Puslapiai

2009 m. lapkričio 17 d., antradienis

Šventoji trejybė

Kodėl tinklinis marketingas taip idiotiškai atrodo normaliam žmogui. Bet argi tik tinklinis marketingas...O žiniasklaida, o televizorius (tiesa pastarojo aš nežiūriu jau keli metai...gal ten kas nors geresnio vyksta...praneškit jei ką)
Žaidimai ir duona...sensacijų troškulys ir godumas. Tokie masinio vartotojo poreikiai ir to užtenka. Užvakar Račo užklausiau...kodėl tokias temas keli kurios ugdo primityvius žmogaus jausmus...O tu neskaityk..neskaitau.
Taigi, prieš kelias savaites vienas protingas žmogus marketologas pakvietė mane į turizmo kompaniją kviečiančią narius tinklinio marketingo būdu.
Mes profesionalai kalbamės labai paprastai ir be lyrikos. Pabandysiu pacituot.
Įstojimo mokestis 250 dolerių už tai gauni ofisą kuriame gali rezervuoti vietas 55000 viešbučių, rezervuoti lėktuvų, laivų bilietus, išsinuomot automobilius ir t.t. 250 dolerių tai tik įstojimo mokestis ir viskas.
O kas kiek laiko reikia mokėti tuos 250 dolerių?...čia, aišku mano klausimas
Vieną kartą ir visiem laikam
???
Nei kas mėnesį nei kas metai to daugiau mokėt nereikia, bet čia dar ne viskas. Už tuos 250 dar gausi teisę gyventi savaitę penkių žvaigždučių viešbutyje su žmona. O pakvietę du narius mėgstančius keliauti dar gausi 500 dolerių...sekantis mokėjimas 15000 iš kurių 10000 grynais, 5000 kelionpinigiai...ir t.t. Išdėstė visą marketingo planą ir kt.
Suprantama, neiškenčiau. Kompanija, kuri visus gautus pinigus atiduoda atgal...sutikite...kažkas nenormalu ir normaliam žmogui (koks rodos esu) pasirodė viskas labai keista. Todėl aš neiškenčiu ir pertraukiu
klausyk, tu manęs idiotu gal nelaikai?
Aš žinojau, kad pats taip paklausi. Iš kur kompanija gauna pinigus tokiems mokėjimas ir, savaime suprantama pelną? O ar pats ką nors žinai apie turizmą?
Ne, tikrai ne, atrėžiau.
O ar žinai kokius pinigus kompanijos moka reklamai, o kiek jos praranda kai lakioja pustuščiai lėktuvai, plūduriuoja neužpildyti laivai, viežbučiai ir t.t. Tai va...iš tų pinigų. Per aštuonis mėnesius kompanijoj prisijungė pusė milijono žmonių.
Suprantama, aprūpino mane visa medžiaga: vaizdo, garso įrašais ir t.t.
Užmiršau pasakyt, kad mes kalbėjomės per skaipą tą mūsų pagrindinį darbo įrankį.
Artimiausiom dienom aš prisijungiau prie kompanijos, pervežiau pinigus iš LibertyRezerve ir t.t. Neturėjau laiko domėtis plačiau, o čia dar kompą reikėjo perkrauti...linux įsistačiau.
Prieš kelias dienas nutariau išsamiau susipažinti: išklausiau konferenciją...
Ir prasidėjo linksmumai.

Konferencijoj apie kompanijos išmokų šaltinius anei vieno žodžio. Bet tokių žodžių kaip: oi kokia nuostabi kompanija, oi kokie čia išmokėjimai, kaip čia viskas gerai ir gražu ir t.t. O kaip tyčia mano tikrasis sponsorius numiręs skaipe jau kelios dienos.
Susiradau sekantį spensorių (moterį iš iš Vokietijos). Mano klausimo esmės iš kur kompanija gauna pinigus tokiom išmokom ji net ne tai,kad nesuprato...vienu žodžiu mane palaikė visišku idiotu..paprašiau sekančio sponsoriaus (Kazachstanas). Atsakymo negavau.
Suprantama...gavau...maždaug tokį
Nu aš jum ir aiškinu ekonomiką..pakviečiau du gavu 500..pakviečiau dar gavau 15000. Tai kas jum neaišku?
Atsidūriau kitoj erdvėj, visiškai kituose išmatavimuose...paraleliniame pasaulyje.
O kur šuo pakastas.
Kazachstanas ... vienas kompiuteris dviem šimtam penkiasdešimčiai žmonių. Tai ar jiems reikia aiškinti? Ar dievui turinčiam kompiuterį reikia aiškinti......Va tame ir reikalas, kad ne...... Dievo klausomasi...išsižiojus klausomasi.....- Duok 250, aš juos pervesiu į Angliją, surask dar kelis ir tau bus išmokėta ir dar galėsi pasaulio pasižiūrėt.
Dievas tai vakarai, ten žmonės gyvena..ten pinigai skraido (jei netikit pasižiūrėkite tuos visus MLM tinklapius: palmes..vandenynus...ferrari.. ir dolerius skraidančius...kaip bananus)... kita erdvė...kiti išmatavimai .... vakarai

Hebra, pardon. Tik negalvokit, kad aš fantazuoju. Kai aš, pagaliau gavau dievo skype, o prieš tai sužinojau, kad tai kompanijoje labiausiai pasiekęs žmogus, kuris per nepilną mėnesį pakvietė kelis šimtus žmonių, ir, kad kompanijos prezidentas jai (tai vis tik moteris) siunčia sveikinimus, aš prie kompiuterio atsisėdau pagarbesnėje pozoje, kad tik neužstrigtų balsas ir, kad galėčiau teisingai formuluoti klausimus. Ir, kai aš, pagaliau išgirdau jos balsą, o šalimais dar ir kitus balsus: besipešančių vaikų, barančių močiučių, bliaunančių avių, kudakuojančių vištų...pajutau, kad kažkur vaikšto Mozė...moterys renka maną...Jūs nepatikėsit..aš buvau Biblijineme Dievo pasaulyje... rojus....
Iš mano pusės būtų visiškai neteisinga nesukalbėti maldos šventai trejybei: kompiuteriui, internetui ir skaipui. Aš žinojau, o kam tai paslaptis, kad skaipo pagalba galima pasidaryti klasiškas išgertuves; Balbieriškės-Londonas, aš žinojau, kad per skaipą galima mylėtis, bet, kad per skaipą galima atsidurti biblijineme pasaulyje ir susitikti su dievu...Tai virš mano tikėjimo...
Bet nusileiskime į realybę, į vakarus. Kai aš pirmą kartą klausiausi vienos kompanijos prezentacijos ir kai tai darė rusakalbis gyvenantis Vokietijoj ir sakėsi nemokantis vokiečių, nusistebėjau. Bet šiandien supratau...o kam ta vokiečių kalba jei yra šventa trejybė ir gali būti dievas, o gal net didesnis dievas, nes esi vakaruose, rusakalbiam iš buvusios CCCP.
O mano kalbos apie tai, kad reikia žmonėms aiškinti tinklinio marketingo ekonominius pagrindus, ekonominį pagrįstumą, mano pasipiktinimas kai kurių moderatorių neprofesionalumu, šiandien, jau nušvitusiam atrodo mažiausiai kam nors reikalingos...galite kalti ant kryžiaus....atlikta.

Komentarų nėra: