Puslapiai

2011 m. lapkričio 28 d., pirmadienis

Kaip kurti aristokratinį verslą?



Trumpas aristokrato apibūdinimas ir kuo jis skiriasi nuo buržujaus, bei žmogaus besivadovaujančio religiniais principais.

Religiniais principais besivadovaujantis žmogus tiki Biblija ir pažodžiui tiki kas joje parašyta. O joje parašyta, kad Dievas sukūrė dangų, žemę, vandenis, augalus, gyvūnus ir, galiausiai žmogų. Jei žmogus nori būti laimingas tai jis turi paklusti Dievo taisyklėms.

Buržujus vadovaujasi Darvino evoliucijos teorija kurioje žmogus taip pat yra paskutinis šios žemės elementas. Žmogus atėjo į šią žemę kovoti.

Kas bendro tarp šių, iš pirmo žvilgsnio, viena kitai prieštaraujančioms pasaulėžiūroms?

O bendra yra tai, kad žmogus yra įmestas į šį, jam visiškai svetimą, pasaulį, kuriame jis gali arba paklusti, arba kovoti.

Aristokratinis požiūris iš esmės yra skirtingas. Aristokratas yra šios žemės ir šio gyvenimo šeimininkas. Jis rūpinasi savo gyvenimu ir savo aplinka. O jo aplinka yra visa kas jį supa ir jam skirta: tauta, žemė kurioje jis gyvena (kaimas, miestas, tundra ar dykuma ir t.t.) ir aplinkiniai žmonės kurie jį supa ir su kuriais gyvenimas leidžia jam susitikti.

Nevarginsiu skaitytojų gilesniais teoriniais samprotavimais o pereisiu iš kart prie praktinių dalykų.

Sakysim šiandieninis aristokratas yra privačios parduotuvės savininkas, kurioje dirba kelios pardavėjos. Šioje parduotuvėje perka keli šimtai pastovių klientų, paprastai gyvenančių netoliese.

Kaip elgiasi parduotuvės savininkas jei yra buržujus, manau,kad visi žino. Buržujus stengsis iš visko išgauti kuo daugiau pelno: iki maksimumo kelti kainas ir mažinti pardavėjoms atlyginimus, per klijuoti etiketes prekių kurių galiojimo laikas eina į pabaigą ir t.t.

Buržujus kovos visomis įmanomomis ir neįmanomomis priemonėmis. Jo priemonės tai gudrumas, suktumas. Kitaip sakant visi gyvuliški elementai jam, kaip svetimam šiam pasauliui, yra neatskiriama jo gyvenimo dalis.

Dievobaimingas savininkas elgsis maksimaliai sąžiningai, bet pasyviai, nes jis taip pat nėra šio pasaulio šeimininkas.

O kaip elgsis tikras aristokratas turintis tokią parduotuvę ir klientų ratą? Kaip ir sakiau jis yra savo gyvenimo, o tai reiškia savo parduotuvės, klientų ir darbuotojų šeimininkas ir visais rūpinsis.

XXI amžius tikriems aristokratams-verslininkams sudaro idealias sąlygas.

Ką reiškia rūpintis klientais? O tai reiškia, kad reikia žinoti jų poreikius ir žinoti ko jie pageidauja: kokiais prekes jie pastoviai pirktų šioje parduotuvėje. Kitaip sakant reikia rinkti duomenį bazę apie savo gyvenimą. (Paskutinis terminas gal kai kam atrodo keistas, bet aš naudoju aristokratinę terminologiją). Nes jūsų aplinka: šiuo atveju jūsų klientai yra jūsų gyvenimas. Pabandykit paneigti.

O šiandien kiekvienas klientas turi mobilų telefoną, o kas antras turi kompiuterį ir internetą ( o tai reiškia, kad turi email). O žinant klientų poreikius, turint duomenų bazę kurioje yra visi pageidavimai galima lengvai ir grakščiai informuoti, kad mūsų parduotuvė turi jūsų pageidaujamas prekes: mėsėdžiam- nuostabi dešra, vegetarmas-geras rokiškio sūris, žaliavalgiams-geri lietuviški obuoliai, o bambliui penkių metukų kuris turi mobilų, bet dar nemoka skaityti-balso žinutė, kad gavome jūsų mėgstamų saldainių ar ledų, o artimiausio kiemo girtuokliui, kad gavome jūsų nuostabų-pigų vaisiuką. O jei kokios nors prekės galiojimo laikas eina į pabaigą, tai atitinkamai išsiunčiam klientams žinutes, kad daroma nuolaida ir galite nusipirkti jei, žinoma, pageidaujate. Manau, kad pagavote kampą kur aš suku? Savaime suprantama, kad yra ir daug daugiau niuansų ką galima daryti ir kaip pritraukti klientus, net tolimesnius klientus, naudojant šiuolaikines ryšio ir internetines priemones. O ir svarbiausia-didinti apyvartą, o tai reiškia didinti pelną, kas tolygu-kurti savo gyvenimą.

Taigi, esmę kaip ir išdėsčiau, o kokias priemones reikia naudoti, kad įgyvendinti tokią idėją? O kas šiandien geriausiai yra susipažinęs su tokiomis priemonėmis?

4 komentarai:

Vaidotas rašė...

Viskas pakankamai tikslu.
Tačiau dažniausiai kažkam siūlydamas išbandyti parduotuvę, susilaukiu griežto nusistatymo - bijomasi piramidžių, apgaulės ir t.t. Labai sunku būna aiškinti, kuo apsipirkimas Family-oriented parduotuvėje yra geras. O gal pažįstamiems visai neverta siūlyt?

Rolanda rašė...

Aš manau, kad siūlant ir siūlyti reikia mąstant apie TAI su kuo kalbi ir akcentuoti tuos pliusus kurie tam žmogui svarbūs. Vyresnio amžiaus žmonėms - nemokamas pristatymas į namus (nereikės tasyti maišų), tas pats tinka ir gyvenantiems kaimo vietovėse. Žinau kelias gyvenvietes, kur tik viena parduotuvė ir kainos ten oi kokios nemažos - tavo reikalas pirk/nepirk. O tiems kas nebijo MLM galima ir apie platesnes galimybes pasakoti.

Aurius rašė...

Ok, ačiū užkomentarus.
Į TM sistemą ateina dviejų rūšių žmonės.O TIKSLIAU TRIJŲ RŪŠIŲ ŽMONĖS ATEINA Į TM.
1. juos domina tik produktas ir nieko dauiau
2 juos domina tik uždarbis...produktas gali vissiškai nedominti.
3 Juos domina ir tas ir tas.

O su pažįstamais yra auksinė taisyklė kaip reikia kalbįti.

pateikiu maždaug tokį variantą.

Klausyk kaip tu manai, ar faina parduotuvė kuri pristato produktus į bet kurią Lietuvos vietą tik už 5 litus, o jei perki už 105 tai pristatymas nemokamas. O produktai tokie pat kaip Maksimoj. Kaip tu manai ar verta naudotis tokia parduotuve.

pabandykit kalbėti taip ir praneškit rezultatus

Anonymous rašė...

Norėčiau labai padėkoti „LAPO MICRO FINANCE“, kuri man suteikė paskolą sergančio vaiko gydymui. Labai džiaugiuosi, kad šiandien sutikau LAPO, jei reikia skubios paskolos, susisiekite su jais el. Paštu: lapofunding960@gmail.com
„Whatsapp“ +447883183014