Puslapiai

2011 m. gruodžio 13 d., antradienis

Kipišas dėl Aleknonio

Šiandien Aušra Maldeikienė pakėlė kipišą dėl cenzūros LTV.
Aušros Maldeikienės tekstas facebook

Konkretus tekstas yra šis, nes nuoroda kaip ir netiksli gaunasi.

„Aušra Maldeikienė
Man keletas (ne vienas ir ne du, beje…) žurnalistai iš LTV sakė, kad LTV egzistuoja sąrašas asmenų, kurių negalima kviesti į laidas. Tame tarpe Oželytė, Sakadolskis… Ar tai tiesa? Nueiti vis tiek kviečiu, nes problema ta, kad žiniasklaida etiketą kelią aukščiau etikos ir žodžio laisvės. Kaip beje ir visa Lietuva. Šiaip jau kvailybė yra ne proto, o jausmo stygius.“

Račas sureagavo vienaip į šią situaciją, Maldeikienė kitaip, o gal ir daugiau blogerių pakėlė kipišą (tikrai nežinau, neturiu laiko aiškintis nes dariau mokomąsias video pamokėles prie savo kompo).
O štai ir mano komentaras svečiuose pas Maldeikienę:
„Aurius Dačkus Jei žmogus turi ką pasakyti ir nori - pasakys. Palikime tą žiniasklaidą velniop. Bet kas iš mūsų gali padaryti video reportažą sėdėdamas namie prie kompiuterio, įdėti į youtube ir išplatinti visais kanalais. Ir jei mes tą darysim tai žiniasklaida pasijus bejėgė. Nori Račas kažką pasakyti-sako per savo blog'ą. Jei Račas sako, tai gali daryti ir Oželytė, ir Aleknonis, Ir Maldeikienė ir kas tik nori.“

Kol aš dariau mokomuosius filmukus pasirodo viskas išsisprendė gan gerai: Lrytas.lt išspausdino cenzūruotą tekstą, o LTV vadovybė atsiprašė.

O ką aš sakiau? Pasaulis yra toks kokį mes kuriame. Mes, būtent mes kuriame, pabrėžiu. Žiniasklaida pasirodo nėra tokia kvaila. Sureagavo greitai.

Geras čia buvo kipišas. Man patiko. Kur aš lenkiu? Holistinis mąstymas. Va kur aš lenkiu.

Ką pastebėjo Maldeikienė, ką pastebėjo Račas? Jie pastebėjo tą ką gerai pažįsta. Jie pastebėjo tas, oficialios žiniasklaidos savybes, kurias turi patys. Viršūnė , aišku Račas. Kas trečias jo blog'o komentatorius yra dundukas. Kas dešimtą jis banina.
Mestelsiu keletą holistinio mąstymo baikų, netelpančių į Aristoteliškos logikos rėmuso tik į kvantinės.
Žmogus yra tiek vienišas, kad jis, ne tai, kad draugų, priešų neturi.
Kur tik dursi, visur į save pataikysi.
Žmogus yra aplinkybės. ( ir čia Maldeikienės, Račo ir gal būt kitų blogerių kipišas šiandien tai parodė).
O mano mėgstamiausia baika: ką Jonas kalba apie Petrą, daugiau pasako apie Joną, nei apie Petrą.

Reziume. Pateikiu raktą,kaip atpažinti politikus per rinkiminę kompaniją. Kai koks nors politikas kritikuoja kitus ir pastebi oponento blogąsias savybes tai, žinokite, kad jis būtent pats toks ir yra.

Komentarų nėra: