Trumpas
aristokrato apibūdinimas ir kuo jis skiriasi nuo buržujaus, bei
žmogaus besivadovaujančio religiniais principais.
Religiniais
principais besivadovaujantis žmogus tiki Biblija ir pažodžiui tiki
kas joje parašyta. O joje parašyta, kad Dievas sukūrė dangų,
žemę, vandenis, augalus, gyvūnus ir, galiausiai žmogų. Jei
žmogus nori būti laimingas tai jis turi paklusti Dievo taisyklėms.
Buržujus
vadovaujasi Darvino evoliucijos teorija kurioje žmogus taip pat yra
paskutinis šios žemės elementas. Žmogus atėjo į šią žemę
kovoti.
Kas
bendro tarp šių, iš pirmo žvilgsnio, viena kitai
prieštaraujančioms pasaulėžiūroms?
O
bendra yra tai, kad žmogus yra įmestas į šį, jam visiškai
svetimą, pasaulį, kuriame jis gali arba paklusti, arba kovoti.
Aristokratinis
požiūris iš esmės yra skirtingas. Aristokratas yra šios žemės
ir šio gyvenimo šeimininkas. Jis rūpinasi savo gyvenimu ir savo
aplinka. O jo aplinka yra visa kas jį supa ir jam skirta: tauta,
žemė kurioje jis gyvena (kaimas, miestas, tundra ar dykuma ir t.t.)
ir aplinkiniai žmonės kurie jį supa ir su kuriais gyvenimas
leidžia jam susitikti.
Nevarginsiu
skaitytojų gilesniais teoriniais samprotavimais o pereisiu iš kart
prie praktinių dalykų.
Sakysim
šiandieninis aristokratas yra privačios parduotuvės savininkas,
kurioje dirba kelios pardavėjos. Šioje parduotuvėje perka keli
šimtai pastovių klientų, paprastai gyvenančių netoliese.
Kaip
elgiasi parduotuvės savininkas jei yra buržujus, manau,kad visi
žino. Buržujus stengsis iš visko išgauti kuo daugiau pelno: iki
maksimumo kelti kainas ir mažinti pardavėjoms atlyginimus, per
klijuoti etiketes prekių kurių galiojimo laikas eina į pabaigą ir
t.t.
Buržujus
kovos visomis įmanomomis ir neįmanomomis priemonėmis. Jo priemonės
tai gudrumas, suktumas. Kitaip sakant visi gyvuliški elementai jam,
kaip svetimam šiam pasauliui, yra neatskiriama jo gyvenimo dalis.
Dievobaimingas
savininkas elgsis maksimaliai sąžiningai, bet pasyviai, nes jis
taip pat nėra šio pasaulio šeimininkas.
O
kaip elgsis tikras aristokratas turintis tokią parduotuvę ir
klientų ratą? Kaip ir sakiau jis yra savo gyvenimo, o tai reiškia
savo parduotuvės, klientų ir darbuotojų šeimininkas ir visais
rūpinsis.
XXI
amžius tikriems aristokratams-verslininkams sudaro idealias sąlygas.
Ką
reiškia rūpintis klientais? O tai reiškia, kad reikia žinoti jų
poreikius ir žinoti ko jie pageidauja: kokiais prekes jie pastoviai
pirktų šioje parduotuvėje. Kitaip sakant reikia rinkti duomenį
bazę apie savo gyvenimą. (Paskutinis terminas gal kai kam atrodo
keistas, bet aš naudoju aristokratinę terminologiją). Nes jūsų
aplinka: šiuo atveju jūsų klientai yra jūsų gyvenimas.
Pabandykit paneigti.
O
šiandien kiekvienas klientas turi mobilų telefoną, o kas antras
turi kompiuterį ir internetą ( o tai reiškia, kad turi email). O
žinant klientų poreikius, turint duomenų bazę kurioje yra visi
pageidavimai galima lengvai ir grakščiai informuoti, kad mūsų
parduotuvė turi jūsų pageidaujamas prekes: mėsėdžiam- nuostabi
dešra, vegetarmas-geras rokiškio sūris, žaliavalgiams-geri
lietuviški obuoliai, o bambliui penkių metukų kuris turi mobilų,
bet dar nemoka skaityti-balso žinutė, kad gavome jūsų mėgstamų
saldainių ar ledų, o artimiausio kiemo girtuokliui, kad gavome jūsų
nuostabų-pigų vaisiuką. O jei kokios nors prekės galiojimo laikas
eina į pabaigą, tai atitinkamai išsiunčiam klientams žinutes,
kad daroma nuolaida ir galite nusipirkti jei, žinoma, pageidaujate.
Manau, kad pagavote kampą kur aš suku? Savaime suprantama, kad yra
ir daug daugiau niuansų ką galima daryti ir kaip pritraukti
klientus, net tolimesnius klientus, naudojant šiuolaikines ryšio ir
internetines priemones. O ir svarbiausia-didinti apyvartą, o tai
reiškia didinti pelną, kas tolygu-kurti savo gyvenimą.
Taigi,
esmę kaip ir išdėsčiau, o kokias priemones reikia naudoti, kad
įgyvendinti tokią idėją? O kas šiandien geriausiai yra
susipažinęs su tokiomis priemonėmis?
4 komentarai:
Viskas pakankamai tikslu.
Tačiau dažniausiai kažkam siūlydamas išbandyti parduotuvę, susilaukiu griežto nusistatymo - bijomasi piramidžių, apgaulės ir t.t. Labai sunku būna aiškinti, kuo apsipirkimas Family-oriented parduotuvėje yra geras. O gal pažįstamiems visai neverta siūlyt?
Aš manau, kad siūlant ir siūlyti reikia mąstant apie TAI su kuo kalbi ir akcentuoti tuos pliusus kurie tam žmogui svarbūs. Vyresnio amžiaus žmonėms - nemokamas pristatymas į namus (nereikės tasyti maišų), tas pats tinka ir gyvenantiems kaimo vietovėse. Žinau kelias gyvenvietes, kur tik viena parduotuvė ir kainos ten oi kokios nemažos - tavo reikalas pirk/nepirk. O tiems kas nebijo MLM galima ir apie platesnes galimybes pasakoti.
Ok, ačiū užkomentarus.
Į TM sistemą ateina dviejų rūšių žmonės.O TIKSLIAU TRIJŲ RŪŠIŲ ŽMONĖS ATEINA Į TM.
1. juos domina tik produktas ir nieko dauiau
2 juos domina tik uždarbis...produktas gali vissiškai nedominti.
3 Juos domina ir tas ir tas.
O su pažįstamais yra auksinė taisyklė kaip reikia kalbįti.
pateikiu maždaug tokį variantą.
Klausyk kaip tu manai, ar faina parduotuvė kuri pristato produktus į bet kurią Lietuvos vietą tik už 5 litus, o jei perki už 105 tai pristatymas nemokamas. O produktai tokie pat kaip Maksimoj. Kaip tu manai ar verta naudotis tokia parduotuve.
pabandykit kalbėti taip ir praneškit rezultatus
Norėčiau labai padėkoti „LAPO MICRO FINANCE“, kuri man suteikė paskolą sergančio vaiko gydymui. Labai džiaugiuosi, kad šiandien sutikau LAPO, jei reikia skubios paskolos, susisiekite su jais el. Paštu: lapofunding960@gmail.com
„Whatsapp“ +447883183014
Rašyti komentarą