Puslapiai

2011 m. sausio 6 d., ketvirtadienis

Būsimiems pensininkams nieko netruks jei jie domėsis ateities ekonomika


Lietuvos ryto straipsnis mane asmeniškai pralinksmino. Mūsų valdžia priversta kalbėti tiesą, kuri man ir mano kolegom buvo aiški du metai atgal. Mano straipsnis čia, ir čia. Kur tik aš nerašiau? Kur negalėjau ten nerašiau. :)
Iš tikro linksmumo šiame reikale nėra. Bet liūdna ne todėl, kad Lietuvos valdžia ir visokie ten laisvieji ar nelaisvieji institutai nieko nežino apie dabartinius šiuolaikinius pasaulinio lygio ekonomistų, bankininkų ir verslininkų sprendimus, bet, kad didelė dalis mūsų žmonių kažko tikisi iš savo išrinktųjų.
Aš vakar neatsitiktinai įmečiau straipsniuką apie Latanskį. O jis vienas iš dabartinių koučingo specų rusiškai kalbančioje auditorijoje. Ukrainietis. Ukrainoje MLM lyderiai yra kviečiami į televizijas ir veda laidas. Jei kas labai norės, surinksiu medžiagą. Rusai jau tuoj ves specialias TV apie tinklinį marketingą ir kitus namų verslus.
O ką galvoja mūsų valdžia, partijos, o ką galvoja pats būsimasis pensininkas?
ŠIUOLAIKINIS ŽMOGUS PENSIJĄ GALI GAUTI BŪDAMAS VOS DVIDEŠIMTIES METŲ.
Jei jam 1600 dolerių maža, gali pasidaryti ir daugiau. Ateikit, kreipkitės išmokysim, paaiškinsim. Kreipkitės partijos, žurnalistai, nepasididžiuokit ir valdžios atstovai. Visiems bus vietos po saule, nes šią tautą reikia gelbėti.

P.S. Prisiminiau, kad prie šio teksto yra būtina pridėti skolą kuri kiekvienam piliečiui vis didėja. fiksuoju 2011.01.06 vienam žmogui ji buvo 11071 lt.

2 komentarai:

Asta.Kaunas rašė...

Surinkite medžiagą ir padarysime seminarą, nes labai įdomu.
www.nwa4u.weebly.com

Mindaugas rašė...

Gerai čia parašyta, yra tiesos. Nustebino ta skola 11000 :D