Puslapiai

2011 m. gruodžio 3 d., šeštadienis

Kaip aš vertinu vyriausybės idėją padidinti PVM 2%?



Rašiau naktį, tad primaliau visko. Ryte išėmiau. O šiandien galvoju, kad aš, vis tik esu blogeris, o blogas yra dienoraštis, mano personalinis dienoraštis kuriame ne viskas gali būti tvarkinga ir tikslu. Tegul lieka kaip yra. Šiaip aš pripažįstu Rokiškio blogerio manifestą.





Teigiamai. Galėčiau nieko nerašyti, bet būčiau nesuprastas.

Tai kas turi sužlugti tegul žlunga kuo greičiau. Kuo greičiau sužlugs sena, tuo greičiau statysime naują. Jokių sentimentų.

Vyriausybę galima suprasti. Ją pjauna biudžeto deficitas. O iš biudžeto maitinasi visa krūva giminių (nereikalingų biudžetininkų) ir dar maitinasi visa krūva bedarbių (didesnė dalis bedarbių dirba nelegaliai). Šį sąrašą galima būtų tęsti, bet aš neturiu nei laiko, nei noro gilintis į tai. Didesnė dalis biudžetinių įstaigų yra visiškai neefektyvios. Netgi priešingai, jos yra peilis po kaklu tiek valstybei, tiek žmonėms. Valstybei-nes reikia juos maitinti, o žmonėms-nes reikia duoti kyšius.

Šiek tiek nukrypsiu į šoną. Esu choleriškas. Ši Dievo dovana man labai praverčia valdiškose įstaigose. Nes kai tik pamatau, kad jie pradeda simuliuoti, pasiuntu ir tiesiai šviesiai išrėžiu, kad privalai dirbti ir spręsti mano problemą. Paprastai žodžio tokiu atveju kišenėje neieškau, balsą padidinu keliais decibelais ir šiai publikai belieka tik viena... kuo greičiau mane aptarnaut ir atsikratyt.
Rašau dėl to, kad šiandien ir buvo toks atvejis. Vienoje įstaigoje aš sprendžiau savo problemą. Priėjau prie langelio ir išsakiau. Darbuotoja mano problemos neišsprendė ir pareiškė,kad neįmanoma. Aš jai pasakiau,kad problema yra išsprendžiama ir pati matyt nesi kvalifikuota. Ir išėjau. Išėjau nes už trijų minučių turėjau susitikimą. Susitikimas įvyko ir dar nutariau pavalgyti kavinėj. Išeinu iš kavinės, susitinku gatvėje tą darbuotoją. Persimetėm žvilgsniais. Tas darbuotojas nuleido akis. Ok. Pagalvojau, kad pats laikas sugrįžti. Priėjau prie kito langelio ir nespėjau pateikti problemos, kai darbuotojas iš kito langelio iškart pasakė savo kolegai kaip reikia spręsti mano problemą.

Pagavot kampą? Dabar aš bandysiu atkurti kas vyko po to kai aš išėjau. Tas darbuotojas turėjo susinervinti. Gal net susinervino iki tokio lygio, kad pasiskundė kolegoms ir negalėjo toliau dirbti. O kolegos, savaime suprantama, persimetė žodžiais kaip galima spręsti mano problemą ir leido jam pailsėt.

Stop. Stop. Apie ką aš čia rašau? Koks mano temos pavadinimas? ...padidinti 2% PVM...
Geras. O aš nukrypau į savo problemas. Kažkaip reikia išsisukti iš šios padėties? Aš tuoj suvesiu galus.

Šiaip aš esu kaimietis su sveiku kaimišku mąstymu. Mano vaikystė buvo sunki. Aš pas senelį nukneckindavau Rygos mopedą, kuris retai kada užsivesdavo ir pusę vaikystės praleidau jį stumdydamas. O kitą pusę savo sunkios vaikystės krėsdavau visokias baikas. Gauti į kuprą su šluota nuo senelės buvo kasdienybė- būtina dienos norma. Kadangi gyvenau Suvalkijos lygumose ir didesnių vandens telkinių, išskyrus prūdą nebuvo, tai prūdo galimybes išnaudodavau kaip tik buvo galima. Seneliams nematant nufirfindavau tokią didelę baliją iš cinkuotos skardos, pasidarydavau irklus ir mokiausi irkluoti.

Ar pastebėjot, kad kai įneši chaosą į prūdą tai visi gyviai ( varlės -karalienės yra prūdo pogrindinės gyventojos) užtyla. Pastebėjot? O ar pastebėjot, kad tekančiame vandenyje varlių beveik nebūna?

Tai va. Lietuvos biudžetinės įstaigos yra smirdinti kūdra. Smirdinčioj kūdroj gyvena atitinkami gyviai kurie nemėgsta tekančio vandens. Nemėgsta gyvo gyvenimo.

Perskaičiau ką parašiau ir man liūdna pasidarė. Verkti norisi. Nejaugi mano visas gyvenimas tai tik stumdymas to kas nenori dirbti ir bandymas įvesti gyvenimą į smirdinčią kūdrą?

Ok. Palikim tuos eilinius mano lyrinius nukrypimus ir pakalbėkim rimčiau.
Vyriausybės sprendimas didinti PVM 2% yra pataikavimas smirdinčios kūdros gyventojams. Normalūs, sveiki žmonės, jau seniai paliko šią kūdrą ir emigravo.
Sprendimas yra tik vienas-iškasti kanalą į upę ir išplauti šią kūdrą vadinamą LIETUVA. Jei to nepadarysim tai normaliomis žuvimis netapsim, o tik karosais, kurie gali gyventi dumble.

O kodėl aš vertinu šį sprendimą teigiamai? O todėl, kad jei mes kaip tauta turime gyvybės syvų tai arba ištaškysime šią kūdrą, arba tikrai padarysime kanalą.
O tai reiškia, kad verslininkai turės kažką rimto priimti. Pats laikas įvesti geras lydekas į šią kūdrą ir pagainioti smirdinčius karosus.

Realiai mano prognozės yra sekančios. Dalis verslininkų ateis pas mus ir užsiims tarptautiniu, internetiniu tinkliniu marketingu. O 21 amžiuje tai ir yra būtent ta gyvenimo upė. Ir vargas tiems kas to nesupranta.

1 komentaras:

Evelina rašė...

Super, didžia dalimi sutinku. Hm, PVM padidinimas.. Gerbiu mūsų ministrę I.Šimonytę už jos nemigos naktis, ir dar už tai, kad neserga populizmo bacila. Bet manau, kad renkamasi lengviausią kelią biudžetui ramstyti. Tykšt procentuką, ir viskas lengvai persiskaičiuoja, o tauta buk tai ir nepajus. Deja, pajus dar ir kaip, nes prasidės eilinė grandininė reakcija. Karosus, rūpūžiokus ir pūgžlius reikia vaikyti iš kitos pusės... Prie anos pusės jie jau adaptavosi :)