Puslapiai

2011 m. vasario 10 d., ketvirtadienis

Apšilimas pas superbobas

Kai pabūni kelias savaites be interneto tai kažkiek pasimeti. Man savaitę reikėjo kol įeičiau į internetą. Bet kaip tai padaryti, kad rašyti savo blogą? Reikia apšilti forumuose. Apšilau. Pasisvečiavau pas super bobas.
Va taip aš apšilau.

Taip metos, taip būna. Žinau ir patyriau savo kaliu. Kiek kitaip yra tarp patyrusių, tikrų marketologų. Mes nusakome rizikos laipsnį kalbėdami apie nežinomas firmas. Tai pirma, o antra paprastai prieš stodami į nežinomą kompaniją maksimaliai susirenkame info: per internetą, per draugus ir t.t....per skype pereiname ir pasikalbame. T.y. bendraujame kaip verslininkai. Ir jokio pykčio. Net jei ir nepasisekė.
Kodėl? Kodėl rimti verslininkai užsiima namų verslu kaip hobiu? Todėl, kad supranta, kad kito masinio užsiėmimo ateity nelabai ir bus.
Todėl tai ką rašo Malibu yra visiškai nepriimtina ir niekas jau taip nebendrauja. Seniai nebendrauja, net ir Amway. Tai knyga skirta debilam ir parašė ją toks pat debilas. Paprasčiau kalbant tai labai žemas lygis.
Čia dar ne viskas. Kas pasakys, kas bus kai Lietuvai nutrauks paskolas. O kažkada jas nutrauks. Juk šiandien pensininkų išlaikyti mes nepajėgūs. Tuoj būsim nepajėgūs išlaikyti ir biudžetininkų. http://www.lrytas.lt/-12972277971295941289...-ir-pamokos.htm
Rimti ekonomistai pripažįsta, kad home biznis tai būtina ateitis. O mes esame tie pirmieji, kurie laužia ledus. Būna visko, klystame. Bet..
Ir dar. Aš jau seniai žadėjau parašyti padėką šitam forumui ir aktyvioms mano oponentėms: metosMetos, Malibu, buterflai ir kt (atsiprašau labai sudėtingi jūsų nikai, o aš rašau open ofise). Mergaitės ačiū jums, nes jūs esate mano tikrieji pagalbininkai. Jūs kviečiate man naujus narius. Nes šis forumas man duoda labai daug naujų narių. Kuo daugiau jūs mane pjaunat, tuo daugiau supermamų rašo man į pm, į blogą, į skype, skambina telefonu ir ateina į mano kompanijas, o tiksliau ateina pas mane. Velniai rautų, aš visiškai nesinaudoju Malibu instrukcijom, netgi .priešingai, žmonėm sakau, kad pagalvotų, o jie vis tiek eina.
Anekdotas. Kai kompanija Mona vie užblokavo kompiuterių IP iš tų šalių kurios nėra prisiregistravusios likau ant ledo. Laikinai nebuvau jokioje kompanijoj, nes man labai patiko mokslai ir universitetai kuriuos atradau 2010 metais: Alekso Janovskio Lyderių universitetas, Grigorijaus Kurlovo holistinio mąstymo mokyklą ir kitus mokslus internete. Man rašo žmonės ir nori ateiti į mano kompanijas. Vau, o aš jokioje kompanijoj nesu. Ką daryti? Staigiai perėjau per skype ir klausiu viso pasaulio marketologų: Rusija, Latvija, Kanada, Amerika, Lietuva, Ukraina ir kt. „ hebra pas mane žmonės eina, o aš dabar jokioje kompanijoj nesu...gal turit gerą patikimą kompaniją?“. Už penkių minučių gavau pasiūlymus. „ Auriau, tu ką nesi jokioje kompanijoj? Tu, tas kuris kuria Lietuvos Didžiąją Kunigaikštystę internete nesi jokioje kompanijoj? Auriau greitai pas mane su visa Kunigaikštyste.“
Mergaitės, pasaulis yra linksmas ir jame gyvena linksmi žmonės, o ir Dievas linksmas ir mėgsta pašposinti. Nes jis kalba: kas turi daug gyvenimo tam bus pridėta, o kas mažai...bus atimta ir tai kas turima. O iš kvailų Lietuvių Dievas tyčiojasi kaip tik gali: duoda jiems tokią valdžią kurios jie verti, padeda emigruoti, padeda žudytis ir žudyti, ir žaloti vieniems kitus, ir t.t. Superbobos nėra išimtis.
O dabar rimtai, visiškai rimtai. Žmonija eina evoliucijos keliu. XX amžius sukūrė ir išvystė gamybą iki robotų. Žmogui teks dirbti vis mažiau. Gyvenimas jį vers daugiau bendrauti. O tai reiškia susijungti ir mylėti kitą kaip save. Lietuviui tai sunku ir nesuprantama, nes jis nemyli savęs, o tai reiškia ir kito. O Dievas lietuviui yra visiškai nesuprantamas dalykas. Fraktalas didysis, lygus fraktalui mažajam. Ši frazė skirta tik suprantantiems. Pasaulis yra mūsų veidrodis. Jei mes sukčiaujam tai pasaulis ir aplinka yra sukčiautajai. Jei mes įžvelgiame gėrį tai pasaulis yra gėris ir evoliucija.
P.S. Kai 2010 metais balandžio mėn aš atėjau į Alekso Janovskio universitetą tai jis mums atrodė angelas. Bet kai 2010.06.16 į universitetą atėjo Grigorijus Kurlovas su savo holistinio mąstymo koncepsija, Alekso paskaitos nublanko. Vau, bet kaifas tame, kad Aleksas surinko hebrą geresnius ir protingesnius nei jis pats, ir jis nepabijo, netgi priešingai...jo tikslas rinkti į universitetą žmones geresnius nei jis pats. Čia man buvo gera pamoka.
Kurią aš išmokau ir šiandien renku žmones geresnius nei aš pats. O tokių prūdais. Jie geriau moka kalbas nei aš, geriau pažįsta kompiuterį, jie geriau suvokia produktus ir marketingo planą, o ir mane pamoko. Kaifas. Vau, ir net pajamas gauna didesnes nei aš.
Ir dar P.S. Prisiminiau alijošių. Kažkada su savo hebra prisipirkom degtinės ir užėjom pas draugą pas kurį žmona buvo išvažiavus. O užkandos tai nebuvo. Ant palangės stovėjo alijošius. Tai mes jį ir susipjaustėm kaip agurkėlį ir sukapojom. Būtume ir šaknis sukapoję, bet degtinė baigėsi...rytas atėjo. Gyvi iki šiol esme... Jo žmona iki šiol mums priekaištauja. Alijošiaus ant palangių daugiau atsirado. Supratinga moteris. Ir jai ir mums, kad užtektų.

Komentarų nėra: