Negaliu patikėti tuo, ką pamačiau (todėl negaliu nepasidalinti): tai video, kuriame pripažintas pasaulinio lygio socialinių tinklų ekspertas pripažįsta, kad socialiniai tinklai verslui nepadeda.
Čia galite peržiūrėti jo video (anglų kalba)
Bet šiame video yra atskleidžiama ir viena svarbi trūkstama grandis: socialiniai tinklai verslui nepadeda, nebent, jūs tai darote teisingai ir kuriate verslo santykius, o ne socialines draugystes..
Bloga žinia: N verslininkų pritraukia tūkstančius fanų, "draugų", tačiau tie draugai pinigų per daug nesuneša.
Gera žinia: socialinių tinklų ekspertas Don Crowther šiame video parodo kaip gi reikia bendrauti su savo fanais, kad tai atsispindėtų ne tik jų skaičiuje, bet ir augančiuose produktų/paslaugų pardavimuose.
Taip pat, šalia video, yra pateikta puiki dalomoji medžiaga - video seminaro santrauka PDF formatu, o taip pat - socialinių tinklų efektyvumo analizės forma.
Ši analizė padės jums įvertinti jūsų vykdomo darbo prie socialinių tinklų efektyvumą.
Gaukite video ir PDF čia (anglų kalba)
Labai tikiuosi, jog Jums bus įdomu ir naudinga!
Linkėjimai,
Martynas Šaikus
---------------------------------------------------------------------------------
Va tokį laišką gavau iš Lietuviško marketingo guru Martyno Šaiko.
Žemiau šio didžiojo internetinio marketingo guru dislokacijos vieta.
www.MarketingoGuru.lt
www.saikus.com
Reklamuoju aš Martyną Šaikų pilnu pajėgumu.
Patinka man šis vyrukas. Fainas bičas.
O patinka jis man todėl, kad reklamuoja tinklinio marketingo darbo metodus ir eina iš paskos. Ne taip...velkasi uodegoj. Taip jau geriau. Lietuviškiau, trečiai kartai nuo žagrės suprantamiau.
Viena tonacija aukščiau- truputį rimčiau...
Mane asmeniškai veža Martyno idėja, kad santykiai su klientu tai ne trumpalaikis nakties nuotykis, o ilgalaikiai vestuviniai santykiai. Nufirfinau aš šią jo idėją be jokios sąžinės graužaties....kaip savą, kaip man priklausančią. http://auriusd.blogspot.com/2011/04/mlm-tai-ne-trumpalaikis-meiles-nuotykis.html
O čia ne kas kita kaip rimto solidaus tinklinio marketingo aso darbo metodas.
Šiaip šis metodas labai ir labai panašus į patyrusio Donžuano stilių. Todėl mokantys kabinti priešingą lytį bet kokiame marketinge yra pageidautini.
Ir vėl ne taip pavariau. Mokantys kabinti mergas gali būti gerais marketologais, pardavimų vadybininkais. Nes jei aš būčiau marketingo dėstytojas tai praktinis mokėjimas kabinti priešingą lytį būtų privalomas egzamino klausimas. Nes tiek marketologas, tiek pardavimų vadybininkas neturi turėti jokių kompleksų.
Dar viena tonacija aukščiau. Bet jau rimčiau šiame straipsnyje ir šį vakarą nepatempsiu.
Socialiniai tinklai pardavimų reikaluose neužima pirmos, antros ir net trečios vietos pagal pardavimus ar pagal klientų pritraukimą. Socialiniai tinklai ne tam buvo sutverti. Socialiniai tinklai buvo ir yra sutverti bendravimui...jei ką. O, kad per socialinius tinklus hebra sugebėjo pasidaryti komercinius santykius tai ne visų nosiai. Nes tokių durnelių kurie socialiniuose tinkluose siūlo savo super puper kompaniją ar prekę niekas matyti nenori.
O vat jei ateitų į socialinius tinklus koks nors Šilanskas...nu tas anekdotų karalius ir suskeltų kelis anekdotus, o jei kas norėtų daugiau ir riebesnių tai turėtų pas jį pirkti super puper produktą....ir pirktų ir ateitų ir su malonumu ir nusispjaut jei ir nelabai reikalingas produktas....Bendravimas....va kas žmonėms svarbiausia.
Šiaip aš truputį perdėjau, bet manau, kad kam reikėjo tas suprato pagrindinę mintį.
Reziume...rimtai. Socialiniai tinklai veikia tik tuomet kai jų dalyvis dalyvauja pastoviai (rekomenduojama marketologam į parą skirti 20-30 min.), atsako į komentarus (protingai, patraukliai, grakščiai ir linksmai). Ir va tuomet kai jo komentarai ar kitokia veikla sudomina kitus, tuomet anie nueina pas jį į profilį ( kuris, savaime suprantama profesionaliai padarytas) ir pasidomi kuo anas gyvena...ir užeina į svečius (tinklapį, blogą). Trafikas kyla.... pirmas socialinių tinklų uždavinys ir brendas nesmunka.
O dabar tikrai rimtai. Mes prekių (daiktų) prisigaminom tiek, kad vėl sugrįžtume prie tarpusavio santykių ir gražaus bendravimo.
Kaip tai atrodo praktiškai? Labai paprastai. Koks nors tinklinio marketingo durnelis siūlo patį geriausią produktą ir pačią geriausią kompaniją. Nu ir kas tegul siūlo.
O kitas pasakoja labai įdomius ir naudingus dalykus. Jo norisi klausytis ir norisi gauti patarimą, pamokymą. Ir gauni. Mėnesį, du bendrauji, o kokioj jis kompanijoj ir kuo užsiima taip ir nežinai. O bendravimo lauki. Nu...kaip su nuotaka lauki susitikimo. (dar nepamiršau). Kol neiškenti ir pats paklausi. Fu matka baska. Pasirodo ir produktą žinai ir kompaniją žinai, ir buvai susidūręs, ir gal net įstojęs. Ir perki, ir įstoji, ir viskas kaip turi būti, ir esi patenkintas, nes tavo reikalai pajuda ir šioje kompanijoje ir kitose.
PRIDEDAMOJI VERTĖ ŠIANDIEN YRA NE PREKĖS KAINA, O ŽINIOS KURIAS GAUNI IŠ PARDAVĖJO.
Todėl marketingo guru asui socialiniai tinklai neveikia, o mums veikia.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą