Puslapiai

2011 m. sausio 5 d., trečiadienis

Žmonija turi tikrus lyderius tik šiandien jie viešai nėra matomi. (III dalis)


Įžvalgesnis skaitytojas suprato, kad šiame straipsnyje aš kalbėjau apie klubą ASTERIA
Pasirodo aš šiame klube jau registruotas tik nieko nedarau. Vis laukiu kas man suteiks išsamią info apie šį klubą. Niekas šiame sviete nieko neatneš ant lėkštutės, viską pačiam reikia knistis. Kiek supratau šį klubą įkūrė neeiliniai žmonės. Tiksliau neeiliniai biznieriai, o giliau mąstantys.
Paskutiniu metu mane visi kolegos marketologai bubino ir kvietė į šį klubą. Tiek daug pakvietimų gavau, kad susidomėjau.
Tiesa, reikia pasakyti kaip tikri marketologai kviečia savo kolegas. Pasisveikina skype raštu. Paklausia ar neužimtas, ar gali kalbėti per mikrofoną. Ir tik tuomet skambina ir kalbamės. (kalbėti per mikrofoną yra būtinas mandagumo elementas nes mūsų tikslas yra bendrauti). Paklausia kaip gyveni, kaip šeima, vaikai kaip mano katės, ar nesušalo, ar malkų turiu, ar neužpustė ir t.t. pasikalbam apie pasaulio ir savo šalies reikalus...kaip žmonės krizę išgyvena, pakeiksnojam valdžią....jis savo, o aš savo... (čia jei bendraujame su kitos šalies atstovu) ir tik tuomet, ir tai lyg tarp kitko, paklausia ar ką nors žinai apie tokią ar anokią kompaniją. Ir tik tuomet jei sutinki išklausyti informaciją jis mielai papasakoja apie kompaniją ar klubą ar dar kažką. Ir būtinai, pabrėžiu būtinai pasako rizikos laipsnį. Kiek rizikinga į šią kompaniją investuoti ir ar gali sau tai leisti.
Diletantai kalba priešingai....oi čia tokios babkės...ką tu greičiau registruokis...nebūk durnas.
Apie klubą Asteria aš negirdėjau nei vieno blogo atsiliepimo ir tai mane paskatino atkreipti dėmesį.
Apie klubą Asteria aš kalbu lyg tarp kitko. Aš labai noriu kalbėti apie tikrus šiandieninius lyderius ir jų nuostatas.
Sakysim Aleksas Janovskis verslininkas, kiek man žinoma, turintis Ukrainoj supermarketų kompleksą tipo mūsų Lietuviškos Maxsimos, gyvenantis Niujorke, sukūrė universitetą, kviečia gerus, originalius dėstytojus. Kam jis tai daro? Aš tai supratau taip.
O klubas Asteria yra toks pat požiūris, bet truputį kitas kelias. Aš nežinau ar 1600 dolerių į mėnesį dideli pinigai ir ar tokių pinigų reikia Lietuviui. Bet mano sponsorius, verslininkas laisvalaikiu tuo užsiima. Matyt nemaišo.
Kreipkitės kas norit, o jei supratot ir norit registruotis tuomet prašau.

Komentarų nėra: