Puslapiai

2011 m. lapkričio 8 d., antradienis

26 prieštaravimai tinkliniame marketinge (pirmieji 13) (II dalis)



13 dažniausiai pasitaikančių prieštaravimų

Prieštaravimai turintys paslėptą klausimą.
1. Aš neturiu tam laiko, man pinigai reikalingi dabar.
Paslėptas klausimas: Ar yra prasmė užsiimti tokiu verslu kai aš neturiu laisvo laiko.
Atsakymas. Būtent jums ir prasmė užsiimti šiuo verslu. Juk šis verslas neriboja laiko. Čia nėra laiko limito. Galima užsiimti dvi valandas per dieną, galima 10 val. yra nustatyta, kad norint tapti profesionalu reikalinga apie1000 val. o tai galima pasiekti per 100 dienų kasdien dirbant po 10 val. arba 500 dienų skiriant tam 2 val. į dieną. Svarbu kaip jūs paskirstote savo laiką. Turtingas žmogus skiriasi nuo neturtino tuo, kad turtingas valdo savo laiką.
2. Mano pažįstami yra neturtingi žmonės. Jie negalės įpirkti MLM produkcijos.
p.k. Ar yra prasmės man užsiimti tinkliniu marketingu jei mano pažįstami yra neturtingi?

Būtent dėl to, kad jūsų draugai yra neturtingi ir reikia užsiimti MLM nes tai verslas su min. investicijomis. O kalbant apie MLM-2 kai dirbama su šalta rinka ši problema iš vis neegzistuoja.

3. Mano pažįstami visi turtingi ir jie neužsiims tokiu verslu.
p.k. Ar yra tikslas užsiimti tokiu verslu kai visi draugai turtingi.
Iš tikro būtent turtingi ir supranta šį verslą. Ir kuo turtingesni tuo geriau supranta nes jie moka daryti pinigus ir nepraleidžia progos.


4. Aš nemoku pardavinėti.
p.k. Ar reikia turėti įpatingų sugebėjimų šiam verslui?
Ypatingi gebėjimai šiam verslui nereikalingi, bet reikalingas noras. Kai pažiūrim gerą filmą mes dalinamės informacija.
5. Čia reikia turėti daug pažįstamų žmonių.
p.k. Ar yra prasmė užsiimti šiuo verslu jei pas mane mažai pažįstamų žmonių?
Paprastai toks klausimas yra labai abstraktus. Nes surasti 100 žmonių šiandien gali kiekvienas gan lengvai. Mobilaus tel. užrašų knygutę pasižiūrėkit ir rasit užmirštus abonentus ir t.t. O kur dar aplinka, kaimynai ir t.t.t O MLM-2 kaip tik moko dirbti su šalta rinka.
6. Čia reikia mokėti gražiai kalbėti.
p.k. Ar yra prasmė užsiimti šiuo verslu jei aš nemoku gražiai kalbėti?
Mūsų versle svarbu ne mokėjimas gražiai kalbėti, o žinios, informacija ir mokėti ją perteikti. Kai kada tai ko reikia nesakyti, geriau nesakyti. Kiekvienam savas laikas.
Bet dažnai tą darbą ypač pradžioje padaro sponsorius. O paprastai gražus kalbėjimas tiesiogiai proporcingas gaunamiems pinigams.
7. Čia reikia pasitikėti savimi.
p.k. Ar galiu aš pasiekti gerų rezultatų jei esu kuklus ir nepasitikintis.
Prisiminkim ar visi iškart sėdom ant dviračio ar prie mašinos vairo. Juk pradžioj mokėmės. Mes visko mokomės. Tik kai ką jau mokam ir užmiršom, kad kažkada mokėmės. Pasitikėjimas auga kartu su pinigais.
8. Čia reikia būti bendraujančiu ir komunikabiliu.
p.k. Ar galiu pasiekti rezultatų jei esu užsidaręs ir nebendraujantis.
Labai panašus atsakymas kaip ir prieš tai. Kai pagauna procesas, emociškai pasikrauni atsiranda ir bendravimas ir komunikabilumas.
9. Tai piramidė.
p..k. Ar nėra šis verslas nelegalus, neteisėtas, apgaulė.
Tai labai populiarus kaltinimas. Reikia pripažinti, kad šis klausimas turi prasmę. Kartais nėra lengva atskirti piramidę nuo rimtos kampanijos. Ponti piramidė-girdėtas dalykas. Jei yra produktas ir tu jį gavai tai jau ne piramidė. Produktas gali materialus (kvepalai, maistas, vitaminai...gali būti domenas, hostingas, autoresponderis ir t.t.).
Piramidės požymiai
1. produkto nebuvimas
2. produktas kaip ir yra, bet jis niekam nereikalingas.
3.kai išmokami pinigai seniems nariams pakvietus naujus.
4. dažnai būna tik viena įmoka ir nėra mėnesinių įmokų.
5. neaiškūs finansiniai judėjimai-mechanizmai.
6. dažnai naudoja matricas, jas dalina. Paprastai tokių shemų nenaudoja normalios MLM kompanijos.
7. kompanijos organizatorių anonimiškumas.
8. kaip taisyklė tokios kompanijos būna registruotos laisvose ekonominėse zonose nes normaliose šalyse yra gan griežti reikalavimai.
10. Čia lohotronas.
p.k. Labai panašus į ankstesnį ir klausiama ar nėra tai piramidė ar kitokia apgaulė. Šis išsireiškimas daugiau agresyvesnis.
11. Mano kaimynė tuo užsiėmė ir jai niekas nesigavo.
p.k. Kodėl kai kuriems nesigauna ką nors pasiekti tinkliniame marketinge? Jei jiems nepasiseka tai ir man gali nepasisekti.
Yra trys būtini komponentai, kad pasiekti sėkmę.
1. didelis noras. Ir dažniausiai tai būna spyris į užpakalį.
2. atvirumas naujoms žinioms- norėjimas mokytis
3. pasiruošimas veikti.
12. Kodėl laikraščiuose rašo tinklinio marketingo nesiūlyti?
p.k. Kodėl kai kas tai bijo tinklinio marketingo?
Labai dažnai tinklininkai nekvalifikuotai siūlo tiems kas ieško darbo...meluoja, žada aukso kalnus ir t.t.
Nors būna ir taip, kad žmogus jau yra tinkliniame marketinge, o ieško laikino darbo kol įsivažiuos.
13. Čia reikia kabinėtis prie žmonių.
p.k. Ar galima užsiimti šiuo verslu neprarandant autoriteto.
Būtent taip ir reikia....neprarandant autoriteto ir nereikia įkalbinėti Reikalas labai paprastas mes duodame informaciją ir pasakom apie naudą kurią jie gali gauti naudodamiesi ta ar kita preke ir t.t.

http://inmedia24.com/audio/priestaravimas2 audio įrašas

2 komentarai:

Evelina rašė...

Yra paprasta tiesa : kas NORI - mato galimybes, kas NEnori - kliūtis. Prieštarautojai iš antrųjų :) Tie, kas neturi nusistatymo, ne prieštarauja, bet domisi. Žinoma, klausimai tie patys, bet motyvacija jau kita.

Aurius rašė...

Iš tikro tai nėra taip viskas paprasta. paslėptas klausimas egzistuoja.