Puslapiai

2009 m. lapkričio 9 d., pirmadienis

Aš nedievinu tinklinio marketingo kompanijų

Aš tikrai nedievinu tinklinio marketingo kompanijų. Ir tikrai negaliu pasakyti, kad myliu šias kompanijas ir myliu šį verslą. Man visiškai nepatinka žmonės dirbantys tinklinio marketingo kompanijose. O taip pat aš nemėgstu vairuoti automobilio ir visiška tragedija būna kai prireikia keisti nuleistą ratą, bet aš jį vairuoju, keičiu ratą ir darau dar daug dalykų, kurių nemėgstu, bet kuriuos daryti verčia gyvenimas.


Bet kaip ekonomistas aš žinau, kad kitokio darbo nešančio pinigus šiandien ir ateity nelabai yra ir nebus. Artimiausiu metu tikrai nebus. Todėl aš užsiimu tinkliniu marketingu ir rekomenduoju juo užsiimti kitiems.
Taip kaip savo laiku automobilis pakeitė arklius taip tinklinis marketingas keičia daugelį mums iki šiol įprastų darbo vietų. Ir nieko čia nepadarysi-evoliucija.
Man visiškai nepatinka garbinti tą vienintelį patį geriausią, patį švariausią, pagal paskutines technologijas padarytą produktą. Todėl aš ir nedarau.
Nors man nepatinka vairuoti automobilio, bet, greičiausiai man dar labiau nepatiktų kinkyti arklį ir vasarą visą šeimyną vežti į sodybą su arkliu. Automobilis vis tik yra geriau.
Todėl taip kaip aš renkuosi automobilį taip aš renkuosi tinklinį marketingą internetu.
Nes paprastas tinklinis marketingas yra tas arklys, kuriuo reikia rūpintis kur kas daugiau nei automobiliu: skambinti, ruoštis kalbėt prieš visiškai neaiškią auditoriją ir kalbėti... kalbėti... kalbėti.... Nori važiuoti su arkliu turi jį šerti ir šerti...
tinklinis marketingas internetu tai tas pats kaip važiuoti automobiliu: patikrini ar viskas paruošta ir ar veikia, pripili kuro (paruoši tekstus ir laiškus), užvedi ir važiuoji. O kai turi navigacinę sistemą ir įjungi autopilotą tuomet jau ne gyvenimas, o pasaka.

1 komentaras:

Paulius Bieliauskas rašė...

Hm idomi filosifija :) kas liečia interneta tai visikai sutinku, verslas turi buti maksimaliai automatizuotas ir žmogus turi džiaugtis laiku su šeima ar darydamas tai kas jam labiausiai patinka. MLM ir internetas puikus irankis tam pasiekti.