ir švaros bei higienos prekės (muilas). Prekiaujama dar ir kitais dalykais: knygomis, drabužiais IT technologijomis, bet nelabai pasiteisina.