Puslapiai

2011 m. sausio 17 d., pirmadienis

Kodėl tinkliniame marketinge mažai vyrų?

Įdomus klausimas.
Straipsnio autorius duoda labai paprastą atsakymą. Moterys pratusios daryti kasdieninius paprastus darbus: skalbti, daryti valgyti, prižiūrėti vaikus ir vyrą. O vyrai daro tik globalius dalykus: jie arba stato pasaulį, arba griauna. O MLM reikia daryti paprastus kasdieninius darbus.
Nors čia pas rusus. Pas mane šeimoje tai kaip ir priešingai. O kaip pas kitus?

4 komentarai:

Aurelija rašė...

Man tai kažkodėl neatrodo, kad MLM versle mažai vyrų:)
Bet jau man atrodo, kad MLM versle būtent vyrai ir daro globalius dalykus, t.y. vyrai daro verslą ir kuria didelius tinklus:)
O moterys dažniausiai daro smulkius darbelius daugiau gilinasi į produktus, jų sudėtį ir dažnai ties tuo ir užstringa...

Aurius rašė...

Ši informacija yra gauta iš rusų. Pas rusus moterys frontą laiko. O lietuvių vyrai vis tik yra geresni nei rusų.
Nu pripažinkit mielos moterys.

Anonimiškas rašė...

na pripažinkit Auriau, kad jei ne mūsų gilinimasis ir smulkūs darbeliai, tai ir vyrų globalūs planai užstrigtų, nes ten kur moterys užstringa, vyrai moterų pagalba išsikapsto :D
Na čia mano pastebėjimai :D

Aurius rašė...

Pripažįstu, bet čia tik tarp mūsų. O tarp vyrų aš geriau erelį pavaidinsiu. Kaip, deja ir dažnas kitas.
Nors šiaip jau praeitas etapas