Puslapiai

2011 m. gruodžio 30 d., penktadienis

Ačiū Čekuoliui.

Nuoširdus AČIŪ Čekuoliui už surinktą informaciją. http://auriusd.blogspot.com/2011/12/prekarijai.html

Prisipažinsiu, kad senokai ruošiausi apibendrinti trijų metų tiek ekonominę, tiek savo asmeninę situaciją, bet kažkaip nebuvo už ko kabintis. Mano, kaip ir daugelio marketologų žinios apie kitų šalių pragyvenimo lygį, apie šalių ekonominę situaciją yra gaunamos tiesiogiai iš draugų tose šalyse gyvenančių. Čekuolis pateikė rimtus duomenis apie realią situaciją. Bet čia dar ne viskas. Čekuolis pateikė vykstančias tendencijas. Manęs ir mano kolegų šios žinios nestebino, nes mėgstantys bendrauti marketologai, kaip ir aš, žino realią situaciją iš pirmūjų lūpų.

Kodėl tyli tiek Lietuvos, tiek pasaulio ekonomistai? Kodėl tyli partijos, vyriausybės? Ar tikrai nėra sprendimo? Yra. Visi mąstantys žmonės žino ką reikia daryti. Visi mąstantys žmonės supranta, kad didinti gamybos jau nereikia. Priešingai. Gamybos apimtis reikia mažinti. Mąstantys žmonės žino, kad yra tik du keliai.
1.Karas.
2.Dalintis pelnu su kitais.

Jei nenorim neramumų ir karo, tai reikia dalintis pelnu. Taškas.
Krizė iš tikro tęsiasi jau kiek daugiau nei 30 metų. Bet pastaruosius tris dešimtmečius ekonomistai ir vyriausybės žaidė makroekonominius žaidimus-dalino kreditus. Prisižaidė.

Bet nevertinkim kritiškai. Gal būt to reikėjo. Reikėjo,kad žmonija kai ką suprastų. Teigiama yra tai, kad per pastaruosius tris dešimtmečius pasaulis pasikeitė: ženkliai padaugėjo namų, automobilių, kelių tinklas išsiplėtė ir t.t.

Čekuolis pateikė išsamią informaciją, o pačiam gale jo užklausė apie Kiosaki. Man patiko.

Kiosaki yra laikomas TM ir MLM dievu. Daugelio mano kolegų šis žmogus yra garbinamas...Ai... Dievas antroj vietoj po Kiosaki.

Asmeniškai aš ne visai sutinku su Kiosaki teorija, bet, reikia pripažinti, kad racijos pas jį yra. Bet ne viskas.

Bet, kadangi jaunimas ėmęs iš Čekuolio interviu paklausė apie Kiosaki, tai reiškia, kad jis mąsto teigiama kryptimi ir, greičiausiai žino kas yra TM.

Taigi, norint nedidinti skirtumo tarp skurdo ir turto reikia dalintis pelnu. Tai galima padaryti apmokestinat turtą. Bet čia yra valstybinių institucijų prerogatyva. O kaip žinia, šios institucijos yra inertiškos. Žmogui reikia gyventi čia ir dabar.

Kitas kelias kai įmonė pati dalinasi pelnu su savo darbuotojais. Tokių įmonių yra ir Lietuvoje. ( Apie vieną iš tokių įmonių artimiausiu metu pateiksiu straipsnį). Tokios įmonės šiandien, krizės metu, netgi plečiasi.

Kokią vietą dalinantis pelnu aš skiriu TM, MLM kompanijoms?

Iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad MLM kompanijos daugiausia pelno atiduoda į tinklą. Bet tai nėra visiška tiesa. Daugelis jų, deja užsikelia kainas, o ir marketingo planai turi nemažai paslėptų povandeninių akmenų. Tiesa, atsiranda kompanijų kurios atiduoda daugiau tinklui ir neturi paslėptų povandeninių akmenų, bet jos tik atsiranda. Realizuojančios materialius produktus kompanijos turi sunkumų pristatydamos ir registruodamos šiuos produktus konkrečioje šalyje. O tai kaštai ir nemaži.
Geresnė padėtis yra tų tarptautinių kompanijų kurios realizuoja informacinius produktus. Dažnai šie produktai būna pigesni nei vietinių kompanijų.

Bet, kaip ten bebūtų, tinklinės kompanijos daugiau dalinasi pelnu nei linijinės. Ateityje bus priverstos dalintis dar daugiau.
Taigi, ačiū Čekuoliui. Einame į priekį.

3 komentarai:

Kjerstin Lis rašė...

VISAS SKAITYKITE ŠIĄ TESTAMONĄ, KAIP GAUTI MANO PASKOLĄ IŠ TEISĖS IR PATIKĖTOS PASKOLOS ĮMONĖS. Mano vardas Kjerstin Lis, aš ieškojau paskolos savo skoloms padengti, visi, kuriuos sutikau, sukčiaujo ir pasiėmė pinigus, kol galiausiai sutikau poną Benjaminą. Breilis Lee Jis man suteikė 450 000,00 R paskolą. Jis padėjo ir kitiems mano kolegoms. Aš kalbu kaip laimingiausias žmogus visame plačiame pasaulyje šiandien ir pasakiau sau, kad bet kuris skolintojas, kuris gelbsti mano šeimą nuo mūsų blogos padėties, pasakysiu vardą visam plačiajam pasauliui ir aš su džiaugsmu sakau, kad mano šeima grįžo į gera, nes man reikėjo paskolos, kad pradėčiau visą gyvenimą, nes esu vieniša mama su 3 vaikais ir visas pasaulis atrodė, kad ji kabojo ant manęs, kol turėjau galvoje, kad Dievas atsiuntė paskolos davėją, kuris pakeitė mano gyvenimą ir mano šeimos, Dievo bijojo skolintojas, pone, Benjaminas, jis buvo Gelbėtojas, dievas, išsiųstas gelbėti mano šeimos, ir iš pradžių maniau, kad tai nebus įmanoma, kol negausiu paskolos, pakviečiau jį į savo šeimą. - viso vakarėlio, kurio jis neatsisakė, ir patarsiu kiekvienam, kuriam tikrai reikia paskolos, susisiekti su ponu Benjamin Breil Lee el. paštu (Lfdsloans@outlook.com), nes jis yra supratingiausias ir nuoširdžiausias paskolos davėjas. kada nors susitiko su rūpestinga širdimi. Jis nežino, kad aš tai darau, skleisdamas mano linkėjimą į mane, tačiau manau, kad turėčiau tuo pasidalinti su jumis, kad išvengtumėte sukčių. Prašau, saugokitės apsimetinėtojų ir susisiekite su tinkama paskolų bendrove el. Paštu per Lfdsloans@outlook. com arba „WhatsApp“ + 1-989-394-3740. .

worldw MOHAMED rašė...

Sveiki visi,
Mano vardas ponas, Rugare Sim. Aš gyvenu Olandijoje ir šiandien esu laimingas žmogus? Aš pasakiau sau, kad bet kuris skolintojas, kuris gelbės mane ir mano šeimą nuo mūsų prastos padėties, nukreipsiu visus asmenis, kurie jam ieško paskolos, jis suteikė laimę man ir mano šeimai, man reikėjo paskolos € 300 000,00, kad galėčiau pradėti savo gyvenimą iš naujo, nes esu vienišas tėvas ir 2 vaikai. Aš sutikau šį sąžiningą ir Allahą bijantį vyro paskolos davėją, kuris man padės su 300 000,00 EUR paskolą. ir jūs grąžinsite paskolą, susisiekite su juo ir pasakykite, kad (p., Rugare Sim) jus nukreiptų pas jį. Susisiekite su ponu, Mohamedu Careenu el. Paštu: (arabloanfirmserves@gmail.com)


PASKOLŲ PARAIŠKOS INFORMACIJOS FORMA
Pirmas vardas......
Antras vardas.....
2) Lytis: .........
3) Reikalinga paskolos suma: .........
4) Paskolos trukmė: .........
5) Šalis: .........
6) namų adresas: .........
7) mobiliojo telefono numeris: .........
8) El. Pašto adresas ..........
9) Mėnesinės pajamos: .....................
10) Užimtumas: ...........................
11) Apie kurią svetainę čia kalbėjote .....................
Ačiū ir linkėjimai.
El. Paštas arabloanfirmserves@gmail.com

Anonymous rašė...

tikrai noriu padėkoti LAPO mikrofinansui už tai, kad suteikė man 19000 eurų paskolą sergančiam vaikui prižiūrėti. jei jums reikia skubios paskolos, venkite suklastotų skolintojų ir kreipkitės per tikrą paskolų bendrovę el. paštu lapofunding960@gmail.com
„Whatsapp“ +447883183014